Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeMam xjtke 3 lata. Czad. Bezproblemową jazda się cieszę i ciągle przed siebie. Poprzedni właściciel mój kumpel zresztą, wymienił przednie sprężyny, oploty na stalowe, i klocki na twardsze. Niewielką modyfikacja. Ustawilem tył na maxa twardy i nic więcej nie trzeba. Tak cudownej maszyny próżno szukać. Co do spalania to po mieście w 7 spoko, a w trasie najlepiej 5.40 na sto ;) . Fakt trochę ciężka no ale. POLECAM każdemu.
OdpowiedzJa rowniez mam ponad 3 lata. Zawieszenie utwardzilem dodajac 2cm podkladke pod sprezyny w zawieszeniu i jest super nic sie nie buja jezdzi jak jak sportowy po zakretach, z tylu (jezdze czesto z pasazerem i kuframi) zamontowalem gume pomiedzy zwoje sprezyny, teraz tak nie siada i nie buja sie, hamulce to rozebrane i wyczyszczone tloczki dot 5.1 i klocki HH ebc, rewelacja opone metceler racetek K1 zatrzymuje w miejscu nawet podczas upalow, tak wiec nic wiecej nie potrzeba, aha zaslepilem wyloty z glowicy tych dopalaczy spalin i lepszy moment od dolu sie zrobil, wiecej ma mocy i rowniej chodzi na wolnych. Pozdrawiam XJtowcow!
OdpowiedzMam xjtke 3 lata. Czad. Bezproblemową jazda się cieszę i ciągle przed siebie. Poprzedni właściciel mój kumpel zresztą, wymienił przednie sprężyny, oploty na stalowe, i klocki na twardsze. Niewielką modyfikacja. Ustawilem tył na maxa twardy i nic więcej nie trzeba. Tak cudownej maszyny próżno szukać. Co do spalania to po mieście w 7 spoko, a w trasie najlepiej 5.40 na sto ;) . Fakt trochę ciężka no ale. POLECAM każdemu.
OdpowiedzJestem posiadaczem Yamahy XJ 900s i uważam że jest to jeden z najlepszych motocykli do codziennego użytku jak i również do dalekich podróży.Mam go dziesięć lat i próbowałem zmienić na coś nowszego,ale na szczęście nie przekonałem się do żadnego innego.Miałem w między czasie Hondę Varadero i TDM 850,ale żaden nie przebił Diversiona!!!Polecam wszystkim którzy nie lubią za często dłubać się w silniku a lubią podróżować i cieszyć się jazdą!!!Według mnie jedynie mogła by mniej spalać?Ale nie można mieć wszystkiego:)Jest to dosyć tani motocykl,ale bardzo wdzięczny i niezawodny!!!Pozdrawiam Wszystkich posiadaczy XJ-tek....
OdpowiedzYamaha XJ900 to mój pierwszy motocykl. Po kilku dniach użytkowania jest super. Wygląd - rzecz gustu, ale mi osobiście bardzo się podoba. Wygodna, duża kanapa, wąska kierownica, duże lusterka, w których widać obszar za motorem a nie własne barki, obudowany owiewkami. Pozycja za kierownicą bardzo wygodna - mam 194 cm wzrostu. Motocykl ciężki, ale po ruszeniu nie odczuwa się jego masy. Jest w miarę zwrotny. W czasie jazdy brakuje 6 biegu, ale nie ma co narzekać. I ten napęd-WAŁ KARDANA - super.
OdpowiedzMam dylemat...kupić XJ 900 S Diversion czy TDM 850 ? Aktualnie ujeżdżam XJ 600 S, ale nudzi mnie coraz bardziej i nie nadaje się do turystyki (ok. 500 km dziennie). Jeśli ktoś miał podobny dylemat i doświadczenia to bardzo proszę o radę...
OdpowiedzTDM, bo jest zdecydowanie lzejszy, chyba ze tak jak kochasz dzwiek rzedowej czworki i w zyciu bys sie tego nie pozbyl. Pozdro dla oblatywaczy XJ600 :)
OdpowiedzObydwa motorki sa idealne do turystyki. Ja wybralem Dive, aczkowiek tez sie zastanawialem co do TDM. TDM jest to motocykl nowoczesny(modernizowany) w przeciwienstwie do Divy, bylo tylko kilka zmian wprowadzonych i to w dodatku nie wielkich. Jestem zachwycony Diva mam ja juz ok roku zrobilem na niej ok 5k mil i zaczyna mnie juz troche nudzic ale czasem mnie zaskakuje.(i wciaz jestem z niej zadowolony, zadnych awarii i bezproblemowy odpal nawet zima) 900 to tylko wieksza siostra 600, czyli to samo. Chyba wiesz co powinies wybrac, Ja teraz zmieniajac moto to bym raczej wybral TDM 900 albo jeszcze poczekam na nowa wersje XJ 900(marzenie)
OdpowiedzMam moją niunię od listopada, jest to moje pierwsze moto i obawiałem się, że będzie trochę za ciężkie. Fakt jest ciężkie ale tylko na postoju jak już jedzie przynajmniej 5km/h jest super sterowalny i jak na tak duży motocykl zaskakująco poręczny. Miałem zmienić moto po tym sezonie ale w tej chwili w takich pieniądzach nie ma nioc sensownego ewentualny następca FJR jest jakieś 15 tys droższy
Odpowiedzw moim przypadku bardzo chciałem iść w Hondę CB 750 ale rzuciła mi się w oczy Yamaha i śmigam moją czarnulą. Jest bezproblemowa i daje dużo radochy z jazdy ...wg mnie jedyna jej wada to dość topornie idzie w łukach poza tym dynamika super spalanie tak jak artykule, hamulce ok ( mam stalowe oploty) no i ponadczasowa sylwetka
OdpowiedzZawsze mi sie ten motocykl podobal. Ale jako pierwszy moj powazny motocykl kupilem 2 lata temu BMW K1100 LT 94r. Zrobilem na nim 12k mil. Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem XJ 900S z 97 r Interesowaly mnie roczniki od tego w gore. Za male pieniadze bo za 1395 funtow z przebiegiem 24k mil (K1100 mial jakies 70k mil) i to w dodatku w idealnym stanie nabylem maja Dive. Od marca br zrobilem na niej ponad 700mil a juz od pierwszego przejazdu juz sie dobrze z nia czulem. Moze tez przez to, ze mialem niezly trening na BMW (kilka parkingowek 2 powazniejsze wypadki...) W porownaniu do BM Diva nie jest ciezkim motocylem nie czuje jej ciezaru w manewrach i o wiele latwiej nia sie steruje na nierownosciach. Dla tych ktorzy nie mieli do czynienia z cegla moga powiedziec ze jest to ciezki motocykl. Po moich doswiadczeniach Z BMW nie jest to dla mnie problemem.. Zobacze jak go wyposaze w kufry :) Co jeszcze moge dodac od siebie to o tych dodatkowych plastikach na silnik. Przy moim wzroscie 190cm gorna czesc panelu niestety ociera mi sie o koalana. W jezdzie solo jeszcze da rade ale z pasazerem jest juz to bardziej uciazliwe. A tak to moge sie dopisac do reszty opisu.
OdpowiedzFajnie że w końcu ukazał sie artykuł o tym , rzeczywiście, nie zauważanym motocyklu :) Sam jestem posiadaczem takiego, i gdyby nie to że miałem blisko siebie jedną do obejrzenia to pewnie też nie dostrzegł bym jaka to dobra maszyna. Moge polecić każdemu kto szuka czegoś w miare uniwersalnego ;)
OdpowiedzPo przeczytaniu tego artykułu raczej się zniechęciłem do tego sprzęta. Mam takie odczucia, że jest ciężki, mułowaty i trudno sterowalny itp. Podkreślam, to moje subiektywne odczucia! Kiedy np. przeczytałem recenzje GPZ500 to od razu miałem ochotę znaleźć jakiegoś znajomego, który ma to moto, żeby sobie pojeździć. XJ900 jakoś po mnie"spłynęło"
OdpowiedzRzadkość na drogach. Może warto spróbować i zakupić... :)
OdpowiedzNo i ten bak o pojemności 24L. Od jakiegoś czasu planuje zmianę z seven fifty i XJ 900 jest obecnie n nr.1
OdpowiedzJa mma zamiar kupic Sevenkę ;) ale po drodze oglądałem XJ i mam wątpliwości co wybrać ;)
Odpowiedzbardzo pozytywny sprzęcior, jednak ma jedną wadę. Wg mnie sporą wadę, która mogła właśnie przesądzić o jego niepopularności. Uważam, że jest to zwyczajnie brzydki(!!) motocykl.
OdpowiedzKolega ma racje kwestia gustu a poza tym to nie jest najnowsze moto a za tamtych lat tak juz one wygladały, zobacz inne japońce. Kwestia gustu mi też sie podoba.
OdpowiedzKwestia gustu. Mnie sie nawet podoba :)
OdpowiedzW końcu artykuł o XJ900S! Wspaniały sprzęt, za te pieniądze zdecydowanie najlepszy turysta. Szczególnie w kardanie można się zakochać, choć i silnik zasługuje na uznanie. Prawie niezniszczalny, a na dodatek moc oddaje równo i od dołu jak piece grubo powyżej 1000ccm. Wśród typowych wad, które autor przeoczył jest cieknąca chłodnica oleju, a konkretnie pękający od wstrząsów aluminiowy gwint mocowania chłodnicy. W przednim zawieszeniu warto wymienić sprężyny i olej i robi się znośnie. Pozatym rewelacja:) Mojej XJocie zdołało zaszkodzić tylko spotkanie z wymuszającym pierwszeństwo autem. Mimo urwanego koła, rozbitego w drzazgi przodu i pogiętej ramy silnik zapalił od pstryka:P
Odpowiedz