Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeA przecież jak łatwo jest osiągnąć prędkości rzędu 30 km/godz. Po co te wszystkie progi czy inne zwalniacze (fotoradary). Po prostu rozwalić ten asfalt na ulicach i tanim kosztem bez nakładów na utrzymanie jezdni osiągnie się ten skretyniały efekt obniżenia prędkości!!! Panie Trzaskowski puść pan te buldożery na ulice! Ano jak będziemy wybierać tych co są (aktualni okupanci) i ich rzekomych przeciwników (okupanci in spe) to będziemy mieli to co nam obiecują. Jedyna nadzieja w Konfederacji!
OdpowiedzPopieram Pana Marka, zaorać wszystkie ulice i nie będzie się dało jeździć szybciej niż 30!
OdpowiedzI jak te pisiory mają przegrać w nadchodzących wyborach? Z taką opozycją?! Toż to banda samców owiec, a nie opozycja. Pragnę zauważyć, że takie same argumenty jakie są przytaczane na poparcie ograniczenia prędkości do 30 km/h były przedstawiane kilkanaście(?) lat temu, by przekonać do zmniejszenia prędkości w obszarze zabudowanym z 60 do 50 km/h. Tak więc te same argumenty będą zapewne przedstawione za jakiś czas, by usprawiedliwić pomysł tempa 10 lub tempa 5.
OdpowiedzWyborcy Trzaskowskiego na pewno klaszczą ze szczęścia. To już kolejny wielki sukces jego ekipy, zaraz po bezpłciowych kiblach… Cale szczescie ze wyprowadzilem sie z tego inkluzywnego miasta :)
OdpowiedzNie zapominajmy o hostelu LGBT, kładce donikąd dla pieszych i pedalarzy za bagatela 180 mln., czy szefie ZDM z Pułtuska bez wykształcenia wyższego (a na pewno nie kierunkowego). A to nie jest ost. słowo Dupiarza!
Odpowiedz