Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeWidzę tutaj stare wpisy, ale odświeżę temat. Moja zx9 jest już pełnoletnia, aby dalej jeździła trzeba troszkę wpompować kasy (5k PLN). Mam zamiar kupić zx10 2011 - 2015. Wiem już, że po zakupie muszę wymienić zaciski na NISSINa. Mam też pytanie. Jak często motocykl trzepocze przodem? Chodzi o shime. Zaznaczam, że nie mam zamiaru jeździć na kole i nie chcę odpierdalać żadnych akrobacji. Mam już trochę km przejechanych za sobą i wiem do czego służy motocykl. Co do zwolenników beemek. Bardzo mi się podoba ten motocykl, jeździłem. I to po Niemieckich autostradach oraz po Jurze Szwabskiej. Problem z nimi jest taki, że one wychodząc z fabryki już są wyżyłowane i nie da się ich bardziej usportowić. Oczywiście wszystkie fora Niemieckie, gazety zawsze bendą promować swoje. Natomiast sami Niemieccy motocykliści mówią coś innego. Mało tego. Lepiej wypowiadają się na temat awaryjnych dukatów, a niż sportowych beemek. Jednak tutaj jest mowa o zx10. Już trochę czasu minęło od 2011 roku. Proszę o opinie.
OdpowiedzKochane nieuki tam na dole. BMW co roku sprzedawało w latach 2010-2014 wiecej RRów niż Honda, Yamaha, Suzuki i Kawasaki razem wzięte. To chyba najlepszy dowód dominacji w klasie. Wyścigi w SBK wygrywali, a że nie zrobili mistrza (o włos, bo Meladnri to parówa) nie zmienia niczego dla klienta, którego decyzje zakupowe ostatecznie rozstrzygają, czy dany produkt jest dobry, czy nie.
Odpowiedzskąd ja wiedziałem, że jakiś frustrat BMW będzie smrodził niezbyt merytorycznie pod artykułem :)
OdpowiedzCzyli duża sprzedaż to dowód dominacji w SBK a Melandri to amator.Super !
OdpowiedzNie zdominowali nigdy mistrzostw WSBK koniec kropka(pomimo najwiekszego budżetu., milionowych wkładów, parcia na szkło i zatrudnianiu legend wyścigów). Mogą sprzedawać więcej niż chińczycy skuterów nie zmieni to tego faktu, że mistrzostw świata NIGDY nie zdominowali. Co innego testy w niemieckich gazetach. A melandri mial szanse jak kazdy inny. Może i parówa, tak samo można powiedzieć, że inni przez wywrotki mu to umożliwiali. Zainteresuj się trochę, pooglądaj i dokształć. Wtdy wyzywaj innych od nieuków.
OdpowiedzA gdzie jest napisane że chodzi o rywalizację w WSBK? Skąd wiecie że nie chodzi o poziom sprzedaży litrowych sportów? Przejrzyjcie sobie ostatnie lata w wyścigach krajowych w naszym regionie i zastanówcie sie dlaczego 70-80% zawodników jezdzi na RRach. Pewnie dlatego że to słabe motocykle, prawda?
Odpowiedza wiesz chłopie co to jest cykl BSB - taki na wyspach, przedsionek WSBK, najmocniej obsadzona seria narodowa? sprawdź listę startową i policz ile tam jest ZX10R a ile RR a potem sprawdź jeszcze jak kończyła się rywalizacja (no może ostatni rok nie jest reprezentatywny bo weszła genialna R1).To jest cykl gdzie nie są dozwolone głębokie modyfikacje. A teraz idź popatrz na plakat tego RR'a w pokoju i nie bulgocz bo artykuł jest o ZX10R a nie o BMW (które jest również doskonałym motocyklem i nikt tego nie kwestionuje)
OdpowiedzPropos filmiku z Nurburgringu: 7:50 na 200-konnym motocyklu? Taki czas mają sportowe wersje Hondy Civic i Seata Leona.
Odpowiedzgolfy 3 pewnie też? Polonez pewnie przebija ten czas z nawiązką
OdpowiedzHonda Civic Type R: 7:50. Seat Leon Cupra: 7:58. https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100 /
Odpowiedzpotwierdzam opinię o dobrej trwałości. Posiadam od nowości sztukę z 2011. Przelatane mam ponad 20 000 km z tego część na torze i absolutnie nic a nic się nie wydarzyło. Moim zdaniem każdy (prawie) odpowiednio serwisowany motocykl odpłaca się bezawaryjnością. Opinie o Kawasaki jako o producencie "gorszej" jakości wyrobów zupełnie nie mają pokrycia w rzeczywistości. Może kiedyś przed 2000 tak było, teraz są absolutnie welt klasse ;)
OdpowiedzW salonach Kawasaki Polska można dostać modele testowe z przebiegiem kilku tysięcy kilometrów i gwarancją za pięćdziesiąt kilka tysięcy. Skąd więc ta cena 9 tysięcy euro za 2011 ? chyba trochę przesadziliście :-)
Odpowiedzjak widac gościu zx jest ekspertem hihihihi ale chyba od citroenów
OdpowiedzWszystko super, ale S1000rr nigdy nie dominował klasy superbike na torze. Próbowali kilka lat ale im się nie udało. Ew w krajowych mistrzostwach mieli sukcesy.
OdpowiedzPodobno dominował razem z Aprillą w ilości zużytych silników na sezon.
Odpowiedzchłop ma rację, czego się czepiacie lemingi? BMW od początku serii WSBK ani razu nie zdobyło mistrzostwa... krajowe zawody owszem ale światowej serii nigdy... doszkolić się a potem hejtować barany...
Odpowiedzdresowi na bmce nie wytłumaczysz....ledwie paski na spodniach potrafi policzyć. Ciężko im zajrzeć choćby na wsbk.com . Na torze, owszem w testach i krajowych mistrzostwach. NIGDY W MISTRZOSTWACH ŚWIATA. Po kilku latach i wydanych milionach ojro bawarczycy wycofali się piec bratwursta na oktober fescie. Specjalista od citroenow? Dziecko....superbike oglądam od 95roku. A Ty pisz co chcesz.
OdpowiedzJezus Maria... następny... ;)
Odpowiedz