Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzePiękna dziewczyna !!!!!!!! a motor genialny.
OdpowiedzPiękna dziewczyna
OdpowiedzAutorka jest śliczna, prawie tak śliczna jak moja miłość :)
OdpowiedzDo tych, którzy niepochlebnie wypowiadają się o wyglądzie autorki - obyście umarli bezpotomnie. Dla mnie każda kobieta na każdym motocyklu wygląda lepiej od dowolnego faceta na 2 kółkach - tak już mam. Co do motorka - świetna sprawa i cieszyć się tylko, że dał tyle frajdy.
Odpowiedzprzytulilbym chetnie ;)
Odpowiedzech, znów brak jakiejkolwiek stylistyki w artykule, a niektóre błędy aż rażą w oczy. radzę załatwić sobie jakąś dobrą korektę przed publikacją..
OdpowiedzNic nie wiem o WR250R ale sam posiadam WR426F i ten o to motocykl wogle nienadaje sie na pierwszy motocykl :-) najwiekszy problem przy codziennym uzytkowaniu to potrzeba czestej zmiany drogiego oleju ( co 500 km !!! ) a pozatym czeste regulacje zaworow i ble ble ble . A poza tym to mocny sprzet :-)
OdpowiedzTylko pamiętaj, że wr to hard enduro - full z światłami, silnik wysilony jak w fullu, a wr 250 (akurat ta) to dual sport, wymiana co 3k nawet starczy, w smarowaniu rozbryzgowym starczało co 3000km wymienić więc przy pompie spokojnie. Poza tym potrafisz w ogóle na niej jeździć? bo jak w teren to nie ma większej głupoty niż kupno harda ponad 50KM z wścieklizną jak cholera, Zauważ, że takie sprzęty to już startują w zawodach, a nie mocniejsze bo to praktycznie najmocniejsze co w teren. Po kumplach widzę, że wsiadają na 250cc w 2t i się tylko męczą, po czym i tak pragną tylko zmienić na 125 w 2t. Chyba, że latasz po polnych drogach, ew las to ok, ale wtedy po cholere taki wysilony garnek i na cholere zmieniać olej co 500km?
OdpowiedzDodam również, że przegląd w WRce dokonuje się jak w drogowym motocyklu po 1000 km, 10 000 km itd..
OdpowiedzBo to silnik mało wysilony z niskim momentem obrotowym - choć normalnym dla dual sportów. np taka torówka enduro by miała i do mocy +10KM i tak samo +10NM, a ta WR 426 do takich należy. Dla mnie ideał to torówka z światłami i silnikiem wysilonym jak w twojej WR-ce (no moment obrotowy większy i wszystko gra:) )
OdpowiedzO jaki ładny motorek, a jaką ma ładną Panią
Odpowiedza rozumiem że właścicielka moto śmiga bez buzera itp? bo jakoś zdjęcia nie wskazują żeby się zbytnio ubierała, a jednak upadek z brudasa boli, siniaki zostają na parę miesięcy i można się poważnie uszkodzić....chyba że lasu czy łąki toto nie widziało...
OdpowiedzAutorka śmiga w buzerze. Zdjęcia zimowe były robione na dzień przed sprzedażą motocykla i tego dnia jazdy w zasadzie nie było. Zdjęcia stanowią zbiór różnych fotek, które udało mi się wygrzebać z dysku bowiem nie planowałam tworzenia artykułu na Ścigacz.pl. Jak Magik powiedział "Poza tym nie sądzę, żeby autorka jakoś nie wiadomo jak zapier**" i ma rację :) Nie zmienia to jednak faktu, że na każdą podróż zakładałam zbroje, właśnie przez wzgląd na fakt, że jeżdżę jak ministrant :)
Odpowiedzdaj spokój, lajtowe śmiganie w lesie i polach obywa sie praktycznie bez gleb, a nawet jak już są to na ogół niebolesne. Poza tym nie sądzę, żeby autorka jakoś nie wiadomo jak zapier**
OdpowiedzA ja uważam ,że autorka jest atrakcyjną kobietą i miło się ogląda te zdjęcia:) P.S fajny opis-test-artykuł :)
OdpowiedzWedlug mnie to z tym Crosem to troche pokrecone - dziewczyny jezdza albo chca inny rodzaj motocykla, no przynajmniej te ktore znam ..
OdpowiedzMario i szczery to pewnie ta sama osoba, pryszczaty gnojek, dziecko neostrady. Wypierdalać na Onet!
OdpowiedzBrawo za kretyńskie komentarze dot wyglądu autorki, możne nie jest idealna ale wy tez nie!! Choc i ona moglaby oszczedzic sobie takich zdjec. Co do artykułu, absolutnie nie zgodze sie co do wagi, 126kg to lekko na enduro 250cc?? no bez zartow, taka waga to raczej do 650 jest ok i to sprzed dekady i dalej, np. klx 650, 15 latek a waga 127kg, czy lc4 po 120kg, dla 250cc lekko, a raczej normą powinno byc ok 100-110kg a nie 126 to malo... np rieju marathon 96kg, albo stary klx 300 105kg.
OdpowiedzTy mówisz o wyczynowych enduro. Wiem, że KTM EXC250 waży 98kg, ale to są motocykle sportowe. WR250R to sprzęt drogowy.
OdpowiedzDzięki za uwagi. Rozważając jednak nowe modele motocykli o pojemności 250cc, w tym wspomnianą w artykule Hondę VTR (161 kg) czy Kawasaki Ninja 250 (169 kg), czy też chociażby KLX 250 (138 kg) WRka nie jest moim zdaniem ciężka. Modelem rzeczywiście lżejszym od kozy jest wspomniany przez Ciebie Rieju. Tak czy inaczej dzięki za rozszerzenie tematu.
OdpowiedzProszę mi podać jakieś dane gdzie jest waga klx 250 na poziomie prawie 140kg, bo to chyba jakaś pomyłka, szykuję się właśnie do kupna klx 300, a różnią się jedynie wielkością gaźnika i gara, a waga to 105-106kg, torowa ofc, ale nie będzie zwykła po ponad 30kg cięższa... z resztą nie wiele więcej ma, tzn. tandetna zawiecha, bagażnik, podnóżki i takie bzdety, ale to jest zbędne, bo z takiego enduro i tak nie zrobimy turystyka, ani autostopu więc nie widzę sensu w kupowaniu wersji soft:)
OdpowiedzMagik2208 taka informacje znalazłam na stronie polskiego importera Kawasaki http://www.kawasaki.pl/KLX250 gdzie w specyfikacji pojazdu jest mowa o masie pojazdu.
OdpowiedzChciałam tylko zauważyć, że w większość tych komentarzy nie jest zupełnie w temacie, a ocenianie czyjegoś wyglądu jest nie tylko mocno niekulturalne ale zwyczajnie prostackie. Może niektórzy niech leczą swoje kompleksy w innym miejscu, bardziej odpowiednim. A jak już coś się do kogoś ma to albo osobiście sie to załatwia, albo podpisuje się imieniem i nazwiskiem, "odważni"
Odpowiedzobecne modele Yamahy mają dwa problemy: paskudna stylistyka i ceny z kosmosu
OdpowiedzJeżeli chodzi o stylistykę WRki to rzecz gustu natomiast jeżeli chodzi o cenę to trzeba przyznać iż za WRkę zapłacimy całkiem sporo jak za tak "goły" motocykl.
OdpowiedzOj tam na stylistyce się nie jeździ. Tym bardziej że to enduro, które po kilku wyjazdach w teren i tak piękne nie jest ;-) Chyba że ktoś potrzebuje motocykla do wyrywania panienek. Wtedy większą wadą WR'ki jest to że pasażerka siedzi praktycznie na błotniku :) A sprzęt całkiem przyjemny, szczególnie jak ktoś lubi terenowe wycieczki a nie kręcenie kółek na torze.
OdpowiedzDla mnie (pomimo zamontowanych podnóżków dla pasażera) jest to moto jednoosobowe ;) Heh tak czy inaczej będzie mi brakowało tej kozy...
Odpowiedzco w tym niesamowitego ze dziewka na krosie śmiga? widziałem babki na 250,500, 600, litrach i jedno jest pewne - najbardziej kręcą dziewczyny na skuterach :)
OdpowiedzTo nie jest nic niesamowitego. Nie o tym przecież traktował ten artykuł. Miał on za zadanie jedynie pokazać dlaczego enduro może być także dobrym wyborem na pierwszy motocykl m. in. dla kobiety :)
Odpowiedzkurcze , mnie też :-)
OdpowiedzFAJNE FUTERKO !!!
OdpowiedzWszystko super i fajnie.. Kurde, nie wiem czym sieu podniecacacie..? Motocykl to pierdzipęd a jego kierowczyni wcale nie jest ładna. Zostawcie wreszcie to dupowłastwo i wazeliniarstwo i nie piszcie jej, że seksi ładniutka itd. Ma krzywy ryj, długi nos, dziwne oczy. De gustibus non... ja to rozumiem, ale jakies kanony urody chyba istnieją!? Chyba, ze w mysl zasady .."każda potwora znajdzie...." . To tyle.
Odpowiedzkompleksy to straszna sprawa. pokaż lepiej swoją dziunię, aby wszyscy mogli zobaczyć czy jest ładniejsza... A moim zdaniem - fajna laska, choć nie ma to wiele wspólnego z temtem, czyli WRką ;)
Odpowiedzfajna laska? BUAHAHAHAHAHA laska to na pewno to nie jest a do fajnosci jej daleko, nieprzyjemna cwana arogancka i zarozumiala królowa fejsbuczka ktora pcha sie wszedzie i mysli ze kazdy ja lubi
Odpowiedzooo a takie to już najgorsze są :) pewno kolejna która traktuje moto jak obiekt do pokazania i szpanu jak nowy pierścionek
Odpowiedzcycków nie ma ;-)
Odpowiedza komu cycki potrzebne przy tak dzikim charakterze ;P
OdpowiedzBo to jest sportowy model dziewczyny :D
OdpowiedzCóż za żenujący poziom wypowiedzi. Pogratulować inteligencji i rozumu. Z leczeniem kompleksów najlepiej udać się do psychologa a nie smarować anonimowo na forum.
Odpowiedzprawda w oczy kole, co?
OdpowiedzSłoma z butów buraki. Modele z journala się *** znaleźli.
Odpowiedzpopieram, enduro jest idealne na pierwsze moto :) Można sie nauczyć jak sobie radzić z wagą i mocą motocykla szczególnie w terenie, co sie przydaje na drogach :D LWG!!
OdpowiedzWidziałem obie pare razy pod Focusem ubiegłej jesieni i całkiem seksi razem wygladały ;). Gratuluję wyboru i lewa w górę! :)
OdpowiedzAle szkut!
OdpowiedzEj możesz mi wytłumaczyć co to znaczy szkut?
OdpowiedzZnaczy tyle samo co źgut :D
Odpowiedz