Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 101
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Posiadam yamahe r1 z roku99 i mam problem z biegami. Często nie mogę wbić 1 i ciężko jest redukcja biegów w dół. Pomoże ktoś jaka to może być przyczyna?
OdpowiedzWitam. Posiadam yamahe r1 z roku99 i mam problem z biegami. Często nie mogę wbić 1 i ciężko jest redukcja biegów w dół. Pomoże ktoś jaka to może być przyczyna?
OdpowiedzWitam. Posiadam yamahe r1 z roku99 i mam problem z biegami. Często nie mogę wbić 1 i ciężko jest redukcja biegów w dół. Pomoże ktoś jaka to może być przyczyna?
OdpowiedzWitam. Posiadam yamahe r1 z roku99 i mam problem z biegami. Często nie mogę wbić 1 i ciężko jest redukcja biegów w dół. Pomoże ktoś jaka to może być przyczyna?
Odpowiedzwitam.posiadam r1 rn042, mam mały problem z czujnikiem poziomu oleju.pomimo że mam kapke ponad stan zalane oleju tzn. prawie całe okienko, to podczas jazdy czasami zapala mi się kontrolka oleju. zaczeło mi się to robic po akcji mycia łańcucha benzyną,czasami go przemywam i smaruje na nowo. czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć co to może być z to kontrlko poziomu oleju ? bardzo proszę o rade . pozdrawiam
OdpowiedzYamaha tak ma, to jest kontrolka poziomu oleju, a nie ciśnienia. Jeżeli ruszasz gwałtownie na nie do końca rozgrzanym silniku powstaje cofka i olej nie dochodzi do czujnika. Nie jest to niebezpieczne, należy dogrzać silnik i będzie okey.
OdpowiedzWitam. Mam R1 z roku 2002 i na wolnych obrotach ok.1000 wskazówka faluje jakby silnik miał nierówną pracę. Ustawiłem gaźniki w serwisie i motor jest jakby żywszy ale obroty też mi podkręcili bo teraz mam ok.1100-1200 ale wskazówka dalej "wachluje". W wysokich obrotach przyspiesza ładnie, ale żeby wyrwać go do góry to najpierw muszę go przegazować. Świeczki wstawiłem teraz nowe ale moto dalej z wolnych obrotów jakieś "oporne" jest i przygasa przy gwałtownym dodaniu gazu z wolnych obrotów . Czy ktoś może miał podobnie ze swoją R1? Jakiej przyczyny szukać. dzięki i pozdrawiam Wszystkich zmotoryzowanych, Koleżanki na dwóch kółkach oczywiście też :) pepe
Odpowiedza nie pokazuje ci przypadkiem jakiegoś błędu ?moim zdaniem to może być Exap trzeba wyregulować linki być może są luźne i nie otwiera ci sie tak jak powinien . Osobiście taką miałem przyczynę przy swojej r1 99r
Odpowiedzr1 (RN09)z 2002 roku nie jest na gazniku tylko na wtrysku, zmien swieczki na irydowe bo tylko takie musza byc
OdpowiedzPozdrawiam ,myślę kolego że nie do końca jest ustawiona dawka i ciśnienie wlotu paliwa gażnik to jest pierwszą przyczyną?
OdpowiedzWitam wszystkich posiadaczy r1 z 2001roku ,kupilem wlasnie ten motor i maluje wlasnie ja ale mam problem bo miala maly szlif i jest uszkodzona lampa przednia[pekniety lewy klosz bo prawy jest oki] i jest mankament bo cala lampa ksztuje 900zl a znalazlem polowke ale kosztuje 450zl a to jest drogo...pomozcie mi nie dlugo sezon a ja w polu ha...
Odpowiedzwitam masz moze namiary na te lampki za 450 zl od sztuki ? :0
OdpowiedzKupujesz potrzebna polowe Spawasz razem do kupy i latasz dalej:) Ja swoja sprzedałem kupilem nowsza RN12 z 2005 rokuAle zaczynałem od tej RN04 i lampami sie nei naciagaj na koszty Byle by byla ta druga strona na ruch prawostronny Wszystkie tworzywa sa z ABS a to dobrze sie spawa
OdpowiedzWitam mam ogromny problem z dobraniem lakieru do mojej azjatki z 2000 roku w kolorze biało czerwonej perle.A dokładnie chodzi o tą czerwoną perlę.Może ktoś z was wie gdzie dobrze dobrać albo na numer lub recepturę lakieru,jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o kontakt na maila sergiej87@vp.pl
OdpowiedzWItam, mam do sprzedania zajebisty motor, Yamaha R1, w ktory wlozylem kupe serca i kasy. niestety nie mam juz mozliwosci jezdzenia na nim po torze, a jazda po ulicach mnie nie bawi. jesli ktos zainteresowany, tu daje linka do aukcji, http://yamaha.autoteam.pl/sportowy-yamaha-yzf-r1-2005,367945.html
Odpowiedzcytat: " Jest jeszcze jedna rzecz, o której warto wspomnieć: R1 to prawdziwy lep na kobiety. Być może wszyscy samotni mężczyźni powinni kupić R1-nki i nauczyć się nimi jeździć "na gumie"? Kobiety, które usiądą na tym motocyklu, nie chcą z niego zsiadać " Chyba tutaj mówisz o blacharach..wiesz dwie rury to może wywolac niezłe wibracje w miednicy. Hmmm...a np. jeszcze Kawa zielonkawa...hmm miodzio pasuje do tipsów;) " Dowód? Moja Magda zakochała się w moim motocyklu i nie daje mi spokoju..." Sprzedaj motocykl bedziesz miał spokój;)
Odpowiedzwiesz też smigam na R1 i jestem dziewczyną uważam że twoj komęntarz jest co najmniej szowinistyczny zapewniam Ci że wy faceci bardziej lecicie na laski na motorach niż my. Nie każda laska ma tipsy i nie kazda laska patrząćc na yamahe patrzy na kolor . Doceń troszkę to że my laski też mamy swoje pasje i znamy się motorach, więc jeśli chcesz sprzedać to może podaj szczegły i wady swojego zajechanego ścigacza pozdrawiam
OdpowiedzWitam, mam yamahe R6 2007 rok kupiłem niedawno, ma jeszcze seryjne opony gość prawie wogóle nie jeździł, przez 3 lata nakręcił 4000 km praktycznie zjechany tylko środek oponki.NA JAKIE OPONY NAJLEPIEJ WEDŁUG WAS WYMIENIĆ, jaka firma i model?? dzieki za pomoc.
Odpowiedzoponka po 3 latach traci swoja lepkosc i wszysko na temat
OdpowiedzMICHELIN Pilot Power 2CT - jak do scigacza to chyba najlepsze opony ,maja twardy środek i miekkie boki , no i są dość wytrzymałe :)
OdpowiedzWitam. A powiedz mi na jakich oponkach ten motocykl wychodził seryjnie ?
Odpowiedzposiadam yamahe r1 z 99r silnik rn01. niestety na obrotomierzu wyskakuje mi błąd 7500 obrotow. Wie ktos moze co to za blad??
Odpowiedzwina polega na tym ze silniczek exup przestał działać lub łaczyć!
OdpowiedzZgadzam się że to prawie na pewno exup
Odpowiedzile może palić Yamaha R1 (RN-12) ? z 200 konnym silnikiem ?
OdpowiedzUżytkuję R1 ( RN-01 2000 R ) od dwóch sezonów. Jeden werdykt ciśnie mi się na usta - bardzo dobry motocykl ! Nie miałem z nim żadnych problemów ! Co do niektórych komentarzy, że" owe R1 są awaryjne i mają kiepskie skrzynie" to szyderczo śmieje się niektórym w twarz. Pokażcie mi motocykl, którego skrzynia wytrzyma "pakowanie" dwójki na chama przy jeździe na kole... No proszę mi pokazać taki motocykl. P.S. jak ktoś nie potrafi zmieniać biegów to zapraszam do lektury o nauce jazdy, a nie "wieszać psy" na motocyklu o którym nie ma bladego pojęcia... Co do silnika to jest cholernie mocny. Koniec, kropka. Nawet jak na dzisiejsze standardy to daję radę! Zawieszenie dla mnie to rewelka. Ale wymaga odpowiedniego wyregulowania. Aha, i należy dbać o przednie zawieszenie. To sport czystej krwi i wszelkie odłożone czynności serwisowe ( mówię o przednich lagach ) będzie skutkować tym, że moto będzie się gumowo prowadzić. Po tym motocyklu po prostu czuć, że coś jest nie tak i trzeba się tym zająć. Spalanie ? Mnie to akurat nie interesuje, ale powiem, że jeśli masz wstrzemięźliwość leniwca to zrobisz ponad 300 km na zbiorniku... Jeździłem nią turystycznie, z kompletem sakw i mogę powiedzieć, że jest wygodna. Polecam szybę z garbem, bo seryjna to... bez komentarza lepiej. Robiłem dziennie po 600 - 700 km. Tyłek mi nie odleciał, więc jest OK. Jeśli czujecie, że moto straciło jakieś 20 - 25% mocy to zerknijcie na zawór exup. Wymaga regulacji - służą do tego dwie linki. Na forum jest pełno informacji na ten temat. A cały proces regulacji trwa chwilę. Mam na liczniku ponad 50 tys. km i na tym na pewno się nie skończy. Polecam doświadczonym motocyklistom, którzy wiedzą jak dbać o sprzęt. A odwdzięczy się bezawaryjnością. Ale to dotyczy wszystkich motocykli, więc Ameryki nie odkryłem. Pozdrawiam i do zobaczenia w sezonie 2011 :)
OdpowiedzZgadzam się z opinią w 100% bo sam posiadam 2001 na gaźniku a kupowałem gdy miała roczek :) i mogę powiedzieć że jeśli tylko nie zaniedbuje się wymian płynów i ogólnie dbasz żeby wszystko było ok. od strony mechaniki To nie ma z R1 żadnych problemów, a przynajmniej ja nie miałem i doskonale służy mi do tej pory :)). I na pewno już do końca eksploatacji zostanie u mnie, po co zmieniać jak wiem co mam a mocy jej nie brak ;)
Odpowiedzferrari wsrod motocykli to jest ducati, ewentualnie aprilia a nie yamaha!!! no i wlasnie motorem konkurencyjnym dla r1 z 1998 roku jest aprilia RSV mille, ktora yamahe bije na glowe
OdpowiedzChłopie chyba walnołeś glową o sciane;) Gdybyś jeszcze napisal ze augusta to jeszcze ale podniecasz sie a nei ma czym:] W scigaczach ważne są Wygląd ,Dzwięk, Prowadzenie, Uniwersalność a dopiero potem osiągi Gdyby chodzilo tylko o osiągi to wszysy ktorym na tym zalezy jeździli by Y2K albo Dodge Tomahawk A Ducatii jak i Aprilka chodza jak WSK z przebitym tłumikiem;)
OdpowiedzDucati v2-L2 ten dźwięk to nie odkurzacz ja reszta Japończyków tylko synfonia,!!!! Nie sztuka jest kupić tyko servisowac u dilera a nie w garażu na wsi!!! Czy Honda nsx przebił Ferrari czy Porsche chyba nie poszła w zapomnienie!!!!! Ducati to styl życia nieważne jaki model, każdy daje symfonie a odkuzaczem sprząta się podłogi w domu!!!!! No i monster zapoczątkował trend który japończycy chcieli skopiować ale im troszkę niewyszlo z silnikiem!!! To jest toooooo ten dźwięk silnika i suchar tego nikt nie podróbki!!!!
OdpowiedzDla posiadaczy Yamahy R1 polecam fajną koszuleczkę. http://www.bazar-motocyklowy.pl/index.php/sklep-motocyklowy?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=36&category_id=6
OdpowiedzNie kupuj R1 - wygraj ją! www.stator.pl/yamaha
Odpowiedzmam problem z R1 (2008r). Po zimie walnął mi głowny bezpiecznik i po wymianie i odpaleniu nie działa mi teraz manetka gazu. Odkręcam i nie ma reakcji. Może być walnięty jeszcze bezpiecznik injection pod zbiornikiem?
OdpowiedzMam problem z R1 2005 r , czasami potrafi zdławić się z niskich obrotów w szczególności na 1 biegu przy gwałtownym odkręceniu manetki.. ktoś wie czym może być to spowodowane?? Pozdrawiam
OdpowiedzSprawdz filtr powietrza
Odpowiedzfoltr filtrem ale niekiedy i exup jest przestawiony U mnie tak bylo i po regulacji po dodaniu gazu idzie na koło
Odpowiedzmam moze troche głupie pytanie jak na to forum :) ale napiszcie co lepiej kupić R1 2003 czy CBR 954 2002, nie mam czasu i kaski na naprawy a słyszałem że R1 jednak jest awaryjna (biegi) a CBR dopracowany. Jestem za R1 ale mam właśnie dwa takie motocykle do wyboru. dzięki za poradę.
OdpowiedzYamaha to szajs bierz cbr albo gsx-r
OdpowiedzMinusem jest to że podobno każda Yamaha bierze olej...ja bym radził kupić CBR ;)
Odpowiedzkolego ja wybierałem pomiędzy r1 model rn04 czyli rok '00-'01, rn09 czyli rok '02-'03, a cbr 954 i po długich namysłach i konsultacjach z właścicielami owych motocykli kupiłem r1 z 2001 roku! z tego co się dowiedziałem to 954 ma problemy z wtryskiem paliwa i jest ogólnie nieudanym motocyklem... jak chcesz hondę to gorąco polecam cbr 900 sc33 z roku '98-'99 jest to ostatni model fajera na gaźniku! to jest naprawdę motocykl no niemalże nie do zarżnięcia!;) jest naprawdę bardzo mało awaryjny!!! ale wracając do tematu... r1 z roku 2003 to jest pierwszy model jaki yamaha wypuściła na rynek na wtrysku, podobno są na rynku modele, których silniki nie pracują tak jak powinny... jest to wina początku przygody z wtryskiem w modelu r1. ja wybrałem ostatni model r1 na gaźniku! kupiłem piękną , zadbaną r1 z 2001 roku. jest to naprawdę bardzo fajny i dobry motocykl!!! trzeba tylko dobrze poszukać obejrzeć kilka sprzętów bo sporo tylko z wyglądu ładnie się prezentuje, no ale tak to już jest z kupnem motocykla... ale żaden wtrysk tamtych lat nie dorówna dobrze wyregulowanemu gaźnikowi!!!;) lewa w górę! pozdrawiam!
OdpowiedzJa też jestem za modelem z Gaźnikami ! Mam model RN 01 z rocznika 2000 ( ostatni wypust ) w malowaniu czerwono - białym. Jeździłem modelem RN 09 na wtrysku i nie ma takiej kontroli jak w modelu z gaźnikami. W modelach starszych reakcja jest dużo bardziej łagodna. Co nie znaczy, że to nudne moto ! Silnik jest cholernie mocny !!! Co do całego motocykla to jest też wygodny. Latałem nim po 600 km dziennie kiedy wyjeżdżałem na urlop i dało się przeżyć. Może to z powodu wzrostu, bo mam 175 cm i idealnie wpasowałem się w moto. Polecam też szybę z garbem - rewelacyjnie się sprawdza na długich trasach. Cały motocykl oceniam na 5 z cholernie dużym "+" ! Kilka dni temu wyskoczyło 50 tys. km i licznik ciągle bije. Jak dla mnie motocykl Świetny. Prosty, mocny, wygodny !
Odpowiedzjuż wszystko OK to była wina ciśnienia, ale i tak opony wymieniłem na nowe, i pytanie kolejne gdzie znajde info na temat RN12 jkieś testy itd
Odpowiedzjuż wszystko OK to była wina ciśnienia, ale i tak opony wymieniłem na nowe, i pytanie kolejne gdzie znajde info na temat RN12 jkieś testy itd
Odpowiedzjuż wszystko OK to była wina ciśnienia, ale i tak opony wymieniłem na nowe, i pytanie kolejne gdzie znajde info na temat RN12 jkieś testy itd
Odpowiedzjuż wszystko OK to była wina ciśnienia, ale i tak opony wymieniłem na nowe, i pytanie kolejne gdzie znajde info na temat RN12 jkieś testy itd
Odpowiedzhehehe sam widzisz :) a ja mowie jak było w moim przypadku i co zrobiłem ;];] nie powiem bo dzieki tej oponie zupełnie inaczej sie moto trzyma drogi.. po prostu sie przyssał do asfaltu ;P i uwierz mi na słowo ze w dosyć ostrym zakręcie mogę na jedynce podnieść moto na kółko i nie mam obaw ze mi moto ucieknie w bok :)
Odpowiedzno właśnie zamiast jechać jak człowiek to kontruje ta kierą jak na żużlu, i zakrety robie na kwadratowo jak bym pierwszy raz na moto siedział
Odpowiedzmarek760i czemu nie ;/;/ może to byś wina opony!!... ja teraz mam w swojej R6 z 2004r oponkę DUNLOP SPORTMAX D208 180/55 - 17 za 520zł i skończyły mi się problemy z pływającym tyłem w zakrętach :P bo ta poprzednia to była masakryczna ;/;/ wchodziło sie w zakręt dosyć wolno i jak z niego wychodziłem na Pełnej bombie przy 2-gim biegu to Bokiem leciałem taka była chu****wa :P:P
Odpowiedztam nie ma takiej aż różnicy w wadze to max 10kg i w mocy 30 niecałe koni a chodzi o to że na R1 jakoś tak sie głupio jedzie w zkręcie,że jakby zara miał sie rozlecieć, coś ewidentnie jest jie tak
Odpowiedztam nie ma takiej aż różnicy w wadze to max 10kg i w mocy 30 niecałe koni a chodzi o to że na R1 jakoś tak sie głupio jedzie w zkręcie,że jakby zara miał sie rozlecieć, coś ewidentnie jest jie tak
Odpowiedztam nie ma takiej aż różnicy w wadze to max 10kg i w mocy 30 niecałe koni a chodzi o to że na R1 jakoś tak sie głupio jedzie w zkręcie,że jakby zara miał sie rozlecieć, coś ewidentnie jest jie tak
Odpowiedz