Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 21
Pokaż wszystkie komentarzeWitam, zgubiłem klucze od swojego Suzuki GSR600 z 2007r. Co teraz mam zrobić... Pomocy! Proszę o wiadomość na mail adaluk18@wp.pl
Odpowiedz30 tyś i mu gaśnie, wymienił pół motocykla i się cieszy że się nie psuje :)) Rocznie robię 15 tyś, mam TDM 900 przebieg 70tyś i w głowie mi się nie mieści żeby porządny motocykl miał się psuć po 30 tyś km
Odpowiedz30 tyś km. to jest bardzo dobry sezon :) Moja CBR1100XX ma 134tyśkm i śmiga aż miło :)
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uPuXYJiNxSM
Odpowiedzczy wiesz co było powodem gaśnięcia silnika przy wciskaniu klamki sprzęgła? mam dokładnie ten sam problem, który pojawia się co raz częściej.
OdpowiedzCześć, Mi też gasł w podobnych okolicznościach (przy schodzeniu z obrotów) i sprawę załatwiła wymiana filtra powietrza na nowy egzemplarz. Poprzedni chyba był od nowości a moto ma już 33 tysiące nalotu :) Pozdrawiam!
OdpowiedzMój chiński skuter 2T ma prawie 26000 km na blacie i śmiga... A podobno one rozpadają się po 8000 km... Szerokości!
OdpowiedzHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
Odpowiedza większość tępych dekli którzy nie jeździli na V2 rozpowszechnia propagandę że v-ki 10litrów palą, jakie to są z nich smoki niemiłosierne- no i pali 10 jak się ją kręci do oporu no ale gsr600 też pali 10 jak się ją kręci, jedynie co to to że ja nie zejdę poniżej 7,5 w mojej v-ce, a przynajmniej nie jestem w stanie aż tak spokojnie nią się turlać żeby pobijać rekordy ekonomiczności, szkoda tylko że duża większość motocyklistów rezygnuje z zakupu V2 ze względu na opinie o mega spalaniu, a NA NASZYCH ULICACH WCIĄŻ JEST MAŁO DZWIĘKU V2. Ludzie obudzcie się V2 rządzi i niema na to rady:) pozdro 1000 fajny art oby takich więcej.
OdpowiedzMoja Arica Twin ma 150 tysi w piachu i w błocie, dziesiątki gleb i też nic się nie zepsuło...hehe
OdpowiedzGSR to faktycznie niesamowicie udany, wszechstronny sprzęcik i właśnie dlatego mam już drugiego :)
Odpowiedzja na swoim GSR mam już 34tyś i nigdy mnie nie zawiódł. maszyna super odnajduje się w każdych warunkach. Naprawde sprzęt godny polecenia :)
OdpowiedzNie bardzo rozumiem, że niby udało się przejechać bezawaryjnie te 30 tys. Czy że dla Suzuki to niewiarygodny wyczyn. Myślę że znajdzie się dużo więcej osób co kilka razy większy zrobiły przebieg GSR. Ja mam Triumpa Speed w tamtym roku kupiony nowy, na to chwilę ma 17 tys km. Po za oponami, olejem i filtrem i jedną żarówką też nic się nie dziej. Poprzednim modelem zrobiłem 75 tys km w 4,5 lata. To samo opony, olej, filtry, akumulator, łańcuch, jakiś stycznik za kilka złotych i też nic więcej. Oczywiście kilka dodatków zmieniających wygląd typu wydech itd. Jeżdżony po okolicy, po torze, eksploatowany na maksa. Trasy Warszawa - Niemcy - Słowacja nie były mu obce. Następny właściciel też nawija kilometry, jakoś nie narzeka. Takich jak ja czy to na tej czy inne marce którzy nawijają tysiące kilometrów golasami nie jest trudno wyszukać. Dla przeciętnego motocykla - serwisowanego przebieg 50-80 tys km nie powinien być problemem. Oczywiście zdarzają się rodzynki które po kilku tysiącach dostają czkawki, sam taki miałem pewnej niemieckiej marki. A jeszcze jedno. Dla kolegi z artykułu zdziwieniem było że sportowa opona wytrzymała tylko 8 tys km i to mimo wizyt na torze. Daj panie Borze aby tyle wytrzymywała każda opona o profilu sportowym, czasami kilka wizyt i po oponie ( oczywiście są lepsi co im na krócej starcza). Reasumując kolega chciał coś napisać to napisał, ale czy aby to dobre miejsce.
Odpowiedzjeśli chcę kupić jednoślad, mam 46 tysięcy i ma to być yamaha to nie kupuje skutera, tylko np xj lub fz za 30+ a nie mydelniczkę.
OdpowiedzWTF???
OdpowiedzJa mam GSR 2009 z przebiegiem 20 000 i chodzi niemalze jak nowy,nie mialem ani jednej awarii i polecam kazdemu kto szuka w motocyklu towarzysz na codzien i do wszystkiego
OdpowiedzDokładnie, podpisuję się rękami i nogami :) Moto wypas, dojedziesz wszędzie: na zlot, nad morze, do miasta a i kolegów motocyklistów na światłach zaskoczyć można ;)
OdpowiedzMi to gaśnięcie silnika przy schodzeniu z obrotów i wysprzęgleniu nasuwa na myśl padający powoli TPS (throttle position sensor/czujnik położenia przepustnicy) ale głowy nie dam bo były również inne objawy tej usterki .....
Odpowiedzczy wiesz co było powodem gaśnięcia silnika przy wciskaniu klamki sprzęgła? mam dokładnie ten sam problem, który pojawia się co raz częściej.
OdpowiedzHEJKA, CO DO GAŚNIĘCIA to też sporadyczny objaw ale tylko gdy jest nie nagrzany. może ktoś to rozwiązał co z tym.
Odpowiedzczy wiesz co było powodem gaśnięcia silnika przy wciskaniu klamki sprzęgła? mam dokładnie ten sam problem, który pojawia się co raz częściej.
OdpowiedzHey , miałem podobny problem z moją GSR`ką , potrafiła zgasnąć też stojąc na skrzyżowaniu sama z siebie, okazało się że kończył się akumulator, po wymianie na nowy problemu nie ma :) .
Odpowiedzczy wiesz co było powodem gaśnięcia silnika przy wciskaniu klamki sprzęgła? mam dokładnie ten sam problem, który pojawia się co raz częściej.
OdpowiedzHej fajny opisik. A mam przy okazji pytanko, co było przyczyną tego gaśnięcia motocykla? Bo mam takie same objawy.
Odpowiedzczy wiesz co było powodem gaśnięcia silnika przy wciskaniu klamki sprzęgła? mam dokładnie ten sam problem, który pojawia się co raz częściej.
OdpowiedzMój, opisywany na ścigaczu jakiś czas temu Rudy Szerszeń ma na dzień dzisiejszy 135tys km i śmiga sobie dalej. Jak dojadę do 150kkm to napiszemy kolejny artykulik :D
OdpowiedzTy Misio na GSerku a gdzieś Ty takie "kosmiczne" buty kupił . Się mi podobają dlatego pytam . Co ta z bucik i za ile i gdzie to można kupić ?
OdpowiedzSuzuki to Suzuki
OdpowiedzIMO 30 tysięcy to jest bardzo mało. W serwisach aukcyjnych, oraz wielu innych miejscach sprzedaży motocykli używanych zdecydowana większość motocykli ma kręcone liczniki. Takie 17 tysięcy na liczniku to w rzeczywistości zapewne z 70 tysięcy kilometrów.
OdpowiedzSpoko, tylko po co tak często wymieniać płyn chłodniczy??
OdpowiedzJak płyn chłodniczy ma się do mojej wypowiedzi? Pytam bo nie rozumiem.
OdpowiedzSory, to miał być komentarz do artykułu. pozdrawiam
Odpowiedz