Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Pokaż wszystkie komentarzeFajny sprzęcik, mam go 3 sezon i dobra maszyna. Jednak przyszedł czas na zmianę i dlatego proponuję zainteresowanie się moją Yamahą. http://www.auto.pl/?kod=63vp1
OdpowiedzFajny sprzęcik, mam go 3 sezon i dobra maszyna. Jednak przyszedł czas na zmianę i dlatego proponuję zainteresowanie się moją Yamahą. http://www.auto.pl/?kod=63vp1
OdpowiedzJeżdżę XJ już trzeci rok i muszę przyznać, że motocykl jest niezawodny i tani w eksploatacji - przy dość agresywnej jeździe spala ok. 5,5l/100, a przy dalszych wyprawach i turystycznym tempie nawet 4,5, ponadto serwisowanie -kontrola luzów zaworowych i regulacja gaźników zgodnie z instrukcją co 24000 km lub co dwa lata nie sprawia problemów, Przy dłuższej jeździe na wyższych obrotach lubi łyknąć do 300ml oleju na 1000km.
Odpowiedz"Przy 90 km/h dodanie gazu na piątce sprawia, że... wyprzedzają nas ciężarówki." Z całym szacunkiem, ale to kompletna bzdura. Przy tej prędkości nawet na szóstce można bez większego problemu wyprzedzić. Taaa. ciężarówki chciałyby tak przyspieszać. Ja bez problemu brałem większość osobówek na 6-tce. Jak ktoś nie spodziewa się rakiety, to XJ go zadowoli. Wystarczy do dynamiczne jazdy.
Odpowiedzwitam mam problem z moją xj 600 po przejechaniu 2 km traci obroty i gaśnie i odpala dopiero po 2 h może. wygląda na to jak by sie coś przgrzewało Pomóżcie myślałem z to świece ale wymiana nic nie dała Możliew że to cewki ?? czy poprostu zapchany gażnik dodam że jak już traci moc to niejednostajnie tylko troche szarpie i puszcza szarpie i puszcz.Pozdrawiam
OdpowiedzOdp po 10 latach . Pewnie olej rzyga na świece bo pierścienie nieszczelne ... Miałem takie szarpanie w Polonezie przez olej na świecach ....
OdpowiedzMam do sprzedania : http://otomoto.pl/yamaha-xj-diversion-alarm-3-kufry-M3634779.html
Odpowiedzhttp://allegro.pl/show_item.php?item=2567501376
OdpowiedzMam bardzo ładną sztukę do sprzedania: http://otomoto.pl/yamaha-xj-xj-600n-M3210168.html Jeśli wklejenie tutaj linka do ogłoszenia łamie regulamin, to z góry przepraszam i proszę admina o usunięcie postu.
OdpowiedzPrzeczytaj regulamin to się dowiesz.
OdpowiedzChciałem spytać czy zamiana Diversion w nakeda jest dużym problemem?
Odpowiedztak
OdpowiedzNie ma z tym problemu, kwestja zmiany zegarów oraz lampy, jednak nie polecam takowego zabiegu owiewka przydaje sie przy wiekszych predkosciach POZDRO
OdpowiedzWitam rowniez Posiadam tak zwana nie zawodna ci 600 diversion jezdze juz dosc dlugo na tym sprzecie I co do wszyskich opinii raczej Sie zgadzam lecz herbal rzecz w artykule know dziwi poniewaz xj-tke ra Sie postawic na przednie kolo jezeli faktycznie nie chcialaby przy mocniejszym hamowaniu to wystarczy ja udem pchnac w wstaje ze az milo. Pozdrawiam:
Odpowiedzhej mam pytanie co do tej xj. ona ma 61KM ale jako ze jezdzilem dwa lata na mz 150 to takie 61 km wydaje sie byc kosmiczne. nie jest ona zbyt silna jak na pierwszy powazny motocykl?znalazlem jedna xj w zaje...tym stanie za 5 tys. ale troche boje sie tej mocy. brac??
OdpowiedzTak się tylko wydaje ,ze to silny motocykl. Pamiętaj ,ze to rzędowa czwóreczka więc i moc inaczej oddaje niz dwusówowa MZ'ta. To jest mój pierwszy poważny motocykl, wcześniej jeździłem tylko motorynką, a jakoś przejeździłem cały zeszły sezon i nic się nie stało :) Nie bez przyczyny xj'ta polecana jest jako pierwsze moto.
Odpowiedzdzieki kolego pozdrawiam
Odpowiedzjeśli jesteś jeszcze zainteresowany xj-tą to możemy się dogadać ja mam moją do sprzedania, bo chce zmienić na coś mocniejszego. jak ktoś jest jeszcze zainteresowany dzwońcie 726402573. na prawdę polecam świetny motocykl :)
Odpowiedzjeśli jescze nie poszła, to któy rok, gdzie byłaby do obejrzenia? bo z nad morza wszędzie mam daleko ;) i ile byś chciał dostać za nią ?
OdpowiedzA co powiecie o Hondzie VT 500?
OdpowiedzWitam wszystkich forumowiczów, mam do Was takie pytanie, czy przy mojej wadze (63kg) i wzroście (178cm) dam sobie radę z jazdą na tym motocyklu, ogólnie jeżdzę już ładnych parę lat (MZ ETZ 150 jakieś 3 lata, wcześniej simsonki, romety... ale to po mniej ruchliwych drogach, oraz kurs na kat.A po Skierniewicach), zastanawiam się czy ja go poradzę bo jestem dośc drobny a na klatę wezmę max. jakieś 45kg. Proszę o Wasze opinie bo podoba mi się ten motocykl i niewiem czy się za nim kręcić, wcześniej chciałem Bandita 600 ale odpuściłem go sobie ze względów na jego i moje gabaryty :) z kolei mój kolega ma B12 (na który przesiadł sie z simsona) i jest też podobnej postury co ja, jest jednak trochę silniejszy i jeździ do tej pory, ja jednaksię go trochę boję, no cóż:) Pozdrawiam :)
OdpowiedzPewnie , że dasz rade :) Ja jestem dziweczyna i przy wzroście nie całe 160 cm o wadze 53 kg daje rade bez problemów :) XJ -ka to na prawde extra moto na początek :) i jak fachowcy pisza " wybacza błędy" - co było mi dane poczuć na własnej skórze :D ,pozdrawiam
OdpowiedzPewnie że dasz rade ja mam też 178 wzrostu i waże jeszcze mniej niż ty, i jakoś daje rade, jeżeli sie jedzie samemu to jest super, a jak już zabieżemy na przejażdżkę jakąś koleżankę jub inną osobe no to już jest troche gorzej. Pozdrawiam ;)
OdpowiedzSiema, dasz rade bez problemu, laski co są od ciebie niższe o głowę i ważą 3/4 tego co ty i jeżdżą na tych sprzętach, to czemu ty miałbyś sobie nie poradzić?? kup to nie będziesz żałował, jeśli nie trafisz na padake oczywiście, ewentualnie możesz kupić jeszcze zxr 400, fajna maszyna z pazurem, to jest malutki motorek na którym z pewnością sobie poradzisz. Tylko pamiętaj.. nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać Pozdrawiam. LwG!
Odpowiedz63 kilogramy to troszke malo ale jezeli nie bedziesz montowal kuferkow i innych wynalazkow to mysle ze dasz rade i w koncu bedziesz jezdzil.Do Yamahy xj 600 Diversion poprostu trzeba sie przyzwyczaic.Jezeli bedziesz mial jakies pytania to pisz na mojego maila spinne2@interia,pl
OdpowiedzSpokojnie dasz radę, znam dziewcze jeszcze skromniejsze od ciebie co bez problemu ogarnia fazera 600 wagą i rozmiarami zblizoną do xj'ty. Tylko uważaj przy parkowaniu :)
OdpowiedzWitam, doradzcie mi który model XJ wybrać, werseje N czyli bez owiewki czy Diversion (z owiewką), z owiewką wg. mnie jest brzydsza od N, ale praktyczniejsza w trasie, ale mi sie bardziej podoba naked lecz ich jest mniej na rynku, co mi doradzicie? Dodam ze moje trasy to będzie ok. 60% trasy "szybsze" jeśli mozna tak powiedzieć o polskich drogach i 40% miasto, zaznacze ze nie będe go katował po 190km/h tylko tak do 150km/h oczywiście poza sprawdzeniem v-maxa - ale to na starym lotnisku lub autostradzie Pozdrawiam:)
OdpowiedzWłaściwie sam sobie odpowiedziałeś... Zależy właśnie, czy bardziej zależy Ci na "imidżu" czy na praktycznych walorach. Ja mam nakeda i o względnym komforcie można mowic do ok 120km/h, pod warunkiem, że nie jedziesz pod wiatr - wtedy jest mało przyjemnie. Może rozważ N + szyba akcesoryjna za 100zł i będziesz miał kompromis. Ja chyba się wkrótce zdecyduję na taką szybę. O Diversionach słyszałem, że te plastiki trzeszczą i wibrują ale nie jeździłem, więc nie wiem czy to prawda.
OdpowiedzJeżdzę wersją N już siódmy sezon (z dokupioną małą mini-owiewką zakładaną na lampę). Ja osobiście jestem ortodoksyjnym, klasycznym golasistą, także wybór wersji nie był dla mnie dylematem. Wersja N oprócz większych walorów estetycznych oferuje 2 zalety: - brak plastików bocznych, które mogą się połamać nawet przy tzw. glebie parkingowej, - większa swoboda manewru w lawirowaniu między samochodami w korkach - jest istotna różnica między lusterkami skręcającymi z kierownicą jak w N, a mocowanymi do czaszy i nieskręcającymi wraz z kierownicą jak w S. Do spokojnej turystyki wersja N w zupełności się nadaje. A że trochę wieje przy większych prędkościach - cóż, motocykl to nie samochód i wiać musi.
OdpowiedzW wersji S lusterka też są na kierownicy.
OdpowiedzZalezy jeszcze ile masz wzrostu, bo przy moim (183cm) owiewka w wersji DIV niewiele daje bo mi powietrze z szybki wali centralnie w kask i łomot mam jakbym głową po bruku ciągał. Jedyne rozwiązanie to akcesoryjna szybka(droga) albo dodatkowa owiewka(tez droga :P)
OdpowiedzPanowie, czy wszystkie wersje xj600 miały dwa wydechy? bo spotkałem na giełdzie kolesia z pojedynczym i niewiem czy to jakas kiepska przeróbka czy niektore tak miały.
OdpowiedzOryginalnie wychodziły tylko wersje z 2 wydechami, jednak jest dość sporo akcesoryjnych zamienników i niektórzy zakładają wydech 4w1, sam tak miałem :)
Odpowiedzwłaśnie szukam sobie większego motocykla, obecnie mam Yamahe YBR 125 i planuje ją zmienić na coś większego i tak się właśnie zastanawiam co wybrać czy Yamahę XJ 600N czy Suzuki Bandit 600N
OdpowiedzKtórykolwiek z nich kupisz - będziesz zadowolony. Bandit trochę cięższy i mocniejszy. Oba mają nie do zapałowania silnik (Bandit nieśmiertelnego olejaka). XJ będzie tańszy albo w podobnych pieniądzach młodszy. Oba modele naked (ładniejszy) lub z owiewką (praktyczniejszy). Podaż na rynku jest duża - proponuję nie decydować się z góry na któryś model, tylko oglądac to i to i po prostu kupić jak się trafi dobry egzemplarz. Ja drugi sezon mam XJ nakeda i nie zamierzam się z nim rozstawać wcześniej niż pod koniec przyszłego sezonu..
OdpowiedzPrzepraszam, to jakaś nowa jednostka momentu obrotowego? Z tego, co wiem, jest w Nm a nie jakichś 'MN'
Odpowiedzmi to wygląda na mega newtony :)
OdpowiedzWitam serdecznie mam yamahe xj 600 z 92r bardzo fajny motor ale jak jest zimny silnik nie chodzi równo zawory były oczywiscie regulowane wiec powiedzcie mi czy wam tez tak to chodzi czy mam jakis inny problem??
OdpowiedzBardzo Fajny artykuł! Myślę teraz o kupnie xj600n z 94 roku ?? Mam pytanie czy przypadkiem nie lepiej nowszy egzemplarz ? i jaki przebieg byl by odpowiedni do kupna takiego motorku bedzie oczywiscie to moj pierwszy motocykl jak widac nie mam za duzego pojecia o tym !! Z gory dziekuje za odpowiedzi !
OdpowiedzSam szukałem takiego moto po 6 miesiącach i obejrzeniu kilku egzemplarzy wybór padł na maszynę z 99r po modernizacji przedniego widelca z dwoma tarczami z przodu. Jeśli masz środki to poszukaj takiego egzemplarza NAPRAWDĘ WARTO. Motocykl nie zatacza się w zakrętach a hamulce są naprawdę przyzwoite, reszta jak w wcześniejszych rocznikach. Jeśli będziesz szukał xj nie przejmuj się zbytnio hałasem silnika, 90% tych które oglądałem wydobywało dźwięki świadczące o eksplozji, głównie zawory i kosz nie jest to specjalnie groźne wiec nie przejmuj się tym. Przebieg to pojęcie abstrakcyjne w naszym kraju a zwracanie uwagi na stan licznika to tylko po to by zagłuszyć sumienie przy kupnie. Pozdrawiam jak coś wybierzesz to podziel się na forum.
OdpowiedzLicz się z tym, że egzemplarz z tego roku będzie miał grubo ponad 100tys przebiegu. Jeśli był w miarę zadbany, to jeszcze pojeździ. Na szczęście tymi motocyklami rzadko jeżdżą królowie prostej, więc szansa, że nawet taki pełnoletni nie będzie zarżnięty. Jak masz możliwość (również finansową) to szukaj sztuki po 98 roku - 2 tarcze z przodu, grubsze lagi, chłodnica oleju, podciśnieniowe gaźniki z podgrzewaniem... Powodzenia!
OdpowiedzDzieki za odpowiedz!
OdpowiedzWłaśnie oniemiałem - maksymalna prędkość to 180 km/h ?! Po zakupie swojej XJty (Diversion 600S '94) chciałem sprawdzić ile pociągnie na autostradzie i poleciało 210km/h. Jestem pewien, że mogę zamknąć licznik ale ta prędkość mnie psychicznie przerosła :)
OdpowiedzPodepnij GPS i zmierz prędkość wtedy. Liczniki potrafią sporo przekłamywać. pozdr
OdpowiedzPotwierdzam, 200 km/h żaden problem, 170 na zawołanie, sprawdzone, potwierdzone i nie przekłamane.
Odpowiedzhamulce czy zwalniacze pytanie do posiadaczy mam zamiar kupić dywersje wcześniej jeździłem na gs ie i hamulce były rewelacyjne jak wygląda sprawa w xj z jedna tarcza?
OdpowiedzWitam, jestem posiadaczem xj 600 s i na hamulce nie mogę narzekać pomimo mam oryginalne przewody a nie w oplocie. Hamulce są naprawdę rewelacyjne, gdyby nie one to mogłoby mnie tutaj teraz nie być.
OdpowiedzDziękuje kolego za informacje, miałem okazje testować sprzęt z 94 wersje n po modernizacji tylnego wahacza hamulce wystarczające ale bez szału, trochę mnie rozczarowała trakcja, w zakrętach bardzo mocno się przechylał(wręcz sam się walił) a na prostej po puszczeniu kierownicy ostro wężykował zanim zaczął jechać prosto. Przy prędkościach powyżej 80km i krętej drodze było to trochę niebezpieczne. Pytanie czy trafiłem na taki egzemplarz, czy wszystkie divy tak maja?
OdpowiedzLewa, Kolego. Od poprzedniego sezonu latam na n-ce z 2001 (czyli 2 tarcze z przodu) i do hamulców nie mam zastrzeżeń. jest to moje pierwsze moto, ale wczesniej miałem okazję jeździć ER5 i mam wrażenie, że XJ hamuje lepiej mimo większej masy. Co do stabilności to musiałeś jechać krzywą sztuką. Nie zaobserwowałem, żeby się waliła w zakręty w stabilność jak dla mnie wzorowa już od prędkości duuużo niższych niż 80. Przy 100-120 nawet jak plecak się wierci to nie czuje się tego zbytnio. Pozdr.
OdpowiedzKupiłem małą Dyversion z 97r. po 12 latach rozbratu z motocyklami i jestem bardzo zadowolony z wyboru. Bardzo małe spalanie w granicach 4,3 -4,8. Wygodna pozycja, łatwość manewrowania, dynamiczny silnik, wygodna dla pasażera. Super sprzęt na pierwsze moto lub po długiej przerwie.
OdpowiedzSuper motorek mam go jako pierwszy egzemplarz i jestem z niego zadowolony xj600 n piękna sprawa na pierwsze moto :) LwG
Odpowiedzczy nowa xj6 też się nadaje na pierwsze moto ?
OdpowiedzKosz sprzęgłowy u mnie też hałasuje. Fajny sprzęt za niewielkie pieniądze nadający się do turystyki. Opis mojej Yamahy na tej stronie http://falcone10.republika.pl/Diversion.html
OdpowiedzXj jest bardzo dobra. Miło wspominam to moto ;) Sprzedałem yamaszke z powodów finansowych, teraz będę kupował taką samą. Idealny sprzęt dla ludzi czerpiących przyjemność z normalnej jazdy motocyklem
OdpowiedzMam od roku i powiem rewelacja,Moja ma już 54 tyś.(10 już nawinołem) !! Jedynie wymiana klocki,olej,uszczelniacze lagów(mankament xj). Jestem zadowolony na maxa.Idealnu sprzęt dla nowicjusza. Chodz na 3 biegu potrafi pokazać kły spotowej duszki:))
OdpowiedzMam XJte od listopada, sprawuje sie odpukac swietnie. Dziwi mnie tylko ze mam w dowodzie wypisana moc 37 KW, a moge sie rozpedzic na trasce do 160kmpm. To jak to jest w koncu z ta moca. Moze sie ktos wypowiedziec, kto wie ze ma 50-konną diversionkę? Pozdrawiam.
Odpowiedzmoja miała pełne 61KM (45kW) i raz udało mi się osiągnąć 200 (licznikowe) więc przy 50KM 160 jest możliwe a w dogodnych warunkach może nieco więcej.
OdpowiedzPrzeczytaj dobrze to co napisał autor bo przeczytałem to od deski do deski i nigdzie nie widziałem chociaż cienia nieprawdy. Możesz mieć 50km tyle że odblokowane tzn. kupiłeś używaną a twój poprzednik przerobił coś (patrz artykuł) by ta moc była 60km. Ja na swojej osiągam prędkość tak do 205 km/h jak jest troszke z górki to 210 km/h ;p może jak bym wlał 98 to troszkę by jeszcze podskoczył ale uważam że więcej do szczęścia nie potrzeba ;p pozdrawiam
OdpowiedzWlasnie kupilem XJ tke :) na swoje pierwsze moto jestem jej wlascicielem od 3 dni wiec narazie czekam na pogode tylko tyle co zrobilem jazde testowa przy zakupie i ten sprzet bardzo mi sie spodobal pozdrawiam wszystkich uzytkownikow Xj tek :) i nie tylko
OdpowiedzSam zacząłem od XJ i polecam każdemu. Pozdro
OdpowiedzSwoją Yamahę kupiłem w czerwcu 2008r z Anglii. Prócz wymiany oleju i filtru powietrza nic nie wymieniałem. Na wiosnę zamierzam ją tylko troche poczyścić i nasmarować linki. Kupując ją od niechcenia (chciałem kupić inny) bardzo miło mnie zaskoczyła swoimi osiągami. Jest to mój pierwszy motocykl i myślę że na długo zostanie ze mną. Naprawdę gorąco polecam wszystkim początkującym!!!
Odpowiedz