Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 129
Pokaż wszystkie komentarzeDo zakochania jeden krok:) Czasem jak sam robię jakieś foty, to mam wrażenie że motocykle są bardziej wdzięczne do robienia zdjęć, tylko nie wiem czy TG to dostrzeże:)
OdpowiedzTak jak pisałem ... przełamali pewną formułę tego typu pism po prostu...
Odpowiedzjak będą dawać jeszcze tak piękne foty motorów jak furek to się zakocham w tej gazecie po prostu :P teraz już niewiele mi brakuje ;)
OdpowiedzMyślę że formy raczej nie zmienią, więc na szczegóły techniczne nie ma co liczyć czy to dwóch kółek czy samochodów, ale przynajmniej jest jakiś zarys, wiadomo co z nowości, poza tym opisane w dość zabawny sposób.
Odpowiedzżeby przyciągnąć musieli by się bardziej rozpisywać...Chociaż kto wie co przyszłość przyniesie...
OdpowiedzPatrząc jak Stig jeździ samochodami, to motorem mógłby wypadać z zakrętów typu Chicago:) polskie TG próbuje przyciągnąć większą rzeszę fanów.
OdpowiedzNa więcej to chyba nie ma co liczyć, zresztą Wasze wypowiedzi też o tym świadczą, skoro angielskie wydanie wogóle nie porusza tematu dwóch kółek to u nas i tak trochę na własną rekę piszą.
Odpowiedzwiesz, nawet w reklamie jest tekst typu "najszybsze pismo o samochodach" więc i ta dobrze że cokolwiek piszą o motorach. A może Stig nie umie jeżdzić na motorze i stąd brak ich obecności w TG ? :lol: :lol: :lol:
OdpowiedzDobrze że się nie zamykają na inne motoryzacyjne cudeńka....Żal troche że w programie nie zajmują się tym :(
OdpowiedzTo dobrze że wzięli się za temat dwóch kółek też...szkoda tylko że tak mało...ale dobre i to
Odpowiedzja się w ogóle dziwię że się wzięli. W TV jest zero gadki o motorach, kiedyś przeglądałęm kilka numerów Top Gear Magazine UK i też nic nie było. Widocznie u nas w redakcji ktoś pomyślał żeby bardziej urozmaicić tą gazetkę. I dobrze 8)
OdpowiedzNo reklam rzeczywiście sporo, ale dzięki temu pewnie cena rozsądna, zaskakujące jest to że stałym felietonistą stał się Dziawer, z programu to nie kojarzę tam wielu tematów dwóch kółek.
Odpowiedznom, trochę zaskakujące bo w telewizyjnym TG to nie pamiętam żeby było cokolwiek o motorach kiedyś... a Dziawera bardzo lubię - w sumie fajnie poczytać go również poza Światem Motocykli :)
OdpowiedzTo przecież zupełnie inna sprawa...Jest duża różnica między gazetą a programem...Wydaje mi się że w gazecie jest więcej informacji niż w programie...
Odpowiedzzdecydowanie !!! w końcu program po odjęciu reklam trwa jakieś 40 minut... na pewno więcej można przedstawić na 180 stronach w gazecie (nawet odejmując miejsce zajęte przez reklamy)
OdpowiedzPewnie mogli mieć jakieś informacje że BBC będzie tylko emitować kolejną serię TG, chociaż przygotowania do wypuszczenia polskiego wydania trwały dość długo, plotki głosiły o premierze już w połowie zeszłego roku, więc cieżko coś dokładnie powiedzieć, ważne że jest gazeta i warto czekać miesiąc żeby kupić nowy numer.
Odpowiedzw sumie masz rację - ja np. nawe jakbym nadal miał Top Geara w TVN Turbo to i tak gazetka by była kupowana - to jednak troszkę co innego niż program...
OdpowiedzJa dopiero kartkuję, widzę, że wkońcu Clarkson pojawia się w gazecie z tym co nagrywali do programu, szczerze powiem, że trochę na to czekałem.
Odpowiedzheheh, szczególnie że od pewnego czasu sporo mniej ludzi ma dostęp do Top Geara w TV. Jednak to że pojawił się magazyn właśnie teraz było niezłym posunięciem z ich strony :wink:
OdpowiedzNo już też mam...moge polecić artykuł o samochodach policji
OdpowiedzHeh..też widziałem ten artykuł o nowym pomyśle fiata...nie wiem jakk to może być możliwe ale ma być mniejszy od 500-tki :) Kurcze to już trzeci numer wyszedł ?? Przespałem termin...mam nadzieje że nie wykupili jeszcze ...
Odpowiedzano wyszedł :lol: radziłbym się pośpieszyć bo jest naprawdę niezły - ja dziś dostałem prosto do domu - widać prenumerata się poprawia bo w tym miesiącu już tylko 1 dzień opóźnienia :lol:
OdpowiedzJa myślałem, że to już rozstrzygnięte. Dzisiaj widziałem tekst że fiat chce wrócić do produkcji małego samochodu dla ludu, coś na bazie malucha, ale wątpię żeby zrobili to kultowe auto w nowej wersji, wiadomo jednak że ma być produkowane w Tychach, może jednak ten maluch i Clarkson jest do zrealizowania:)
Odpowiedzhmm jeśli to ma się skończyć tak jak z Fiatem 500 który zamiast być tanim autem jest konkurencją dla Mini to może być ciężko... Wracająć do TG - przejrzałem 3 numer i w końcu ukazał się zapowiadany artykuł o furkach dla polskiej policjii :lol:
OdpowiedzNo tak...ale nie którzy mogli by się załamać odrobine...JA bym wolał monte carlo ;P
OdpowiedzHmm, a co to za stadion, jakiś nowy?:) zresztą taka nagroda byłaby jeszcze bardziej ekstremalna niż przejazd np bugatti po monte carlo, bo i co w tym ciekawego, a maluch to zupełnie co innego, wkońcu bliższa ciału koszula...
OdpowiedzHmm, a co to za stadion, jakiś nowy?:) zresztą taka nagroda byłaby jeszcze bardziej ekstremalna niż przejazd np bugatti po monte carlo, bo i co w tym ciekawego, a maluch to zupełnie co innego, wkońcu bliższa ciału koszula...
Odpowiedztia...Maluchem z Clarksonem wokół stadionu XX lecia ;P
Odpowiedzjuż prędzej z Frankowskim :lol: a swoją drogą - kiedy będzie roztrzygnięcie tego konkursu w TG co można było wygrać przejażdżkę Skodą po torze ADAC w Linthe pod Berlinem?
OdpowiedzNo właśnie:) może znowu będzie jakiś konkurs na TG to się wygra jakąś przejażdżkę.
OdpowiedzJak się ma do dyspozycji konkret auto, to jeżeli nie tor, to autostrada pod Monachium też może wystarczeć:) Od razu Bugatti 848 można dosiąść, które moim zdaniem będzie w całkiem dobrej cenie.
Odpowiedzheh takie Bugatti to i ja bym dosiadł ;) no ale jak kogoś stać na takie auto to i wynajęcie toru nie jest problemem heheh
OdpowiedzNo tak...u nas w miarę spokojnie można pojeździć w poznaniu...ale faktycznie koszty są spore...
OdpowiedzPrzetestować może i tak...na zamkniętym torze :)
Odpowiedztylko weź tor wynajmij - koszty są niemałe, zreszta w Polsce nie ma zbyt dużego wyboru nawet... Czasem aż zazdroszczę np. ekipie Top Gear że mają taki świetny tor do dyspozycji...
OdpowiedzNo to sobie teraz wyobraź, móc potestować jedną z takich wypasionych gablot, wtedy adrenalina, emocje i zapominasz o bożym świecie, liczy się tylko chwila.
OdpowiedzJa jednak wole dłużej pożyć...:)
Odpowiedzheh każdy chce... ale jak popatrzę na te furki które pokazują chociażby w Top Gear to pewne opory idą w zapomnienie :P
OdpowiedzObawa jest, ale te emocje, dreszcz czasem przechodzi podczas samego czytania, a poza tym trzeba kolekcjonować mocen wrażenia:)
OdpowiedzJa bym się chyba obawiał o swoje zdrowie...demon szybkości łapie błyskawicznie ... ;)
OdpowiedzWiadomo, RS to wersja cywilna więc też musi spełniać warunki, aby zostać dopuszczona do ruchu. Nawet w drugim numerze jest jeszcze mnóstwo aut, które nie są WRX, a które chętnie bym dosiadł:)
OdpowiedzOdradzam, kiedyś zrobiłem taki tuning maski, później był problem ze sprzedażą:) wersja RS, która ma prawie 1/3 mocy więcej od seryjnego auta to już bardzo prawie rajdówka i chętnie bym się pobujał nawet po zwykłej drodze takim autem.
Odpowiedzeee tam każdemu RS'owi do WRC brakuje duuuuuużo. WRC to tak naprawdę inne auto - tylko nadwozie mniej więcej przypomina dany model. takie auta są projektowane od podstaw.
OdpowiedzWiesz zawsze możesz, jak , wielu, przykleić sobie z tyłu znaczek sti :) i też będzie "prawie " jak WRC ;)
Odpowiedz