Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzePrzód Honda i koła (okropne 3 ramienne)od Suzuki...;/ Ogolnie jak dla mnie niespójna sylwetka. Poprzedni model wymagał niewielu poprawek stylistycznych i z tym nowym silnikiem i cala ta elektronika byłby wspaniałą maszyna a tak to BMW nadal jest nie do pobicia....
OdpowiedzGdzie ty tu widzisz hondę? Mnie się tylko zegary nie podobają a dokładniej obrotomierz- wolę ten z aktualnej zx6r, czytelny i prosty. ogólnie jakoś nie przepadam za litrami
OdpowiedzDruga sprawa. Gdzieś na Angielskim portalu przeczytalem ze te 185km to on ma miec ale na kole a 200km na wale korbowym. ZX-10R z 2010 roku miala katalogowo 188km a ta ma miec mniej? jaki w tym sens? skoro miala doscignac pod wzgledem mocy hiper wypasiona BMW S1000RR! Jak to z tym jest wkońcu? Bo z tymi 185km przy 202km bmw wypadnie blado..
OdpowiedzKawasaki ZX-10R na rok 2011 będzie mogło pochwalić się 114,3 niutonometrami momentu obrotowego oraz 200 końmi mechanicznymi mocy na wale silnika! W przypadku dynamicznego doładowania moc zwiększa się do 209,9 KM! Przypomnijmy, że moc znamionowa BMW S1000RR zapisana w specyfikacji technicznej wynosi 193 KM. Pozdro!!!!!
Odpowiedzo wiele ładniejsza od poprzedniego modelu:D cos nowego -inna sylwetka, te przednie lampy sa nisko. ale za łagodny i zamały zadupek;/ ogulnie wyglada agresywnie ale ten tył psuje troszku całokształt:] ale tak to miodzio:D
OdpowiedzMały zadupek ,bo to nie jest motocykl do wożenia lasek pod kolumnę....;)
OdpowiedzMały zadupek jest fajny, nadaje lekkości całej stylistyce, ponadto to jest moto torowe z homologacją zrobioną za pieniądze, więc wiesz :) Mnie się podoba- taki niski, agresywny i w ogóle cool
OdpowiedzWygląda ciekawie, na pewno lepiej niż blady.
Odpowiedzszkoda, przód wygląda jak R6. Stara była charakterystyczna, bo nie przypominała niczego co powstało wcześniej. A te lusterka wyglądają jakby ktoś je tam dał w ostatniej chwili, choć może wreszcie będzie coś w nich widać.
OdpowiedzJa odniosłem wrazenie ze przód bardziej przypomina Aprilie RS125 znaczy sie te lampy sa bardzo podobne. Wlot powietrza jak w S1000RR wyglada fajnie. A co do lusterek to faktycznie wygladaja mało ciekawie, poprzednia generacja miała chyba najładniejsze lusterka seryjnie zakładane :)
OdpowiedzNie ma co sie czepiac wygladu! Bo wyglada na szczescie fajnie. na pewno inaczej niz wczesniejsze generacje! czy lepiej to kwestia gustu. Ale dostrzegłem pewna dziwna rzecz! Aczkolwiek na jednych zdjeciach zadupek motocykla wyglada inaczej niz na drugich! na jednych kierunkowskazy sa wbudowane w zadupek a na drugich w uchwyt mocujacy tablice rejestracyjna! Dla czego te dwa zadupki sie różnia? i dla czego nie ma zdjecia od tyłu?
Odpowiedzto pewno kwestia homologacji Europa/USA w wersji z kierunkami na "wsporniku" widać odblaski boczne (USA) tego pewnie wymaga homologacja na stany (odległość kierunków od siebie)
OdpowiedzNie ma zdjęć od tyłu ... ponieważ ten motocykl i tak będzie zostawał po tyłach ;) Nie wiem czy ta waga jest podana na sucho czy z płynami i akumulatorem - bo np. gsxr wazy okolo 170kg na sucho przy podobnej mocy (185-190KM). Mi osobiście wygląd tej kawy bardzo przypada do gustu - lubie jak jest duzo owiewek i "kanciate tłumiki" - tak jak w gsx-r k7/k8 (k9/k10 nie przypadły mi do gustu).
Odpowiedznie wiem ale gdzies wyczytalem ze to konie to beda na kole, wiec i przy tej wadze z plynami daje to lepszy rezultat waga-moc niz jakikolwiek GSXr dotychczas. Wiec nie zgadzam sie z toba ze bedzie zostawac na tylach.
OdpowiedzBedzie miało kontrole tr. i abs i będzie lzejsze od Bmw ,o jakies 8 ,5 kg ,przy tej samej mocy. Zapowiada sie niezle.Reszta japonii narazie w czarnej D....
OdpowiedzChyba oczywiste że z płynami i wszystkim...
OdpowiedzTłumik toporny a światła w stylu trochę Aprilli trochę Cbr'y, liczyłem na dużo więcej;/
Odpowiedz