tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Yamaha XTZ750 Super Tenere kontra...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 22
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: sztik 10/03/2013 17:47

oczywiscie ze xtz 750 heh ma spora wage 232 kg z pelnym bakiem ale za te peniadze jest najszybsze z duzych enduro z tamtych lat niema co prawda walu i to wada oczywista ma dosc wyraznie reakcje na zmiane obciazenia kolejna wada pozatym duze przebegi miedzy serwisowe kilka razy z rzedu dawno temu wygrany paryz dakar moim zdaniem jest lepsza chocby africi twin dr 800 itp jesli chodzi o duze turystyczne enduro do 7 tys to ja polecam xtz 750 oczywsicie musisz sobie dopowiedziec na pytanie w jakich warunkach chcesz bardzej w wiekszym niejako stopniu uzytkowac motocykl xtz jest ciezka 232 kg w ciezkim terenie im bardziej predkosci beda sie zblizac do trialowych a teren bedzie ciezszy tym bedzie sie to stawac coraz wieksza wada w takim wypadku lepiej sie rozejrzyj za czyms lzejszym kosztem osiagow na asfalcie pozatym ma bardzo ergonomiczna pozycje za sterami slabe punkty xtz to :duza masa tylko w ciezkim terenie na trasie nawet to zaleta bo niejest ta podatna na wiatr boczny jak lzejsze moto brak wału kardana silne reakcje na zmiane obciazenia gaznik ze wzgledu na wyzsze spalanie ale wsrod konstrukcj z tamtych lat jak wiadomo zadna niemiala wtrysku takze to wada jak na dzisjesze standardy w porownaniu z konstrukcjami ztamtych lat zadna wada no i slabe hamulce to rowniez biorac pod uwage dzisiejsze standardy pozatym swietny sprzet i chyba nastepny jaki kupie africa twin z 100 do 140 km/h potrzebuje okolo 7.0 sek a xtz 5.0 , xtz przejechalem okolo 10 km .

Odpowiedz
Autor: sztik 10/03/2013 17:54

oczywscie pełną dzidą

Odpowiedz
Autor: dred 06.12.2011 10:39

eh, trochę naciągane porównanie - ciekawe kto się odważy jeździć 20 letnim motocyklem za 4K bez wykonania niezbędnych napraw, remontów itp. jak dla mnie dokłada min. następne 4K.... z drugiej strony strony dowolne moto z salonu po wyjeździe moim zdaniem straci więcej niż 5K, ja szacuję to na VAT + PIT w tym przypadku jakieś 13K PLN. Sztuka w tym aby nie wydawać tej kasy podatkowej co można zrobić dajmy na to kupując na firmę. Wówczas wyjazd z salonu efektywni kosztuje ~26 -30KPLN.Z resztą teoria ta odpowiada cena młodych używek 25-30K Zatem porównanie powinno być raczej XTZ doprowadzonej do ładu za około 10K PLN w miarę świeżą używką za dajmy na to 25K PLN. Robi się zatem nagle 2,5-3 XTZ w cenie jednego GS - a.... to tyle jeśli chodzi o koszty ale nie 10 !! :). Sama technologia to przeskok 20 lat. Zresztą podkreślone w artykule. Moim zdaniem warte jest wydania trochę grosza więcej.. Co do innych uwag do GS - to zgadzam się z opinią dotyczącą oryginalnej kanapy - wyraźnie zmusza do jazdy na stojąco :) dlatego wyjechałem z akcesoryjną kanapą i dlatego też trasy 800-1000 km na dzień nie robą wrażenia :). Co do komentarzy o awaryjności - uszczelka łańcuch - były na to akcje serwisowe - uroki pierwszych wersji/roczników sprzętu w obecnych modelach tych problemów już nie ma. Co do mocy GS - wystarczająco... co więcej jest to trochę też kwestia mapy zapłonów, można z tego silnika wycisnąć nieźle latającą szosówkę jak ktoś chce - ale z oryginalną mapa przystosowana jest do jazy enduro .... właściwie na 2 biegach: 2-ka i 6-ka i na obu idzie prawie tak samo, równo... co jest bardzo cenne na piaskach. Co do jazdy terenowej to właśnie na GSie pokochałem poligony i piachy... mimo że w garażu stoi jeszcze XTZ660 a z doskoku jest SuperTenere... Jeśli chodzi o jazdę adventure - to jest jeszcze jedna duża zaleta GSa - ładowność 240 km - chyba żadne enduro tej klasy nie ma podobnych możliwości, co pozwala na zapakowanie w długą trasę kilka konserw więcej... :) o spalaniu już byłą mowa w artykule - naprawdę cieszy ;)) Tak naprawdę to chyba nie da się porównać obiektywnie obu modeli, ale za to fajna próba... zgadzam się też z tym że jak ktoś nie noże sobie pozwolić na trochę luzu w postaci nowego GS800 to na SuperTenerze czy nawet XTZ660 za

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę