Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeA multistrada to jakie enduro? to podrożne sa\upermoto i jat to porównywać do xt1200!? to jak porównywać cbr1000rr z hayabusą pogieło was!!!!
OdpowiedzI tak vole Varadero albo Ktm Adventure niz jakiegos gejesa
OdpowiedzJeździłem super tenerą firmową, w salonie. Mam GSa i przy nim zostanę. Jest samczy, dużo bardziej stabilny, zdecydowanie lepiej chroni przed wiatrem (mały nie jestem). Nie jeździłem nią w terenie ale odnoszę wraźenie że to rzeczywiście moto bardziej do lansu. Czy się podoba czy nie, to kwestia gustu, mnie nie zachwyca, za okrągła, za gładka, za świecąca. Taki trochę zaprzęg Świetego Mikołaja. No i chyba najwaźniejsza rzecz w terenie: GS jest silny jak koń i bardzo przewidywalny. Odkręcenie manetki zawsze przynosi oczekiwany efekt. W tenerce trzeba trzymać stale 3500-400 obrotów bo szarpie. Nie zawsze to jest wygodne. Jedno ma zdecydowanie tenere lepsze: cena. GS jest drogi absurdalnie.
OdpowiedzMy Tenerka jezdzimy tam gdzie chcemy a Wy GSami od serwisu do serwisu.... A na forum napraw GSa miliony tomow porad.... Tenera nawet nie ma takich forow bo nie ma takiej potrzeby.
OdpowiedzTu kolego się grubo mylisz. Teren -Super Tenera łyka kilometrami, jest przewidywalna i stabilna nawet jadąc z pasażerem. Po za tym ma niesamowitego kopa na trybie "S", prędkość podróżna 120-160 przy standardowej owiewce. Brak wibracji. Ustawienia zawiechy jak w crossowce - dół i góra, dobicie i odbicie. O ustawieniach decydujesz Ty a nie komputer jak to ma GS. Dwa tryby kontroli trakcji. No i co najważniejsze z byle podłączeniem dodatkowej lampki nie muszę jechać do serwisu. Niestety w GSie wszystkim steruje "masa" czyli minus a to stwarza problem.
OdpowiedzZastanawia mnie jaki to stwarza problem? Bo nie zauwazylem.
OdpowiedzCiekawie się zapowiada, tylko gdzie tu enduro? Na pewno nie w masie 260kg i nisko osadzonym lakierowanym błotniku. Podobnie jak GSy i Viadro będzie służyć do bulwarowego lansu. I pewnie nie jeden wrzuci naklejke "Dakar" na szybę albo bok:P Może idąc za modą na wskrzeszanie legend Honda wypuści nową królową?
OdpowiedzDla mnie bomba.Zawsze można się przyczepic,że podobna do BMW,czy niby ma coś ze STELVIO,albo do lansu,czy to,że w teren się zupełnie nie nadaje.W poważny teren to się nadają 250-600-tki,o naprawdę niskiej masie.Do wyjazdów wakacyjnych jakie uprawia 90%mototurystów,czyli max.po europie jest idealny,ta niby większa masa nie ma żadnego znacznia.Wygląda mocarnie i napewno będzie sie dobrze sprzedawał.
Odpowiedzco do wagi BMW to waga nie zawiera ABS + innych akcesorii. Ale to nie wazne. Wazne ze Yamaha poszla w kierunku SUV. Z masa 260kg nazwa Tenere to lekka pomylka. Ja stawiam w tej sytuacji na KTM. Liczylem na Yamahe i sie przeliczylem. Co wieczor modle sie tymi slowami, "Droga Hondo zrob nowa Afryke, niech wazy 200kg, ma max 100KM, dobre zawieszenie, normalny lancuch ( wal w terenie - beeeee...). Zreszta skopiuj KTM tak zeby sie nie pier..... . Kurde to takie proste zrobic dobre enduro a oni kombinuja jak slon pod gore.
OdpowiedzKolejna 260 kg wydumka marketingu, na 19 calowych kółeczkach, z ozdobną płytą pod silnikiem- moto SUV które broń boże w teren puścić. Na lansowanie są lepsze maszynki.
Odpowiedzpodpisuje
OdpowiedzNie ma co dywagować. Za 2-3 lata, jak ludzie tym pojeżdżą to sie okaże co te sprzęty są warte. Takie jest moje zdanie.
Odpowiedzale kopia BMW
OdpowiedzNo nie wiem, czy dokopią. BMW to BMW.
Odpowiedzbmw wazy prawie 60 kg mniej od super nowej,nowoczesnej,przelomowej tenery..
OdpowiedzOj chyba przesadziles GS 1200 waży 10 kg mniej tylko 256 kg !
OdpowiedzBMW model na 2010 rok z paliwem waży 246, więc o 14 kg mniej niż Tenera. Tu masz dane : http://www.motocykle.v10.pl/BMW,R1200GS,wrazenia,z,jazdy,modelem,na,2010,rok,38710.html
Odpowiedzprzesadziłem troszke,ale 14 kg mniej w o kilka lat starszej maszynie to i tak sporo.cena zreszta tez nie zachwyca...
OdpowiedzBMW GS Adwenture dane ze strony oficjalnej BWM waga 256kg wiec jedynie mulitstrada 1200 leje konkurencje wagowo no i moca ...
Odpowiedzyamaha czy byla by lepsza czy gorsza od bmw gs to i tak w testach w gazecie MOTOCYKL test wygrał by BMW ,, PRZEKUPIONE TESTY W NIEMIECKIEJ motorrad A POLSKIM CZASOPISMIE motocykl ,, nie kupuje tej gównianej gazety ,,
Odpowiedz