Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeAle ile ona wazy?
Odpowiedz"Z biegiem lat lekki i porêczny jednocylindrowiec obrasta³ w kilogramy. W roku 1989 doczeka³ siê nawet wersji Super Ténéré, posiadaj±cej dwucylindrowy silnik, wa¿±cej tyle, ile ma³e auto dostawcze i de facto zrywaj±cej z terenowym wizerunkiem na rzecz kanapowo-turystycznego charakteru." Piszecie to o maszynie która zdominowa³a rajd dakarna na lata (wgra³a jakie¶ 7 razy robi±c sobie tylko dwie przerwy w wygrywaniu na rzecz Cagivy Elefant). Pojawienie siê xtz 750 sprawi³a, ¿e Honda nie mog³a podnie¶æ ³ba. Owszem ST nie by³a lekka, ale w dobrych rêkach wymiata. Nie uwa¿am siê za dobrego zawodnika, ale zdarzy³o siê parê razy, ¿e przeje¿d¿a³em przez takie przeszkody, ¿e sam nie mog³em w to uwierzyæ. Mia³em j± przez 3lata, to sprzêt potrafi±cy bardzo du¿o, ale wymagaj±cy jeszcze wiêcej. Je¿eli nie radzisz sobie z ni± w terenie, to raczej problem tkwi w tobie.
OdpowiedzO gustach nie dyskutuj± tylko ci, co gustu nie maj±, lampa przednia jest totalnie brzydka, kto to w ogóle projektowa³? Zreszt± prawie ka¿dy nowy motocykl ma to zr±bane po ca³ej linii. Starsze motory maj± design bardziej dopracowany tylko te oldschoolowe kolory :)
OdpowiedzA mnie ta lampa siê bardzo podoba, kojarzy mi siê z endurakami z Dakaru, motocykl jest nietuzinkowy :)
OdpowiedzPosiadam taki motocykl od roku. Poprzednio mia³em suzuki DL650 te¿ bardzo udana maszyna, ale mylnie nazywana motocyklem o przeznaczeniu w teren. DL-em nie nale¿y zje¿d¿aæ z asfaltów. Owszem s± ludzie którzy je¿d¿± nim po szutrowych drogach, ale nie jest to jazda wygodna i \"komfortowa\". Przejedziesz tê sam± drogê na Tenerce i odrazu zrozumiesz co oznacza pewna i komfortowa jazda po drodze szutrowej i w terenie. Ja w³a¶nie z tego powodu sprzeda³em DL-650 i sta³em siê szczê¶liwym posiadaczem Yamahy XT660Z i nigdy tej zamiany nie ¿a³owa³em. Owszem nie jest to demon prêdko¶ci ale jak by mnie to interesowa³o to pewnie kupi³ bym ¶cigacza, ale na pewno nie mogê powiedzieæ ¿e temu motocyklowi brakuje mocy jak tu niektórzy pisz±. Na tym motocyklu naprawdê masz wra¿enie ¿e nic ciê nie ogranicza no chyba ¿e twoje umiejêtno¶ci jazdy.
OdpowiedzMi siê podoba, ma co¶ w sobie. Dla mnie bezbarwne s± wersje fabryczne GS 650 i 800 chocia¿ na pewno to dobre maszyny, ale po prostu mi siê nie podobaj± ( dodam, ¿e je¼dzi³em wszystkimi ) no i z klasy Tenerki ( prównuj±c na si³ê ) V- Strom zupe³nie do mnie nie przemawia, krzy¿ówka eduro z turystykiem, ale opinie ma pochlebne, bo to dobry motocykl:) Wersja Tenery z ABS-em ró¿ni siê trochê wygl±dem zbiornika paliwa, jest ni¿sza, ma ni¿sze skoki zawieszeñ ( mówiê na ni± kar³owata Teresa ) i te¿ mi siê nie za bardzo podoba, pewnie jest odpowiedniejsza dla ni¿szych. Je¼dzi³em ni± i mimo krytyki "speców", ¿e niewy³±czalny ABS to pora¿ka to wed³ug mnie spisuje siê dobrze, na asfalcie, w terenie na suchym i mokrym nie mia³em problemów z hamowaniem. Chcia³em ¿eby mi wsadzili do zwyk³ej Tenerki ABS ale nie robi± tego, a szkoda, bo chcia³bym mieæ wy¿sz± z ABS-em. Mo¿e znacie jaki¶ serwis czy warsztat co to robi, bo bym sobie chêtnie zamontowa³. Próbowa³em siê dowiedzieæ u ¼róde³ czyli w Yamasze, ale mnie olali i nikt nawet nie odpisa³ poca³uj siê w dupê. Trudno taki los. Mo¿e redakcja ¦cigacza co¶ wie o mo¿liwo¶ci za³o¿enia ABS-u? Bêdê wdziêczny za jakiej pocieszj±ce info. Pozdrawiam wszystkich.
OdpowiedzCena Tenere w porównaniu np. do FZ6 jest wziêta z kosmosu. 48KM singiel za ponad 30 tys to szukanie jeleni.
Odpowiedza ja w³asnie zsiad³em z fz6 na tenere 660 i sie zakochalem w lekkosci prowadzenia,bajka i ta moc mi nie przeszkodzila do 120km/h
Odpowiedzsam jestes jelen
OdpowiedzW takim motocyklu nie p³aci sie tylko za moc.
OdpowiedzPrzypomnê tylko ¿e oprócz GSów s± tak¿e np Transalpy które maja du¿y wklad w turystyke motocyklow± i mo¿na go kupiæ za ¶rednio 50% ceny GSa. Nie wspomne o tym ¿e byle kowal Trampka naprawi.
OdpowiedzPolemizowa³bym jedynie z tym czy 31 tysi za jednocylindrowy motocykl bez specjalnych wypasów to taka dobra oferta. To fajny motocykl, ale powienien kosztowac 22-24 tysiace.
Odpowiedz£adna ta Ténéré, ale czy nie jest za s³aba np: na d³u¿sz± trasê + pasa¿er ?
Odpowiedzhttp://www.youtube.com/watch?v=SEO1Pvw6gbw Pozdrawiam! jacekxt
OdpowiedzJak widzê da radê ;)
OdpowiedzJe¼dzi³em now± Tenerk± we wrze¶niu na jazdach próbnych i muszê powiedzieæ, ¿e moje odczucia by³ jak najbardziej pozytywne. Motocykl jest wysoki, wygl±da naprawdê super, mo¿e tylko tylne ¶wiat³o trochê ma³o widoczne mi siê zdawa³o. Bardzo wygodna jest kanapa, nie ma mowy o jakim¶ przesuwaniu siê po niej, bo jest bardzo dobrze wyprofilowana. Komfort jazdy te¿ pierwsza klasa. Wra¿enie wg mnie psuje kokpit, wydaje siê jaki¶ taki tandetny i kiepskiej jako¶ci, mo¿e dlatego, ¿e jest bardzo a¿urowa przednia owiewka i mocowanie kierownicy. Nie podoba³ mi siê wy¶wietlacz - nieczytelny z wyprostowanej pozycji, bardzo ma³e cyferki. Silnik raczej s³abawy, do tego brakuje szóstego biegu i trzeba go trzymaæ na dosyæ wysokich obrotach. Ogólnie motocykl jest ¶wietny i chcia³bym takim sprzêtem kiedy¶ je¼dziæ.
Odpowiedz