Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
Odpowiedzmam yamahę i teraz od czerwca jest ochrona gwarancyjna yamaha za 435zł na rok na silnik, skrzynię biegów i części. A poza tym jak się ma stary maxi skuter albo motor dowolnej marki, można sprawdzić go w serwisie Yamaha za 1 zł i jak przejdzie testy wymienić na nowy
OdpowiedzŚwietny sprzęt, miałem okazję pośmigać, w trybie S gwałtowny ale przewidywalny, przed wiatrem super, zawiecha super, na stojąco też mu nic nie brakuje, no i wygląda dostojnie jak na tenere przystało, a nie jak te wydumki z niemiec z wystającymi cylindrami.
OdpowiedzŚwietny motocykl w teren! Zabudowany! Niemcy mogliby się uczyć od Japończyków jak zrobić enduro wagi (o wiele) za ciężkiej.
OdpowiedzProponuje ślepo nie wierzyć niemieckim broszurom a zapoznać się ze stanem faktycznym: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=12836924
OdpowiedzDzięki za link. W sumie to i tak 26 kg więcej od GS1200 i nie tego oczekiwałem po sporo młodszej konstrukcji. Inna sprawa, że do przed chwilą myślałem, że Yamaha jest cięższa o wór cementu a kufry zalali betonem ;) Jeszcze raz dzięki za wygrzebanie tego :)
OdpowiedzMiałem okazje pojeździć tym motkiem w salonie Liberty.... i byłem rozczarowany. Oprócz kopa w trybie sport i precyzyjnego prowadzenia na asfalcie byłem mocno rozczarowany. Zawieszenie informuje o każdej nierówności, tłumienie jest tragiczne. Przejazd po spękanych płytach betonowych to doświadczenie jak w sportowym uniwersalu....czyli ciężkie... Pozycja (mój wzrost 182) - beznadziejna. Jedziesz w dziwnej pośredniej pozycji pomiędzy turystykiem a motocyklem szosowym. Ciężko jest komfortowo ułożyć ramiona. Moto fajne ale tylko i wyłącznie na autostradę, niech stylistyka was nie zwiedzie... to jest to enduro. Rozstałem się po godzinie bez bólu w sercu.
OdpowiedzMatko Buzka; przejeździłem właśnie pół Gdańska na moto, jak zwykle ponaruszałem tu i ówdzie przepisy Prawa o ruchu drogowym, dotarłem z powrotem do biura cały, zdrowy i zakurzony. Otwieram artykuł, sięgam po kanapkę, gryzę, ciamkam, "fleczeruję", czytam "silnikowy ekwiwalent Krystyny Czubówny", krztuszę się kanapką, zielenieję, oczy w słup, walczę o oddech, kaszlę, w końcu mokry od łez i potu zachowuję swe nędzne życie. To nie motocykle są niebezpieczne, lecz Pan "Boczo" Tomanek ;-))
OdpowiedzGdyby ważyła jeszcze z 50 kilo więcej to bym kupił zamiast oglądać się za jakimś chuderlawym KTMem.
OdpowiedzMotor super (jak w nazwie) :) Tyle tylko, ze koszmarnie drogi i pali jak smok...
OdpowiedzTest (i tekst;) jak zwykle fajny ale brakuje tabelki z danymi technicznymi
Odpowiedzco to znaczy ze Tiger nie zapala ??? Moim zdaniem to o wiele lepszy motocykl od Tenery
OdpowiedzCzy lepszy to kwestia gustu, oczywiście jeśli faktycznie zapali :P
OdpowiedzNie tylko tiger. Speed triple mają to samo, postoi parę tygodni i dętka. Jak sie kupuje trampka to od razu można kupować prostownik.
Odpowiedzmam nadzieję,że nie chodzi o Transalpa
OdpowiedzJak to jest z tą osłonką na światła? Można z nią jeździć po drogach publicznych czy przez brak homologacji jest to zakazane?
OdpowiedzPisze na niej "Offroad use only" ale sam się zastanawiałem nad interpretacją tego nakazu...
Odpowiedzpatrząc na stan polskich dziur, eee dróg to obecność osłonki jest jak najbardziej zgodna z kodeksem
Odpowiedz