Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzea mnie zastanawia dlaczego nikt nie napisze nic o tlumikach? podobno tlek grzeje sie tak mocno ze na swiatlach trzeba stac na nogach! rozmawialem z kilkoma przypadkowymi jezdzcami r1 spotkanymi na licy i wszyscy to potwierdzaja! dlaczego wiec w testach nikt o tym nie wspomina??? to chyba przeszkadz jak sie siedzi na "piecu"? no chyba ze ktos tak lubi
OdpowiedzOwszem, grzeje się z prawej strony. Ale da się wytrzymać. Frajda z jazdy rekompensuje wszystko co niedopracowane.
OdpowiedzNie tłumiki grzeją a katalizator, który jest umiejscowiony pod siedzeniem kierowcy. Ja rozwiązałem ten problem likwidując katalizator :)
OdpowiedzMam problem z R1 2005 r , czasami potrafi zdławić się z niskich obrotów w szczególności na 1 biegu przy gwałtownym odkręceniu manetki.. ktoś wie czym może być to spowodowane?? Pozdrawiam
OdpowiedzNie czaje niektórych komentów typu "prowadzi sie jak taczka do gnoju" (Widać wprawa do tych spraw jest ale do jazdy tym sprzętem brak) Przejezdziłem juz 2 sezony R1 i jestem zadowolony. Oczywiscie może zaraz się pojawic komentarz że " zadowolony moge być z jazdy taczką do gnoju" :D Ale jezdziłem już wieloma maszynami i jakoś nie zszokowała mnie ich wygoda i przyspieszenie. No ale, każdy chwali to co ma i co mu się podoba no i ewentualnie na co go stać. Nie ma idealnej maszyny która uderzy we wszystkie gusty i myśle że taka chamska krytyka nie jest tu na miejscu. Moim osobistym zdaniem każda maszyna coś w sobie ma, myślę że każdy kierowca ścigów się ze mną zgodzi :) Pozdrawiam wszystkich którzy latają a nie siędzą przed kompem i piszą o rzeczach o których nie mają pojęcia.
OdpowiedzZgadzam się z moim przedmówcą w 100%. Hamskie komentarze tego typu to przeważnie jakies dzieci w wieku szkolnym w którym się o czymś marzy o czymś chce się podyskutowac a że może ma się małą wiedze na ten temat lub (jeszcze gorzej) nie ma wcale to właśnie jest tak jak widac... Zwróci ktoś takiemu uwagę to się się pierw małolat zezłości a potem zwyzywa. Nie ma co się wdawac w rozmowę i brac co pod uwagę to najlepsze rozwiązanie. Co do moto to tak ja kolega wyżwej napisał każdy ma tam jakieś swoje wymażone... a każda marka (model) ma jakieś swoje zalety i wady, które jednym odpowiadają inni zaś krytykują. I tak to juz jest na tym swiecie że wszystkim nie dogodzisz. Dlatego każdy kupuje to co mu odpowiada, na co go stac. Pozdrawiam wszystkich sezon już niedługo ;) do zobaczenia na drodze... :)
OdpowiedzJeżdżę taka Yamahą 2005 rok juz trzeci sezon. Znajomi maja i GSXRy i CBRy. Kto czym jeździ to jego osobista sprawa i sprawa gustu. A o gustach nie będziemy tu dyskutować. Ale ogólnie to motocykl jest świetnie dopracowany w każdym szczególe. Nie ma żadnych zagmatwanych rozwiązań. Większość czynności serwisowych mozna bez problemu wykonać samemu. Pozycja jest wygodna jak na supersporta, ma najlepsze oświetlenie w tej klasie motocykli, i zawieszenie które dokładnie oddaje nawierzchnię. Na tym modelu nie zostaniesz w tyle za gościem na K8, który jest już lepiej dopasowaną maszyną. Ogólnie polecam i zmieniam na R1 2009, ale to już jest zupełnie inny motocykl który zostawia wszystkie inne gdzieś obok... Kto sie raz nim przejechał wie o czym mówię.
OdpowiedzPrzez rok użytkowałem YZF-R1 z 2007. Zrobiłem nią przez kilka miesięcy 11 tys. km i stwierdzam, że to świetny sprzęt, ale.. No właśnie, moim zdaniem nie jest to sprzęt do codziennego użytku. Pozycja jak na super-sporta jest może do zaakceptowania, ale trudno uznać ją za wygodną (za co nie można mieć pretensji - w końcu to super-sport, a nie turystyk), osiągi są niewiarygodne, ale wymaga to wysokiego kręcenia, co na dłuższą metę jest męczące. Za to sprzęt jest wykonany perfekcyjnie, spasowanie, jakość materiałów, to moim zdaniem I klasa. Można usiąść na ławce, podziwiać i już tylko to daje całą masę satysfakcji. Podsumowując: świetny motocykl, tyle, że nie do codziennego użytku, no i chyba tak ma być.
Odpowiedz"lol" a ty sobie kup nowy mózg bo masz tak samo poprzestawiane czopy jak ta nowa R1.! krytyka cie boli... to se ketonal weź!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzNajlepszy motór to kasawaki nindża zielone ! Mam takiego od dwuch rokóf i wygrywam ze wszystkimi EMZETKAMI w okolicy. Ostatnio tylko mnie kumpel na jawie 350 po kapitalce objechał :(
OdpowiedzPierw to się pisać naucz a później pogadamy ANALFABETO !!!!
OdpowiedzZapomniałeś zrobić błędy w słowach "najlepszy", "zielone", "wszystkimi", "kumpel", "objechał". A tak na poważnie, to jak masz takie głupoty pisać, to lepiej się zastanów, czy przypadkiem to kogoś nie urazi. Nie chcę wyjść na jakiegoś przewrażliwionego, czy coś (wiem, że to jest napisane dla żartów) - ale to mnie po prostu "zabolało". Pozdrawiam
Odpowiedzdobry tekst, teraz sie przyznac kto ma jakie buty na moto
Odpowiedzkij w mrowisko. Chlopcy, dla informacji, motocykl to nie tylko silnik i nic Wam 200KM nie da, jesli zawieszenie nie da rady przenisc tej mocy na asfalt. Chcecie wiedziec jaki motocykl jest dobry (mowie tu o wyscigach) to zajzyjcie do wynikow mistrzostw swiata. Poza tym, wiele zalezy od kierowcy i jego stylu jazdy. Jednemu pasuje bardziej Yamaha, innemu Suzuki. Na ulicy te motocykle i tak nie maja nic do szukania.
Odpowiedzto kup sobie rometa ogara 900 zalosny trollu
Odpowiedzosobiście sam jeżdzę R1 z 2003 i jestem mega zadowolony z niej, a co do nowej R1 to wizualnie podoba mi się, a dźwięk z wydechów hhm... trzeba będzie przyzwyczaić się do nowego dźwięku (na konto poprwy pracy silnika)
Odpowiedzjezdze CBR 900RR i mam pojecie gdyż miałem okaze pojazdzic kilkoma modelami R1 i moje zdanie jest takie ze ty nigdy toru nie widziałes. Nie jestem kierowcą torowym tylko drogowym! i wykorzystuje motocykl w warunkach drogowych! a jak ty jestes takim zapalonym kierowca wyscigowym to zycze ci udanego sezonu 2010 ;) Swoje zdanie wypowiedziałem masz prawo sie z tym zgodzic lub nie! Ot Co!
OdpowiedzMoje zdanie jest takie ze R1 od 1998r do 2008r spokojnie trzymało sie czołowej stawki elity. Juz niebede debatowac czy GSXR1000 jest lepszy czy nie. Bo kazdy ma swoje zdanie! Wiem za to ze w 2009 roku wyszła najwieksza kaszana która diametralnie zerwała wieź z legendarna r1! I powinna sie nazywac juz inaczej bo psuje renome i legende poprzednich modeli. Niewiem moze RV 1 albo cos w tym stylu bo gang tego motocykla pozostawia wiele do zyczenia! Za to w poprzednich modelach gang przyprawiał o dreszczyk! (mhmm)
Odpowiedzmoim skromnym zdaniem to najpiekniejsza zecz na tej ziemi.dusze diablu bym za nia oddal.czy ktos wie gdzie go znajde??????????
OdpowiedzNie wiem czym jezdzisz ale chyba jakims ogarem!! nie wiesz co gadasz nowa R1!! to jest motocykl prosto z toru widac ze pojecia nie masz!
OdpowiedzWiem dlaczego jesteście tak cięci na te drobne błedy Łukasza "Boczo" Poprostu żal wam dupe ściska że chłopak robi to co lubi ! Wytyczanie błędu tupu "napisał zamiast ę - e " jest moim zdaniem nie wskazane. Jest to język internetowy i często o tym zapominamy bo tak jest szybciej. Ostatnio bardzo podobają mi sie jego artykuły a co najwazniejsze widac ze chłopak ma sporą wiedze na temat motocykli ...
OdpowiedzNo dokładnie!! Niektórych tak czasami boli coś co potrafią inni (np. jak Łukasz "buczo" zdawac recenzje) bo sami nie potrafią może nawet (lub nie potrafili) napisac poprawnie wypracowania w szkole że siedzą i szukają jakiś "pierdół" wogóle nie istotnych rzeczy do których normalny człowieka (pomimo ze może zauważy) nie przywiązuje uwagi bo rozumie i wie że kazdemu zdarza się popełnic jakąś literówkę lu bład. Ale to tylko świadczy o osobie która piszę takie uwagi ponieważ jest to zazwyczai człowiek nie dowartościowany próbujący się czymś gdzieś wyróżnic :) hehe Najcześciej wychodzi to tak jak widac... błażni się :)
OdpowiedzA co to jest w ogóle shimy??Każdy tylko o tym, a na zachodzie nikt o takim słowie nie wie? Jak to jest?
OdpowiedzBo na zachodzie wszystko lepsze jest :D i motory nie wpadają w szimmy.
OdpowiedzPanie "Boczo" skąd Pan bierzesz te wszystkie hasła?!:) Świetnie napisane - z dystansem a i dowiedzieć sporo się można. Gratulacje i tak trzymać. Pozdrawiam
Odpowiedzmyślę ze w Polsce r1 cieszy się takim powodzeniem ze względu na wygląd który po prostu robi wrażenie. większość motocyklistów z całego świata podzieliłaby pewnie moje zdanie ze gsxr 1000 jest lepszym sprzętem niż r1
Odpowiedzlitosci troch smaku.z tymi swiatlani to wyglada jak burgman
OdpowiedzPodzielam zdanie kolegi GSX-R 1000 bije na leb konkurencje. Yamaha jest przereklamowana - dobrze wyglada na podjezdzie lub przed domem natomiast prowadzi sie jak taczka do gnoju.
OdpowiedzPodzielam zdanie kolegi GSX-R 1000 bije na leb konkurencje. Yamaha jest przereklamowana - dobrze wyglada na podjezdzie lub przed domem natomiast prowadzi sie jak taczka do gnoju.
OdpowiedzHahaha nie wiem gdzie gsxr mialem to gowno nigdy wiecej!! a R1 to klasyka i najlepszy motor szczegolnie nowa!!
OdpowiedzTeż mam zdanie, że te nowe moto to nie wypał ;/ Mowa o 2009 rocznikach, a co do R1 to do 2008 NAJLEPSZE MOTO :D wszystko wygasa :) popieram też zdanie kolegi o suzi gsx k6 :) lubie czytać takie artykuły :)
OdpowiedzR1 jest godna w ch....j. Tyle mam do powiedzenia. Ten kto nie jeździ moto niech się nie wypowiada bo i tak gó...no wie.
OdpowiedzNo to bardzo niewiele masz do powiedzenia.
OdpowiedzJa to mam wrazenie, ze ten kult r1 jest tylko wsrod Slowian i Arabusow. Jak sie czyta np amerykanskie albo brytyjskie fora sportowo/wyscigowe to yamahy sa w zdecydowanej mniejszosci. Najwiecej suzuki potem dlugo nic i honda, a reszta to juz marny odsetek. Mozliwe jednak, ze w tym roku sie cos zmieni. Chociaz nowego krola raczej bym upatrywal w bmw niz w mocno przereklamowanej nowej r1.
OdpowiedzNowym krolem jest zdecydowanie KAwasaki ZX10R jeśli chodzi o motocykle seryjne. Wprawiony jeździec objeżdza spokojnie R1, Gsxr, I CBR - chociaz ten motocykl jest bardziej przyjazdny do jazdy ;)
OdpowiedzArtykuł jest świetny. A ten nudziarz niżej niech lepiej wróci do poprawiania wypracowań gimnazjalistów a nie siedzi na scigaczu. Pozdro!
Odpowiedzmoim zdaniem dobry poprawny artykuł :) wiecej takich tylko o starszych motocyklach sportowych i turystycznych typu freewind, transalp.
OdpowiedzKolega jezdżacy na GSX1000R K7 na temat tej R1 powiedział 3 słowa : " Bardzo słaby motocykl..." Ale za to nowa R1 daje ognia !
Odpowiedznowa to dla Ciebie RN-12,19,czy22
Odpowiedznowa to dla Ciebie RN-12,19,czy22
Odpowiedzczyli nadaje sie dla początkującego
OdpowiedzAutorze wracaj do sal!!! W jakiej szkole sie chłopie uczyłes języka?!?! Usiłujesz rżnąć Klarksona motocykli, a w artykule błędy wiejskiego wodzireja. Szczególnie irytujące te wynikające z nieznajomości słów. Prop0onuje zakup Kopalińskiego!
OdpowiedzDrogi czytelniku!:) wykorzystaj proszę, swoje metodyczne usposobienie (mocno w Twoim komentarzu zauważalne) i wypunktuj, które fragmenty/słowa wprowadziły Cię w taką irytację i rozgoryczenie.
Odpowiedz"uczyłeś" pisze się przez "ś" na końcu, "Clarksona" przez "C" na początku, "proponuję" przez "ę" (podobnie jak "się") i bez żadnych cyfr, a Kopalińskiego nie można kupić, co najwyżej słownik jego autorstwa. Dobranoc:)
OdpowiedzWiadomość uzupełniająca do arkułu. "na drugi motocykl też się nie nadaje"
OdpowiedzPiękny motocykl
OdpowiedzSprzęt jak najbardziej ok. A ja chciałbym poczytać taki artykuł o suzuki gsxr 750 k6-k7.
OdpowiedzNajlepszy sprzęt w klasie BEZ DWÓCH ZDAŃ!
OdpowiedzG### prawda "bez dwoch zdań"
Odpowiedz