Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeNie uznał bym rozmiarów opon jako wadę tego motocykla, wciąż bardzo popularne i dostępne w dużym wyborze. Takie same stosowane np w Suzuki SV650 czy GSF600
Odpowiedznie wiem, czy już było wspominane ale TRX była przed VTR i 916 i TL :) to była odpowiedź japońskiego sake na włoskie cabernet :D
Odpowiedzzłe porównanie z ta cbr 600 trafniej by było z gsf 600 bandit wiec zdecydowanie wolałbym trx od bandita
Odpowiedzno i ma 5 biegów o jeden mniej do mieszania nogą:)
Odpowiedzteraz zbieram na jakieś moto i gdybym miał wybierać pomiedzy cbr 600 f2 a trx 850 wybrałbym trx niewiele wolniejszy jest jadac na 100%a na codzien silnik znacznie elastyczniejszy na torze niewymaga również tylu redukcji co w cbr 600 no i twin sprawia ze moto jest węższe:) chce jednak zx9r bo jednak 140 koni a to inna klasa niema co porównywac chociaz taki trx tez byłby fajny.
Odpowiedzfajna maszyna
Odpowiedzsercem trx'a jest rzedowa dwojka. Czytajac ten tekst mam wrazenie ze autor bardzo chcialby zeby byla to V'ka ;) "Do tego dostaniemy prawdopodobnie kilka KM więcej oraz jeszcze bardziej zachwycające doznania dźwiękowe. O ile lubimy dźwięk silników w układnie V. "
Odpowiedz2 cylindry w rzedzie moga chodzic tak samo jak v2 i na odwrot. V2 moze chodzic jak zwykly twin. Wszystko jest kwestia wykorbien na wale a raczej wzajemnej relacji ich polozenia. Jesli bedziesz mial kiedys okazje uslyszec, jak pracuje silnik TRXa to zobaczysz ze nie rozni sie od pracy Vki.
Odpowiedza kto powiedział ze silnik jest niezawodny??!!! Wały korbowe w TDM padają jak muchy.... niestety w trx-ach równiez
OdpowiedzNiczym nie podparte gadanie. Przejrzyj sobie forum o TDM, to zobaczysz ile osob ma z tym problem... Podpowiem Ci, prawie nikt!
Odpowiedzprawie robi wielką różnice:P sypią się i tyle....
OdpowiedzTDM/TRX nie sypią się :)
OdpowiedzMieliśmy kiedyś TDM i latała 220 nawet. Naprawde sprzęt zapierdzielał jak na taką "toporną" konstrukcję. TRX musiał być droższy bo yamaha nie miała praktycznie wcale V-ek, więc musieli dużo inwestrować w technologie od podstaw..
Odpowiedzjak kupowalem drugie moto, zastanawialem się nad suzuki SV i właśnie TRXem. Wszystko przemawiało za TRXem, poza właśnie dostępnąścią motocykli i części. Prawdę mówiąc - żałuje jestem właścicielem jednego z biliarda SV, a nie jednego ze stu TRXów. Poza tym, teraz znajomy ma TRXa i powiem ze stuprocentową pewnością - TRX jest dużo ciekawszy niż SV. No i fajniejszy na tor. A co jest lepszego w jeździe motocyklem szosowym, niż wypad na tor?
OdpowiedzPierwszy raz widze ten motor. Super klasyczny dizajn. Szkoda, że na allegro mało tego jest, bo szukam czegoś w małej kasie dla siebie. Alternatywa dla fazerów itp., które często używane są przez napalonych małolatów. :( Trochę jak z BMW!
OdpowiedzWydaje mi sie, ze Yamaha sama strzelila sobie w stope wprowadzajac TRX 850. Tak naprawde od wielu lat byl juz na rynku TDM, ktory procz frajdy (rowniez na torze!) dawal komfort jazdy i przystepna cene, wiec po co wprowadzac motocykl rozniacy sie tak naprade tylko rama?
Odpowiedztdm ma się do trx jak vstorm do sv650s
Odpowiedzz tym że TRX jest jest jeszcze "BARDZIEJ" niż SV :]
Odpowiedz