Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeDlaczego w obecnych czasach nie można wprowadzić do sprzedaży motocykla klasycznego sensu stricto, który nie byłby "bigiem" jak "bigi" wielkiej czwórki? (XJR-a i inni)? Motocykla z podwójnym nisko zawieszonym wydechem, z duszą ilością chromowanych elementów, z solniczkami, z okrągłą klasyczną lampą z przodu, z normalnie osadzonym zadupkiem a nie takim przypominającym tanią namiastkę ścigacza? Czemu projektanci prześcigają się w coraz to bardziej udziwnionych, ufoidalnych dizajnach nakedów, zamiast postawić po prostu na sprawdzone, klasyczne, niepretensjonalne piękno? Powiedzcie, jaki sprzęt ma kupić ktoś kto chce kupić NOWY prawdziwie klasyczny goły motocykl (niebędący oldtimerem i chopperem), o przeciętnych osiągach?
Odpowiedzco byście wybrali mając do wyboru tą Yamaszke, Kawe er-6f i honde CBF600S ?
Odpowiedzja wybrałem XJ6 naked ABS, miodzio, wcześniej jeździłem CBF'em, XL 700VA, Shadowem, Sportsterem 1200, er6n i muszę powiedzieć że XJ jest moim ulubionym sprzętem :)
OdpowiedzIle te cacko może kosztować?
OdpowiedzPewnie od 21 000 do 25 000 zł standartowa cena tego segmentu
Odpowiedzmorzesz nie wierzyć ale nie więcej niż 10 000 wiem bo sam sprawdzałem :D
OdpowiedzHmmm z tego co widziałem to za 20k (po obniżce jesiennej) można kupić FZ6 78KM więc podejrzewam, że XJ6 po obniżkach zakosztuje z 16k :) co mnie cieszy - już zbieram.
OdpowiedzChyba oszalałeś za 16k nigdy nie kupisz nowej 600 a obniżki trwają do końca roku, więc jak wyjdzie xj to zapomnij o obniżkach
OdpowiedzWiem, że XJ6 nie wyjdzie teraz (to znaczy w lutym 2009) w tej cenie. Liczę na obniżki po sezonie 2009. Może nie będzie kosztował 16k, bo waluty poszły w górę) ale gdzieś w tych okolicach (a spodziewam się ceny niższej niż obecny promocyjny FZ6 78KM)
Odpowiedzprzecież to model 2009, nie ma z rocznika 2008 pajacu
Odpowiedzprzecież to model 2009, nie ma z rocznika 2008 pajacu
Odpowiedzprzecież to model 2009, nie ma z rocznika 2008 pajacu
OdpowiedzSzkoda , ze nowa wersja ER6n nie moze się pochwalic taka mila dla oka i ładnie sie wkomponujaca w reszte motocykla przedni alampa jak ta yamaszka;/... Bravo Yamaha!!!!
Odpowiedzszczerze mowiac to zaraz sie zabiore do czytania artykolu, ale pierwsza mysl jaka przychodzi po przejrzeniu danych motocykla z tabeli i przejrzeniu zdjec , to jaki interes ma firma w produkowaniu 78-konnego fazera (o ile sie nie myle to chyba fz6n) i wypuszczaniu drugiego podobnego 78-konnego motocykla 600cc ??
OdpowiedzEmisja Co2
OdpowiedzMoże 78 konny fz6 się źle sprzedawał i yamaha zastąpi go xj 600, wiesz może ludzie polecą na stylistykę która wg mnie jest bardzo ciekawa, zwłaszcza w wersji N
OdpowiedzUważam że XJ600 prezętuje sie lepiej od fazera, jeżeli mialo by to o 20KM więcej to zamienil bym swoja nowa FZ6S2 na to cacko :D
Odpowiedzdokladnie wlasnie o to chodzi. zwłaszcza w krajach takich jak nasz FZ6 N i FZ6 Fazer w wersjach 78km nie sprzedaja sie prawie wcale ("po co brac 78 jak mozna miec 98 za niewiele wieksza kase") i dlatego pojawia sie mocniejsze rozróznienie miedzy tymi modelami. XJ6 zbudowana jest wlasnie na silniku 78 konnego FZ6, tylko inna stylistyka i nazwa maja ja mocniej odróznic a tym samym ma sie lepiej sprzedawac. Ende.
Odpowiedz