Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeJeżdżąc fz6 i xj6 powiem wam, że żeby fz6 jechała tak dynamicznie do ok. 150 km/h jak xj6 trzeba ją strasznie mocno nap..lać po gazie. Większą moc fz6 dopiero widać przy większych prędkościach. Jeśli chodzi o "środek" i "dół" to xj6 lepiej się zbiera niż fz6 - jest to oczywiście kosztem mocy max. - fz6 kręci się o ok. 2 tys RPM wyżej - stąd jej wyższa moc. Generalnie oba motocykle mają ten sam silnik. A co do FZ8 to hmm - chyba szkoda kasy jak ktoś ma xj6 lub fz6 to spokojnie utrzymają tempo fz8. Jak już się przesiadać to na fz1!!!
OdpowiedzPewnie skoki bez opóźnionego otwarcia spadochronu i z niepoplątanymi linkami też są nudne? ;) Ja już się nauczyłem, że „nudny” to najlepsza rekomendacja – łatwy w obsłudze, niezawodny, funkcjonalny. Tyle, że niektórym z jakiegoś powodu te cechy przeszkadzają w lansie.
OdpowiedzMam pierwowzór. Starą XJ600S Diversion. Nudny/spokojny jest do 4000 obr/min. Jak idziesz wyżej zaczyna się dziać. Mimo że ma mniej koni niż XJ6 wcale nudna nie jest. Za to też doskonała jako pierwszy poważny motocykl. Chcesz relaksacyjnie, masz pewne obawy czy dasz radę bo niedawno tylko 125 i nie czujesz przyspieszenia? Jeździsz do tych 4 tyś obrotów i nie ma strachu. Jak 250 ccm, szarpiesz gazem to nie wyrwie jak wściekła, nie zaskoczy nie bezpiecznie nowicjusza. Chcesz trochę emocji to ciągnij po obrotach. Od trzeciego biegu czuć że ponad tym magicznym progiem między 4-5 tyś silnik prosi wręcz by odkręcać. A dźwięk XJ600S wchodzące na obroty wręcz potrafi uzależniać. Sporo dodaje układ dolotowy bo słychać wtedy powietrze wściekle wciagane przez kanały. XJ nowe czy stare to nie są maszyny do głupiego lansu, to czysta przyjemność z jazdy motocyklem o ładnej sylwetce, bezpiecznej mocy i łatwej do zrozumienia charakterystyce silnika. Dodatkowy plus to spora bezobslugowość. Taki sprzęt kupuje się sercem, dla siebie a nie dla lansu i poklasku środowiska.
OdpowiedzCzytając ostatnio komenty na forum dochodzę do wniosku, że kto nie ma litra i nie lata na kole, nie ma kombika, nie schodzi na kolano to leszcz i świeżak:) hyhyhy
OdpowiedzJa się zastanawiam nad nim jako mój pierwszy motocykl(również w życiu- jak dotąd jeździłem tylko na kursie, a 8 lat samochodem nie liczę;), który kupię być może w ciągu 2 tyg. To, że jest spokojny i się "trzeba odpychać nogami" jak to piszą inni, raczej w tej sytuacji jest dla mnie na plus, bo się zastanawiałem czy to 75 KM to jednak nie będzie przesada. Dlatego moje główne pytanie: Dlaczego mówicie, że jest nudny? Co to znaczy tak na prawdę? Umiecie to wytłumaczyć nowicjuszowi w ogóle? Oczywiście poza tym, że nie waży 400 kg, nie ma pojemności >= 1l i takie tam strzelanie liczbami w celu poprawy własnego ego? To co: może CBR 250R będzie mniej NUDNA? (też ją biorę pod uwagę). Dzięki z góry za ewentualne rozsądne i rzetelne odpowiedzi.
OdpowiedzJako pierwszy sprzęt napewno nie bedzie dla ciebie nudny, nudny on jest ale dla właścicieli sportów lub miłośników mocnych wrażeń. Jest to idealny sprzęt dla kogoś takiego jak ty... Polecam
OdpowiedzCzy podobny charakterem jest do bandziora 600 czy bardziej spokojny? Chodzi mi o takie porównanie czy rzeczywiście jest nudny czy to opinia wielbicieli "zabawowych" sprzętów a jest po prostu przeznaczony dla jeźdźców wymagających czegoś innego od sprzęta(czyli po prostu wsiąść i jechać przed siebie).
OdpowiedzMialem to moto. Strasznie nudny i bezplciowy. Jezeli chcieli wypuscic lekki motocykl miejski to przydalo by sie zbic spalanie do przynajmniej 4l. Jazda we dwojke nie ma szans, trzeba sie nogami odpychac. Jako alternatywe polecam FZ6 lub FZ8
OdpowiedzFZ8? FZ6? W FZ8 jest spalanie jak w FZ1, a moc jak FZ6, to potrafią tylko inżynierowie Yamahy... XJ6 jest najlepszym rozwiązaniem w stosunku ceny do mocy i spalania. mam ja ponad 3 lata zrobiłem 60 tyś. km i po za normalną obsługą serwisową nic się nie dzieje. Spalanie średnio 4,2 do 4,6/100km, przy spokojnej jeżdzie 50/50 trasa/miasto, solo i z pasażerem. Na autostradzie z full bagażem i 2 osobami, 4,7/100km. Do daje do myslenia...
OdpowiedzW czym on jest nudniejszy od FZ6? Że lepiej rusza spod świateł?
OdpowiedzZieeeeeeeeeeeeeeeeeef.... strasznie nudny motocykl
Odpowiedzdowiedzcie się kto tak pięknie spieprzył tłumik i co tam można wstawić, żeby to jakoś wyglądało;d
OdpowiedzMoim zdaniem tłumik w XJ 6 diversion jest ekstra i nie podobają mi się wielkie cybuchy są brzydkie i psują tylko linię motocykla, najlpiękniejszy tłumik mają motocykle marki buell ale schowane pod siedziskiem też są ekstra, każdy może mieć swoją opinię.
Odpowiedz