Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeCzyli jeśli mam koło od mz które ma aluminiowa obręcz muszę udać się do zakładu sam tego nie zrobię?
OdpowiedzJa mam suzuki Rg 80 i chciał bym zmienić troche wygląd, czy na moją felge wejdzie jakaś opona 190-tka, teraz mam 110-tke. czy bym musial cale kolo zmieniac?
OdpowiedzPrzyszla wiosna, czas na zmiane opon. Na co zwrocic uwage, wybierajac odpowieni zaklad? www.motofreak.eu/2010/03/nie-daj-sie-nabrac-przy-zmianie-opon.html
OdpowiedzWłaśnie,tu sa opisane motocykle off road.Ja mam nowego nakeda i to co przeczytałem w instrukcji to powala mnie z nóg.Mianowicie-opon (bezdętkowych) w tym motocyklu nie naprawia sie,tylko wymienia na nowe w razie przebicia.A taka opona to kupa kasy.Porażka
Odpowiedzpanowie jak stwierdzic czy zebatka nadaje sie do wymiany?
Odpowiedz5:18 ważne jest żeby opaska chroniła felgę przed nyplami szprych:) no dobre dobre ale chyba ma chronić dętkę
Odpowiedzz r1 jedziesz do warsztatu a to jest napisane glownie o pojazdach off-road ;) pozatym od kiedy detka w r1????
OdpowiedzNo wszystko ładnie pięknie ale jak taką wymianę opon przeprowadzić np. w R1:)))), takie porady są dobre ale tylko dla gości jeżdżących na enduro, albo na starej Jawie albo WSK, bo w dobie felg aluminiowych to chyba raczej nikomu bym takiej zabawy nie poleci,ł no chyba że byłaby to sytuacja SOS, w której uszkodzenie felgi łyżkami miałaby drugoznaczne znaczenie.Pozdrawiam
OdpowiedzUczta sie czytać i pisać na tych wioskach. No i uszy myjta po robocie. Przecież napisane jest i w filmie powiedziane wyraźnie że z alufelgami trzeba uderzac do warsztatów bo tam potrzeba specjalnych przyrzadow.
Odpowiedz