Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzetez słyszałem ze w BMW padają silniki ,, podobno głowica sie wykrzywia czy cos ,,, tam ,,,,japonce mają doswiadczenie w motocyklach super sport a 1000 rr cierpi na choroby wieku dzieciencego ,, bmw porażka ,,
Odpowiedzu wow 200KM wyyyyypas... czyli i tak bedzie jechalo te same 299km/h co 5 lat temu ? nie no to super hiper mega fajnie, catalogue boys beda w niebo wzieci
OdpowiedzPodpinasz pod komputer zegar i odblokowujesz licznik,proste... Wtedy Ci pokaze tyle ile zdolasz wyciagnac nim...
Odpowiedzmay the force be with you! A najlepiej 200KM of force i to na kole! hehe. Jak dzieci!
Odpowiedzomg 200 kucy na wale 210 z dynamicznym doładowaniem nieżle .to jednak dane producenta na papierze najlepsze w ciemno z japończyków o ile reszta japonczyków równiez niepodniosła mocy bedzie zx10r ale czy hamownia pokaze wiecej niz s1000rr? w koncu s1000rr ma 202 km na wale:P ciekawy jestem porównania .
Odpowiedzlampy podobne jak hondach rr,
OdpowiedzHmm mysle ze teraz Kawasaki na hamowni pokaze ze ma 185km na kole i 200km na wale korb. Bo za głosno bylo wokół ZX-10R zeby teraz mieli sie ośmieszyc. Czy bmw zostalo pokonane pokaża zapewne testy litrow na 2011rok. Ale mysle ze Bawarczycy tez nie spoczna na laurach i pokaza cos nowego w 2012 o ile swiat sie nie skonczy :D Na pewno nowa ZX-10R bedzie hiper przecinakiem z 200km silnikiem jak S1000RR. Co do reszty marek pozostaje czekac! Aczkolwiek juz wiadomo Ze R1 dalej bedzie nie zmieniona co nie wróży jej najlepiej. No i Aprilia RSV4 ma dostac dodatkowe 8km... "hmm"
OdpowiedzNie porównuj s1000rr i rsv4 do zx10r bo to inna półka cenowa... Kawa jest najtańsza wśród wielkiej 4rki, co nie znaczy najgorsza. Co do mocy- zależy od paliwa i temperatury powietrza. Zobaczymy jak to będzie!
Odpowiedzchyba sie z kozłem na łby pozamieniałeś! S 1000RR kosztowala w podstawowej wersji kolo 60tyś zł juz mi sie nie chce patrzyc na allegro czy strone producenta! a ZX-10R 59tyś zł wiec wielkiej różnicy nie ma! A jesli umiem czytac teraz Kawa z dodatkami typu ABS + Kontrola trakcji bedzie kosztowac wiecej niz poprzednio! Tak wiec S1000RR z tymi dodatkami kosztuje kolo 70tyś zł! bardzo beda zbliżone cenowo! Z RSV4 jest to samo Podstawowa wersja tez kosztowala koło 60-paru tyś zł a wersja Factory bodajze 85tyś ! Wiedza to do nauki klucz!
OdpowiedzDuch jaki ty jesteś mądry!!hehe
OdpowiedzBaxiu do czego pijesz? Bo ci nie przegonie twojej R1 :P Nie pyskuj mi tu!
Odpowiedz"Na europejskiej stronie Kawasaki pojawiła się broszura Kawasaki ZX-10R i oczywiście szybko trafiła do internetu. " to gdzie jest ta europejska strona jeśli nie w internecie?
OdpowiedzU Chacka Norrisa na kompie :) W ogóle ścigacz to 90% recenzji ma opłacanych przez importerów w PL. Pozdro
Odpowiedzwszystko ładnie, pięknie, ale beemka ma w papierach zaniżoną moc, w rzeczywistości też ma ok 200 koni. poza tym japończyki lubia zawyzac osiągi na paierze ;)
OdpowiedzNo i w bmw pękają ramy i padają silniki ,kazdy moto ma okres chorób dzieciecych,zobaczymy w kawie;)
OdpowiedzPierwsze slysze o czyms takim jak piszesz! Albo dorabiasz jako wróżka albo nie masz pojecia co piszesz!
OdpowiedzTo juz usłyszałeś.Mysle ze wiem co piszę.Co do silnikow,to bez szemrania fabryka zmieniała padniete silniki w moto jako na gwarancji,i nie był to przypadek jednostkowy;)Co do ramy ,to pękały na spawach przy stosunkowo wcale nie mocnych dzwonach.Jak jednak napisałem to są choroby wieku dziecięcego i to samo moze wylezc z Kawy.
Odpowiedzto pochwal sie skad to wiesz? kolega ci powiedział? czy jestes serwisantem bmw? czy zawoża poprostu motocykle do wróżki???? masz na to jakies dowody?
OdpowiedzMam w domu taka dużą szklana kulę,i czarnego kota...chłopaku nie kompromituj się ;).To co napisałem jest ogólnie wiadomą informacją wynikającą z uzywania Bmw w sporcie.Nie wiem jak bedzie w sezonie 2011,ale w tym sezonie było kilka przygód o których napisałem.Co nie zmienia ze BMW podniosła znaczaco poprzeczkę w litrach.
OdpowiedzNiech bedzie ze ty sie nie kompromitujesz! Jak pojade kupywac nastepnego sprzeta to sie odezwe w sprawie tej twojej szklanej kuli. Mam rozumiec ze ty jezdzisz na owej S1000RR i ci rama pekła czy silnik ci masowo wymienili? Albo zapewne twoj kolega sie sciga w pucharze BMW ;) Jesli tak zwracam honor jesli nie jestes bajkopisarz i wróżysz z fusów!!!
OdpowiedzNo tak ,chyba się kompromituję prowadząc dyskusję .....jak jednak "pojedziesz kupywać nowego sprzęta" to daj znać ,a załatwię opony z toru i ślizgacze na kolana ,no tak wiesz dla lansu;D
OdpowiedzSzkoda sie przegadywac. mysl se swoje ja swoje ;) opony torowe zmienilem na drogowe Dunlopy a slidery mam w kombinezonie oczywiscie nie tak zeszlifowane jak ty!!!! Skonczmy ta rozmowe.
Odpowiedz