Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarze" Raz lub dwa razy w sezonie wymieniam uszczelniacze i wymieniam olej. Po 3 latach zregenerowałem tylny zawias wraz z PDSem." No właśnie dlatego ludzie narzekają na zawias w KTM . A nie łaska wymienić olej co max 30mth ? i nagle okazuje się ze zawias jest super.
Odpowiedzzdecydowanie jakiś test Sherco i Ga Gasa albo Bety by się przydał!:) Sherco 300 w 2t jeżdzi w Polsce dopiero trzy sztuki... w tym jedną z przyjemnością sam dosiadam po przejścu z KTMa 350tki, i zwłaszcza w ciężkim terenie jest bardzo dużo plusów. Niech ścigacz uruchomi swoje kontakty i zaciągnie do testu mniej znane u nas marki co nie znaczy że gorsze!
OdpowiedzPanowie. Jestem zielony w hard enduro. Są jakieś objawy kończenia się tłoka czy tylko patrzeć na mth ? Co jeśli bd jeździł powiedzmy 100 mth lub więcej
OdpowiedzGeneralnie kolego to na tłoku za bardzo nie na oszczędzasz gdyż tłok się zużywa,pojawiają się luzy i powoduje to szybsze zużycie NiCaSilu:).To tylko jeden z przykładów. Pozdro
OdpowiedzPo czym można poznać, że trzyma zmienić tłok ?
OdpowiedzTrzeba* zmienić tłok
OdpowiedzMin. po dokładnym pomiarze:) Ci bardziej wtajemniczeni już po wyglądzie mogą ocenić stan tłoka albo od strony kanału wydechowego.Ale generalnie nie sam tłok jest aż tak ważny, wg. mnie dużą rolę odgrywają też pierścienie które ściśle współpracują z cylindrem i przez długotrwałą ich pracę wyrabiają się luzy w rowku w którym osadzone są pierścienie na tłokach Zaoszczędzisz na tłoku to się odpokutuje pewien sposób w dalszym czasie.Warto też dodać ze sprzęty typu exc 125\200 mają krótszą żywotność układu korbowego niż 250 i nawet 300. Pozdro:)
OdpowiedzŁowca choćbyś nie wiem jak bardzo reklamował te śmierdziele to postępu nie zatrzymasz:) czterosuwy rządzą.. Nawet z Waszego testu nowych Husek to wynika
OdpowiedzJak wygląda spalanie tej ćwiartki ?
Odpowiedz10 litrow moze spalic
OdpowiedzTo zalezy od twojej prawej reki. Jak swedzi to potrafi pociagnac :)
OdpowiedzJak wygląda spalanie tej ćwiartki ?
Odpowiedzdobrze :) powiedz mi a kto to liczy?? Ja nie licze bo i tak co to zmieni jak trzeba zalać żeby pojeździć
OdpowiedzZróbcie test nowego SHERCO 300se 2t lub BETA RR300 albo GAS GASa ec 300.Bo nigdzie niema info o tych motocyklach,testów itp. a na pewno nie tylko mnie ciekawi jak się prezentują,np w odniesieniu do EXC. Pozdro
Odpowiedzdjango bierz 125 2t jak chcesz śmigać na torach, jak enduro to exc 125 będzie dobre, sam w wieku 16 lat zaczynałem od crf 250 i początki były ciężkie później żałowałem że nie kupiłem ''setki'' jest to mocny motorek mocy na prawie tyle co 250 4t ale 2 pak jest lżejszy, nauczysz się przy tym dobrze operować skrzynią biegów a przedewszystkim trzymać gaz ! ;D pozdro i powodzenia
OdpowiedzJestem totalnym amatorem. Zamierzam w najbliższym czasie kupić pierwsze moto. Dużo jeżdżę w DH dlatego wybór padł na cross'a. Teraz nasuwa się pytanie jaki motor. Czy 125 2T czy 205 4T ? Jaki motor będzie odpowiedni przy wadze +/- 65kg i wzroście 173
OdpowiedzJestem totalnym amatorem. Zamierzam w najbliższym czasie kupić pierwsze moto. Dużo jeżdżę w DH dlatego wybór padł na cross'a. Teraz nasuwa się pytanie jaki motor. Czy 125 2T czy 250 4T ? Jaki motor będzie odpowiedni przy wadze +/- 65kg i wzroście 173cm ?
OdpowiedzDT 125 RE ewentualnie XR 250 (ciężko dostać ale wspaniały motocykl). Nie kupuj : YZ 125, EXC 125, CR 125 bo kupisz używkę , nie masz doświadczenia w obsłudze i serwisie motocykla i będziesz płakał ...
Odpowiedz