Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeFJR 1300 można spokojnie zwać oszlifowanym diamentem typu motocykla turystycznego. Tutaj nie można już nic zmienić, poprawić. Można tylko zepsuć. Ten motocykl z drobnymi naturalnymi zmianami(mniejsze spalanie, drobne poprawki wynikające z eksploatacji po 500 tysięcy kilometrów itp) może być produkowany kolejne 20 lat.
Odpowiedztaaa turystyk z łańcuchem zamiast kardana, do dupy pomysł
OdpowiedzTracer to chyba jednak trochę co innego niż Fajera ;)
OdpowiedzFJR i MT-10 to dwa różne motocykle, należące do różnych grup. FJR to motocykl typowo nastawiony na daleką turystykę autostradową (głównie). MT-10, nawet obłożony owiewkami nie będzie nigdy odpowiednikiem FJR, która należy do grupy typowo turystycznych motocykli. MT-10 z owiewkami można by porównywać z Kawasaki Z1000SX czy Suzuki GSX S1000F, ale nie z FJR, która wg mnie jest o klasę wyżej od tych sprzętów. Żaden naked obudowany owiewkami nie zapewni takiego komfortu jak motocykl od podstaw zbudowany z nastawieniem do pokonywania długich dystansów bez zatrzymania i wymagający od motocyklisty jak najmniej czynności obsługowych w podróży (napęd wałem).
OdpowiedzJest MT-10 TOURER EDYTION flim na you tube szkoda ze po niemiecku Godny nastepca Fazera Wystarczylo by zmienic swiatla na Trakera I byłby 100%Fazer
Odpowiedz" Ciężki FJR 1300 o muzealnej technologii trochę do nich nie pasuje" ha ha ha nie żebym był fanbojem yamaszki ale taki przegląd technologi fjr: - W pełni regulowana szyba przednia, owiewka, siedzenie i kierownica - Przednie światła LED z aktywnymi światłami doświetlającymi zakręty - Przyjazny dla środowiska i cichy wał napędowy - Sprzęgło antyhoppingowe ze wspomaganiem, zapewniające płynną redukcję biegów - Zintegrowane światła LED w tylnej części - System kontroli trakcji i tempomat - Sportowa rama aluminiowa gwarantuje doskonałe właściwości jezdne - Elektronicznie sterowane zawieszenie z widelcem USD - Technologia Yamaha D-MODE zapewnia doskonałą pracę silnika przy małych i dużych obciążeniach - manetka YYC-T
OdpowiedzSkoro nie ma kolorowego ekranu TFT zintegrowanego ze smartfonem i fejsem, to dla millenialsa antyk w rodzaju rydwanu egipskiego. No i bez IMU i cornerring-ABS-u to strasznie niebezpieczna rzecz. Moze sie przewrocic i w ogole.
Odpowiedzprzecież FJR to najładniejszy motocykl na rynku, co tu zmieniać?
OdpowiedzAutor Raff nie bardzo rozumie czym jest FJR i jej segment rynkowy i funkcjonalny (GTR 1400, K 1600, R 1200 RT, Trophy). Jesli powstalby Tracer na bazie MT 10 (czyli R1) to moglby jedynie ozywic idee Fazera FZ1.
Odpowiedz