Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeporównanie Rocketa do MT01 grubo chybione, MT01 to zupełnie inna filozofia motocykla ale oczywiście autor tak sobie dobierał żeby było "na jego". Trzeba było jeszcze Rocketa do gs 500 porównać, to by dopiero wyszło jaki jest wielki i wspaniały ;) Dlaczego pan szanowny autor "egzotyków" typu boss hoss nie liczy? To własnie ta półka, no tak, ale wtedy by wyszlo że to triumph jest motorynką... A są jeszcze M1800R, midnigt star 1900, coś z h-d też by się do "porównania" znalazło... Porównanie do nowego v-maxa trafione ale poza ceną to niestety triumph zostaje przez yamahę zmieciony...
Odpowiedz"Aby wprowadzić Rocketa w zakręt trzeba się naprawdę przyłożyć." Byłbym wdzięczny za rozwinięcie - czy chodzi o to, że do przeciwskrętu potrzeba siły, którą zwykle rezerwujemy na zepchnięcie 2-tonowego SUV-a na pobocze w przypadku nagłej awarii? A jak spalanie w miejskiej jeździe (jasne, że nie 5l/100km, zastanawia mnie zasięg). Dla mnie piękny motocykl, szkoda szpecić kuframi, plecak (nie plecaczek!) też rujnuje image, więc wskakuje się na siodło tylko z zawartością kieszeni. To się przekłada na praktyczność. Jeżdżę Tigerem 1050, ale ten właśnie Rocket by mi się marzył jako drugi i pewnie ostatni w życiu motocykl. Co do pytania Kolegi o dostępność testową, to wątpię - w moim salonie Triumpha raczej rozwiano nadzieje klienta na możliwość bliższego kontaktu z tym cudem. Chyba to działa na zasadzie "kochaj, albo s...j". Ale w końcu nie jest tak, że w każdym salonie każdy model pojazdu jest dostępny do jazdy próbnej - dotyczy i motocykli, i aut (nie wiem, jak z motorowerami). Uch, ale ta rozprężona trójka musi ciągnąć, pewnie już od tysiąca obrotów :)) Pozdrawiam Autora i dzięki za fajne zdjęcia.
OdpowiedzJeśli chodzi o zakręty, to nie ma problemów. Przejechałem swoim dopiero 2tysiące, ale nie miałem żadnych niemiłych niespodzianek. Nie potrzeba siły do przeciwskrętu, kładzie się jak chcesz i kiedy chcesz. Jazda nim to niesamowita przyjemność.
Odpowiedznie przepadam za cruiserami ale ta maszyna jest naprawde fajna. nie dosc ze wyglada fajnie to jeszcze jak jezdzi! nie wspominajac ze prawie pol ceny przereklamowanego V-Maxa. Brawo europejczycy, kosic to skosnookie badziewie cena i jakoscia!
OdpowiedzWykonanie tego badziwie wola o pomste do nieba, nie dosc ze wszystko spasowane jak w polonezie z lat 80 to nawet lusterka wygladaja jak od WSKi. Jest on typowym badziwiem jak amerykasnkie V8. Zero w tym techniki tylko lans i historia.
Odpowiedzkoles jestes jelop i cymbal , nigdy nie miales v8 ani R3 i nie dotykaj .Ja mam oba takie sprzety i kazdemu ich zycze.
Odpowiedzwojtas masz racje boss hoss jest mega rocket tak samo jak jadom zawsze patrze i się napalam to są sprzęty super
OdpowiedzKApitanie Bomba- nie jeździłeś- nie wiesz- to się nie wypowiadaj... Co do legendy to szukaj harleya, który w tej cenie co rocket 3 zaoferuje ci padło bez obrotomierza ale z ,,legendą"
Odpowiedzchyba ci stary do wanny wchodził jak byłeś mały
Odpowiedzchcialbym sprobowac jak jedzi sie cruizerem z tak ogromnym momentem. Czy Rocket III Roadster jest na jazdach testowych w triumphie? na stronie w ogole go nie widze...
Odpowiedz