Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzePo to jest taki motocykl, aby nim tak jeździć. Nie ma sensu czegokolwiek się bać. Kiedy się boimy wtedy zdarzają się wypadki.
OdpowiedzKiedy się w ogóle nie boimy, zdarzają się częściej.
OdpowiedzPo to jest taki motocykl, aby nim tak jeździć. Nie ma sensu czegokolwiek się bać. Kiedy się boimy wtedy zdarzają się wypadki.
OdpowiedzDla mnei shimmy skonczylo sie ciezkim wypadkiem - zlamany kregoslup - wozek do konca zycia :P
OdpowiedzTo się dzieje tak szybko , że nie masz czasu myśleć - robisz to wszystko automatycznie co ci mózg każe robić - miałem coś takiego , to wiem , na szczęście szczęśliwie to się zakończyło
OdpowiedzPrzy szymie radze rozluźnić ręce i nie walczyć z kierownica a moto samo sie uspokoi
Odpowiedzprzyjacielu-dostałem shimmy przy 280-i powiem Ci tylko tyle-gdybym stosował twoją radę-już bym nie żył. przy shimmy należy jak najszybciej uspokoić drgania kiery-u mnie poskutkował odpuszczenie gazu i zaciśnięcie kiery z całej siły-pozdro...
OdpowiedzPowiem ze 3 razy miałem efekt shimy i zawsze odpuscilem gaz i z całej siły trzymałem kierownicę. Było to przy prędkościach ok 130 wiec trochę mniej ;)
OdpowiedzJak się zachować podczas shimmy? Dodawać stopniowo gazu czy dojebać w gaźnik na fula? :D
OdpowiedzPrzede wszystkim trzeba delikatnie zwolnić, dodanie gazu tylko efekt potęguje.
OdpowiedzPoprawiam: może nie zwolnić a odpuścić gaz, bo ktoś może to źle zrozumieć.
Odpowiedzzanim przypomni Ci się co masz zrobić, będzie po wszystkim :)
OdpowiedzJa uważam , że fulla aby odciążyć przednie kolo
Odpowiedzno i dobrze uważasz jak odciążysz przód przyczyna shimmy zniknie tyle ze gdy moto majta z taka siła ciężko to jest zrobić pozatym gdy moto jest już rozchuztane zdjecie punktu podparcia jakim jest przednia opona może je nawet wyjepac na bok zależy w którym momencie wciemno się pojdzie na koło dojepujac gazu na maxa , ja miałem shimmy już ze 3 razy cbr 1000f na wyjściach zwinkli ( ma opone zmieniona ztyłu na szersza i wyzsza nieco co zmieniło trochę geometrie głowki ramy na ostrzejsza pozatym opona jest jakas już złachana i mimo ze ma 270 kg full bak potrafi zatrzepotac jak supersport na wyjściu ) zakazdym razem delikatne odjecie gazu całkowicie ustabilizowało motocykl ,autor filmu chyba się pomylił na liczniku widać ze jak trzyma predkoc licznikowa 256 to moto majta w cholerę jak wsyprzegliuł i speed spad moto się dopiero uspokoiło .
Odpowiedzno to kombiak do prania
OdpowiedzNiekoniecznie kombiak do prania... Mój znajomy opisując swoją podobną przygodę rzekł : " działo się to wszystko tak szybko, że nie zdążyłem ze.....ać się ze strachu" :)
Odpowiedz