Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeMoże powinniście sprawdzić, bo wydaje mi się, że zrezygnowano z opłaty za wjazd do stref czystego transportu. jeżeli tak, to Wasza główna teza w artykule jest niezgodna z prawdą. Pozdrawiam
OdpowiedzCiekaw jestem, czy to będzie dotyczyło także zabytków. W europie zabytkowe pojazdy zwolnione są z ograniczeń, no ale to w europie, a nie zaścianku.
OdpowiedzKażdy motocyklista którego sprzęt spełnia min. EURO 3 , czyli po oczyszczeniu zassanego powietrza przez filtr i kilku nudnych procesach sprężania , itd. wydala z rury wydechowej w przypadku Krakowa czystrze powietrze od otaczjącego za poruszanie się w okresie grzewczym powinien otrzymywać dopłatę minimum 0.5 pln za kilometr jako ekolog-bohater, który mimo niesprzyjających warunków poświęca się dla tradycyjnie oszczędnej populacji z piecami na wszystko.
OdpowiedzNo to obecny rzad strzelil sobie pierwszy raz naprawde powaznie w stope w kontekscie poparcia ze strony konserwatywnego elektoratu. Na pierwszy ogien typuje: Poznan, Warszawa, Wroclaw, Krakow i Trojmiasto. Jak ja sie ciesze z wyprowadzki z duzego miasta i poza obreb jego administracji :-)
Odpowiedz