Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzebylo by w czym wybierać gdyby nas było na to stać:) statystyczny kowalski kupi uzywke bo nie stać go dać 60 tys na nowe auto a co dopiero motocykl, szkoda że tak jest..
OdpowiedzMotorek fajny i naprawdę mi się podoba ale bym bardziej wolał taki lub podobny silnik (1300cm, 4 cylindry, 16 zaworów, 140-150KM, 5 biegów, i wał kardana) w ramie FZ1 oczywiście gdyby był taki moto (taka FZ1 1300 niech by ważyła ok 210kg). FJR 1300 piękna ale jak dla mnie troszkę ciężka i za mało sporta a za dużo turystyka (wiem że to turystyk a nie sport). Natomiast FZ1 idzie jak szalona tylko ten denerwujący świszczący łańcuch (wiem że prawie wszystkie sportowe motory mają łańcuch ale mnie denerwuje to smarowanie, naciąganie, czyszczenie itp.), 6 biegów to po mojemu trochę za dużo "wajchowania" wolał bym 5 a silnik w FZ1 to trochę "szlifierka" i nie mruczy tak fajnie jak w FJR.
Odpowiedzartykul wporzo, motocykl wspanialy, do czegos jednak sie musze przyczepic, mozna pisac o mocy, o parametrach roznych, ale jak mozna napisac "Ten motocykl w całej swojej technicznej doskonałości jest po prostu… nijaki......" to jest czysto wzgledny tekst poza tym zauwazylem ze ostatnio bardzo dobrze sie takimi podobnymi poslugiwac, jak to jest nijaki? co to znaczy ze motocykl jest jaki a nijaki?
Odpowiedzi jeszcze dodam, mozna dodac ze komus pasuje,wygodny lub nie, jak sobie radzi w roznych sytuacjach, komus nie, komus sie dobrze a komus zle jezdzi bo cos tam komus nie pasuje, kokretnie, ale co DO CHOLERY ZNACZY ZE JEST NIJAKI ???
OdpowiedzMotocykl ładny sam w sobie, a z kierowcą wygląda niezgrabnie. Nie wiem, w czym rzecz, może zbyt duży kąt ugięcia kolan w stosunku do wyprostowanej sylwetki, może zbyt mała odległość od czachy do przedniego błotnika - jakoś to wygląda jak "pies na płocie".
OdpowiedzBo na tym moto tak wlasnie jest. Patrzac na niego wydaje sie, ze bedzie pozycja z R1 ale tak nie jest. Dlatego masz ta szybe regulowana.
OdpowiedzNo bo jezdziec ma ze 2 metry wzrostu i na kazdym moto wygladalby dziwnie. Motocykl jest calkiem zgrabny, i wszystko w parzadku, tylko Yamaha poszla po najnowszej linii oporu i tylko delikatnie odswiezyla motocykl ktory premiere mial chyba 12 lat temu. Sam jezdze Yamaha i mam sentyment do tej marki, ale gdybym chcial sie przesiasc na turystyczne enduro to nie wydablym 70kPLN na nowa Fujare ktora wizualnie i technicznie niewiele sie rozni od poprzednika. Co innego kupno maszyny uzywanej - taka maszyna na pewno wciaz warta jest uwagi. A pomyslec ze jeszcze 5 lat temu Yamaha byla jednym z liderow jesli chodzi o nowosci i pokazywala na prawde ciekawe i innowacyjne motocykle.
OdpowiedzMoto może i fajne ale ja bym takim nie jeździł. Moto powinno mieć silnik mniejszy niż samochód i palić mniej niż samochód. W motocyklu 250cc pojemności w zupełności by każdemu wystarczyło i mniej wypadków by było na drogach.
OdpowiedzPojeździsz trochę dłużej to zrozumiesz... Zapakujesz babę, 3 kufry, tankbaga, namiot i jeszcze będziesz chciał żeby się z tym wszystkim dynamika jazdy bardzo nie pogorszyła to się nagle okaże że litr to za mało...Od dużej pojemności lepsza jest jeszcze większa pojemność ;-) pozdrawiam
OdpowiedzW samochodzie również 3 cylindry i 100 KM każdemu wystarczy.
OdpowiedzDwa słowa: wspaniały motocykl, a że mocny ... no trudno :D
OdpowiedzA idź pan wsiadaj na swoj skuter i daj innym cieszyc się z życia.
OdpowiedzMotocykl ma dawać frajdę z jazdy. Chcesz jeździć ekologicznie - przesiądź się na rower.
Odpowiedz