Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeTrafilem tu z innego art gdzie ktos pojechał z bredniami ze kola 17. Z przodu rzadko dostepna 18. Moto dość oporne w zwyklych eksploatacyjnych sprawach. Dosc ciezkie. Podwyzszany naked. Spalanie na poziomie 6 litrów to po wymianie czesci w gazniku i pelnej regeneracji czy w domu czy w serwisie to norma. Ta maszyna wciaga paliwo jak laski koks na imprezach. Ciezko powiedziec czy model czy egzemplarz. To wam powiem, uszczelniacze zawiasu przedniego walą się jak laski na erazmusie albo w dawnej gimbazie. Co chwila w 3vd to trzeba robic. Ogolnie straszny motocykl. A tak na serio go kocham, przejechalem na nim pierdyliard kilometrow, smiga dalej i jak go sprzedam kogos bedzie dlugo cieszyl. Pisze to w polowie 2020 roku. Serio jest spoko, trzeba tylko zadbac. I lac dobry olej 10w50 a nie szmire z motula 5100.
OdpowiedzTrafilem tu z innego art gdzie ktos pojechał z bredniami ze kola 17. Z przodu rzadko dostepna 18. Moto dość oporne w zwyklych eksploatacyjnych sprawach. Dosc ciezkie. Podwyzszany naked. Spalanie na poziomie 6 litrów to po wymianie czesci w gazniku i pelnej regeneracji czy w domu czy w serwisie to norma. Ta maszyna wciaga paliwo jak laski koks na imprezach. Ciezko powiedziec czy model czy egzemplarz. To wam powiem, uszczelniacze zawiasu przedniego walą się jak laski na erazmusie albo w dawnej gimbazie. Co chwila w 3vd to trzeba robic. Ogolnie straszny motocykl. A tak na serio go kocham, przejechalem na nim pierdyliard kilometrow, smiga dalej i jak go sprzedam kogos bedzie dlugo cieszyl. Pisze to w polowie 2020 roku. Serio jest spoko, trzeba tylko zadbac. I lac dobry olej 10w50 a nie szmire z motula 5100.
OdpowiedzHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
OdpowiedzGdybym na nim nie latał to powiedział , że brzydal i światła jak denka od musztardy!!!! nic mylnego , sam kupiłem ponieważ , łatwy do naprawy niskie koszty serwisu ( jeśli nawet , ponieważ mało awaryjny ) , wygodny do jazdy (montowana śruba do sprężyny do ustawienia twardości) , dużo wybacza przy mało doświadczonych kierowcach , wygodna pozycja jak na koniu a nie zgarbiony , za dużo nie pali jakieś 7-8 l/100km , i te 78KM przy dobrym ciśnięciu bez podrywania potrafią go postawić na tylne koło . Sam osobiście POLECAM.
OdpowiedzFazer1000 chyba lepsza propozycja niż TDM.Stylowo motocykle podobne komfort nie gorszy niż w Tdm za to osiągi nie porównywalne lepsze niż w TDMie:)
OdpowiedzCo jest odpowiednikiem tego TDM'a w aktualnej ofercje Yamahy? XT660Z Ténéré?
OdpowiedzAaaj źle spojrzałem, myślałem że produkcje TDM'a została już zakończona... Odpowiadając samemu sobie: yamaha aktualnie oferuje TDM900 i TDM900A
OdpowiedzSą też inne wersje, "Limitowane". Zapraszam na stronę francuskiego dealera Yamahy.
OdpowiedzCzekam z nie cierpliwoscia na opis T max -a(2009) po 50 000 km.
Odpowiedzjejku ale brzydol.....
Odpowiedz...sam jesteś brzydol; A ten model jest piękny!!!
OdpowiedzDlatego wybrałem 4TX...
Odpowiedz"dwu i pół krotnemu" - nie piszę się tego łącznie? Tak jak "ponaddziewięciusetdziewięćdziesięciodziewięcioićwierćprocentowy"? (przykład prawidłowy)
OdpowiedzPisze się.
OdpowiedzNo panie redaktorze , długo na to czekałem ;))
Odpowiedzmoglibyscie wykres z hamowni czasnąć jak z kucami po tych latach i kilometrach
OdpowiedzSzanowna Redakcjo! Artykół na 5, mam nadzieję że moja ocena zmotywuje was do tworzenia nowych, równie dobrych:) swoją drogą taka mała sugestia, kiedyś sprzeczałem się z kolegą ile wytrzymuje motocykl sportowy, ale używany do agresywnej jazdy, czekam na taki artykół:)
OdpowiedzArtykUUUUUL
OdpowiedzArtykuŁŁŁŁŁ :D
OdpowiedzArtykuł* ;)
OdpowiedzSam kupiłem niedawno używany (2008 r.) model TDM 900 z przebiegiem 35000. Długo zastanawiałem się nad modelem i muszę powiedzieć że jest to naprawdę uniwersalny sprzęt, zarówno do dalekich wojaży jak i na wypad do sklepu. Niezawodności i niewygórowana cena używek jest dobrym rozwiązaniem dla osób dojrzałych.
OdpowiedzJa posiadam TDM 900 z '04 roku, na budziku 33 tk i zadnych problemów odpukać. Ostatnio na forum pojawił się kolega z przebiegiem 136 ooo km na tdm 900 !:) Co tu dużo mówić, sprawdzona jednostra, niewysilona robi swoje..
OdpowiedzWitam! Dziękuję za wyczerpujący artykuł. Moim marzeniem jest zakup TDM 4tx a z modelem opisanym mają przecież wiele wspólnego. dziwi mnie to, że reguły wszystkie motocykle nawet te blisko 17 letnie mają na liczniku średnio 30-40 tyś, czy to możliwe, że ktoś kupuje turystyka(może nie typowego, ale to już inna bajka) tylko po to, żeby jechać nim do sklepu a po drodze wstąpić do bankomatu ? tylko wtedy taki przebieg można uzyskać niestety dziwią mnie przebiegi tych motocykli, w obecnym czasie nawet w domu można przekręcić licznik....pytanie tylko po co ?
OdpowiedzNo chyba nie trzeba tłumaczyć czemu wszystkie używki w Polsce mają takie "małe" przebiegi ;)
OdpowiedzNooo, to jest opis motocykla używanego, a nie jak w niemieckich pisemkach wyciagnie wniosków po 20-30 tysiącach...
Odpowiedzcóż mogę powiedzieć, XJR śmigana przez mojego tatę zrobiła 40 tys. km na oryginalnym zestawie napędowym. I pewnie dobiłaby do 50 tys. km, gdybym ja nie zaczął jeździć tym motocyklem - dynamiczniej. Tutaj zapewne jest podobnie, 120-130 km/h, niskie obroty i pyr pyr do przodu. Opony typowo turystyczne i 20 tys. km da się zrobić. Gdyby tym motocyklem jeździł taki "młodociany oprawca" jak ja, to pewnie po 60 tys. km byłob trzeba wymienić łancuszek, parę zestawów napędowych, stos opon, tarcze, klocki i inne pierdoły :)
Odpowiedz