Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeBoczo, to ja byłem tym gościem na 800, kiedy Ty jechałeś multi, przyznaję, na szosie silnik jest cudowny, jednak w terenie (tego samego dnia byłem na Hali Skrzyczeńskiej) porażka, za dużo zbyt radośnie oddawanego momentu, zawieszenie, pomimo dużego skoku, porażka (ważę 78kg, dla wścibskich). Również ja wspomniałem, że byłoby idealnie wziąć zawiechy z GS-a, ale to było przed jazdą off, po niej stwierdzam, że silnik nie jest tak uniwersalny jak w GS-ie. Co do ochrony przed wiatrem, to z przyjemnością stwierdzam, że jest niesamowicie skuteczna, za to na stojąco nie da się jechać. Reasumując, naprawdę dobry motocykl, polecam.
OdpowiedzKolego podaj maila do siebie....ma kilka pytanek...planuje zakup 800
OdpowiedzPodaj swojego, napiszę Ci na niego, nie wiem, czy tutaj da się jakoś prywatnie wpisać.
OdpowiedzMoj mail: psmoku@poczta.onet.pl
Odpowiedzja mam podobne "zmartwienie" czyli ma być 800, pytanie Tiger czy GS?
Odpowiedzja juz kolego zdecydowalem ...Tigerek :)
Odpowiedzto napisz kolego co cię przekonało
OdpowiedzTak czytam te Wasze opisy i jestem ciekaw czym Wy jeździcie:) Zawias taki zawias sraki..... 800 XC zrobiłem 20000 tys w ostatni rok, silnik przezaje... a zawias przedni choc prymitywny nawet z obciażeniem chyba raz mi dobił na baaaardzo mocnym hamowaniu i wpadnięciu przednim kołem w dziure. Nie mówię juz o tym ze z GS 1200 ganiasz sie łeb w łeb.POlecam i trzeba tym motorem trochę pojeździć a nie popierdziec wypozyczoną demówką a później wypipsywać frazesy sresy.
Odpowiedzczłowiek przyzwyczaja się do sprzętu więc po dłuższym użytkowaniu (przynajmniej ja tak mam) bardziej się z nim integruje, bardziej go czuje. Co do silnika to jak czytam chyba nikt nie ma zastrzeżeń, natomiast "zawias".. sam piszesz prymitywny. Co ma dobicie do jakości zawieszenia? Demówką też można "trochę" pojeździć - przynajmniej tyle by wyrobić sobie całkiem niezłe pojęcie o motocyklu
OdpowiedzTemat zawieszenia nie jest jasny, napisano ze jest dobre na asfalcie, a na off-roadzie powinno być jak w gs 800, ale nie napisano dokładnie na czym te niedociągnięcia polegają i mam wrażenie że autor artykułu nawet nie zjechał z drogi żeby to przetestować. Powtarza to, co ktoś powiedział. Nie tak powinien wyglądać test-recenzja moto w profesjonalnym wortalu.
OdpowiedzMiałem Streeta, potem Speed. Przez ponad tydzień miałem nowego Tigera 800. Dla mnie te motocykle, a przede wszystkim silnik to najlepszy silnik jak istnieje w moto. Ja ko były właściciel GS (mowa o nowszych modelach, bo stare to inna bajka) i kilku japońcach. Już raczej nie wrócę do GS. Jakoś nie bardzo rozumiem zachwytu właścicieli tego motocykla. Może czasami wartą przetestować coś innego, a nie z uporem poruszać się w stereotypach.
Odpowiedzdużo się narzeka na to zawieszenie, myślę że będą musieli to poprawić, ale z drugiej strony GS800 ma silnik, który przy silniku Tigera jest żałośnie niemrawy więc dla każdego coś miłego Tiger z zawieszeniem GS800 albo GS800 z silnikiem Tigera - taka koncepcja mi się widzi...
OdpowiedzZawias tutaj jest z starego Transalpa. W pełni sie zgadzam. Skreca ok, ale wszystko inne - kiła.
OdpowiedzBoczo, z całym szacunkiem, motocykle są konstruowane w zamyśle dla ludzi o wadze pomiedzy 75 a 85 kg, tak też ustawiane są wstepnie zawieszenia - schudnij, a uwagi o niedoskonałości zawieszenia w XC pójda w niepamięć.
OdpowiedzTwój komentarz to totalna żenada. Sam ważę 90 kg i nie uważam się za grubasa. Kiedy już skończysz 13 lat i zrobisz kartę motorowerową wtedy pogadamy. A co do Bocza, to wierz mi, że miał On okazję jeździć na paru motocyklach, więc chyba wie co mówi i ma odpowiedni punkt odniesienia.
Odpowiedzhttp://www.bmi-kalkulator.pl /
OdpowiedzZmień może proszę portal na taki o dietach, odchudzaniu, kieckach i makijażu :)A tak na serio, to dajmy sobie już z tym spokój. Ok. my jesteśmy grubasami, a Ty jesteś fit. Jakoś będziemy musieli z tym dalej żyć.
Odpowiedz75 - 80kg? Są tacy?;)
OdpowiedzTriumph ma sporo niedomagań w zawieszeniu i potwierdzi to mnóstwo ludzi. Kilka dni po Tigerze jeździłem GSem. Tam także zawias jest projektowany na masę 75/85 kg, a działał doskonale w każdych warunkach. Magia?
Odpowiedzczy ktoś mógłby porównać XC do wersji szosowej? Chodzi mi o pozycję, kierownicę. Miałem styczność z XC i ta kierownica to nieporozumienie - czy w wersji bez XC jest podobna/taka sama? Byłbym wdzięczny gdyby ktoś porównał te 2 motocykle, nie wiem czy jest sens umawiać się na jazdę próbną (jeśli pozycja jest taka sama - nie ma) bo daleko i w ogóle
OdpowiedzMam nadzieje ze ktos odpowie na Twoje pytanko...tez jezdzlem wersja XC ale planuje zakup wersji szosowej na kgtorej nie mialem okazji posmigac...z tego co pamietam maja inna kierownice...bede sie w czerwcu widzial z kolega co ma od roku wresje szosowa wiec go jakby co podpytam....ale czytalem ze ta wersja lepiej prowadzi sie po szosie (mniejszy skok zawieszen, inna kierownica, 17 calowe kola)
OdpowiedzTriumph ostro kąsa BMW. Już nigdy nie będzie tak, że są GS'y, długo, długo nic, a później peleton. Nie będę ukrywał, że taki stan rzeczy bardzo mnie cieszy. Nie mam nic przeciwko BMW ale to tygrskom życzę wszystkiego naj :)
Odpowiedz