Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeW ile sec do 100 ?
Odpowiedz5000 km w sezonie, najlepsze łagodne moto jakie miałem ( bmw r1200 rt, fazer 1000, bmw james bond ( inna liga ) w tej cenie najlepsza jakość do ceny
OdpowiedzNo cóż Panowie, mi osobiście wydaje się, że cały ten artykuł pomimo wielu superlatyw na temat Fjr jest tendencyjnie skierowany przeciw niej. Co jest smutne bo to na prawdę fajna maszyna. Zgadzam się co do kiepskiej redakcji tekstu. Dostrzegłem również niespójność tekstu z testem video. Na filmie gość twierdzi, że schowek pod siedzeniem jest za mały, a w artykule być może inny gość twierdzi, że jest duży i w ogóle cymes. Ponadto jeżeli ktoś jeździ zazwyczaj maszynami z napędem łańcuchowym to po przejechaniu się maszyną z wałem kardana, nie chce już wsiadać na tę z łańcuchem. Sprawa jest bardzo prosta, wał kardana w Fjr wcale nie generuje stuków ani luzów. Ponadto jest bezobsługowy i poza wymianą raz na rok oleju za 80 zł nie wyprowadza z naszego portfela potężnych sum na te żałosne zestawy napędowe. NIe interesuje nas smarowanie łańcucha co 500 km i to irytujące naciąganie co chwile, poza tym łagodnie obchodzi się z oponami co również obniża koszty eksploatacji. Bardzo ładnie również pracuje przy dwóch osobach na siodle. Szkoda, że ścigacz nie znalazł wad w Gtr 1400 z wałem kardana, a myślę, że przy nowej konstrukcji jaką jest gtr jest się do czego przyczepić. Yamaha nie musiała wprowadzać żadnych zmian w konstrukcje od 2001 roku co jest potwierdzeniem braku wad wieku dziecięcego. Polecam również jednostkę napędową, która jest stworzona pod pięciobiegową skrzynię biegów i z szóstką byłoby fatalnie. 150 koni i pięć biegów przy turystyku to jest wręcz poprawne. Wlałbym, aby artykuły i testy były zwyczajnie mniej pro kawasaki, bo takie odnoszę wrażenie. Fajne i obiektywne artykuły pisał gość w chory na motory na radiomotorbike, szkoda, że już go niema, to był jakiś mariusz, ale nazwiska nie pamiętam. Co do spalania, to polecam się tą maszyną wybrać w trasę, bo ja śmigam z żona trasę wrocław-lublin krajową 8 i nigdy nie spaliłem więcej jak 7 litrów, przy prędkościach od 70 do 160. Nie wiem skąd szanowny pan redaktor zaczerpnął dane o spalaniu, ale radze zmienić źródło informacji. Poza tym gdzie są zdjęcia z tych alpejskich jazd o których mowa, jakoś ich nie widzę. Stawia to waszą wiarygodność pod dużym znakiem zapytania. To tyle, życzę w nowym roku więcej profesjonalizmu. A zdjęcia są koszmarne i należy zwolnić fotografa.
Odpowiedzco do szyby to sie kupuje 4 cale wyzsza za 120 dolarow,jedyna rzecza do ktorej moge sie przyczepic to klakson umieszczony zaraz nad zmiana biegow w kierownicy wersji ae.czasem sie myle i trabie a chce wrzucic bieg.poza tym 5/5
OdpowiedzPrzestańcie lolki pitolić nie na temat.
OdpowiedzDla mnie tekst i foty są o.k. Yamaha FJR była kiedyś moim faworytem w swojej klasie, ale niestety czas leci i chyba Yamaha powinna pomyśleć o mocnej modernizacji tego modelu.
OdpowiedzTo może i ja się wtrącę, Rzeczywiście charakter zdjęć, forma ich obróbki itd. to kwestie, gdzie zawsze fotografom zostawiamy wolną rękę. Chodzi o to, aby nie wpadać w jeden utarty szablon. Jak wiecie w takich przypadkach zawsze można zapędzić sie w kierunku, który nie do końca wszystkim odpowiada. Mi osobiście zdjęcia się podobają, lubię taki styl. Cieszę się natomiast z powyższej dyskusji, w tym także z uwag krytycznych, bo dzięki nim z pewnością następne materiały będą lepsze. Pozdrawiam, Lovtza
OdpowiedzSzanowny panie Bartku. Być może zamierzeniem miało być pokazanie trochę bardziej mrocznej strony FJR'ki, ale zdjęcia są po prostu zbyt ciemne. Detale giną w cieniach, kontrast zbyt wysoki. No, ale sprzęt marzenie, kawał cielaka ;-) Pozdrawiam testujących i focących :-) Dobrego 2009 życzę.
Odpowiedzimho zdjęcia powinny dobrze pokazywać motocykl przy pomocy warsztatu fotografującego a nie warsztat przy pomocy motocykla. Fotki z prezentacji motocykla powinny być "zwykłą" reporterką. "Klimat" można robić przy innych okazjach. Tutaj to pieprzy sprawę mimo ze zdjecia sa fajne. Mam wrażenie, że ktoś za bardzo przywiazal się do Ligtrooma. Latanie kamery tez jesti, i zawsze bylo, słabe. Zainwestujcie w jakiś flycam czy setadycam. Taki do "kamerki" to ledwie kilkaset złotych (np. http://allegro.pl/item511835458_flycam_5000_system_stabilizacji_obrazu_film.html ) a poprawi sytuacje
OdpowiedzFotki faktycznie, mają przerost formy nad treścią. W końcu to miał być popis fotografa, czy zdjęcia do artykułu na których czytelnik ma widzieć motocykl ( a nie czarną plamę)?? Uprzedzając -monitor mam skalibrowany. Co do artykułu, spoko, bardzo ładnie opisane właściwości użytkowe. Co do motocykla, zdecydowanie odniósł by większy sukces, jak by spadła mu cena o 20kzł i spalanie o 2-5 litrów :)
OdpowiedzHmm... nie chcę się wykłócać zwłaszcza o kontrast bo to gusta w sumie. Co do detali to... hmm. U mnie wygląda to ok. Może kwestia wykalibrowania monitora? I to nie żaden atak. U mnie napradę te czernie nie są takie straszne :) Pozdrawiam i wzajemnie dużo dobrego w 2009 :)
OdpowiedzFakt. Żeby low-key robić, to trza umić. Foty niefajne, podobnie jak brak statywu w niektórych momentach filmu. Tekst też kiepsko zredagowany, ale to jeszcze ujdzie. Panowie, trochę profesjonalizmu, jak coś, jak zawsze służę pomocą.
OdpowiedzWiesz że dzwoni ale nie do końca wiesz w którym kościele :) Widziałeś kiedyś efekt LowKey czy swoją "wiedzę" opierasz na błędnym określeniu jakiegoś zdjęcia i chcesz zafisiować terminologią? Nie wiem nad czym się tu rozwodzicie - zdjęcia są ok (moim zdaniem), to że odbiegają nieco od standardowego zapisu świata nie znaczy że są do bani, napewno nie są nudne a jak chcesz zobaczyć detale to przejdź sie do salonu Y i obejrzyj - Nie rubcie ze ścigacza portalu artystycznego, myślałem że tutaj raczej chodzi o treść :)
OdpowiedzI nie czepiajcie się teraz mojego U/Ó - późna pora :D
OdpowiedzWiem dokładnie w którym kościele dzwoni, a low key to jest właśnie ten termin, którego chciałem użyć :) Najlepszego!
OdpowiedzŁukasz to nie jest low-key i nawet low-keyem miał nie być więc nie wiem skąd to porównanie. Btw. ciekawie zapowiadające się folio. Czy to u mnie coś nie trybi i nie otwierają się zdjęcia czy w trakcie budowy jest? :) Pzdr
OdpowiedzFolio tak wygląda bo grafik to pijak ;) Ale będzie lepiej. Pozdrawiam.
OdpowiedzNo to chociaż podpisz sie jak człowiek, bo nie wiadomo do kogo sie zwrócić po tą pro pomoc ;)
OdpowiedzDam Ci gg, na wypadek gdyby przyszło Ci do głowy zawalić mnie spamem :) 2588752
Odpowiedza mi się foty podobają :) w filmie tez nie widziałem nic drastycznego chyba że chodzi ci o dziury na naszych drogach podczas jazdy :)
Odpowiedz