Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Pokaż wszystkie komentarzea gzdzie bandit 600? nie kumam, można wyrwać perełkę co to w której firsttimerider nie umiał ustawić karburatorów? oddał za bezcen bo nie gada
Odpowiedzmialem ducati monster 750 z 99 r , miałem też suzuki bandit 1200 s z 2003 r , jezdziłem cbr 600 f3 , suzuki sv 600 , honda hornet i szeregiem innych motocykli . w tej chwili nie mam nic :'( . Ale jak tylko bedę miał możliwości zakupu motocykla będzie to wyłącznie Ducati Monster . Wysłuchaj mnie Panie !!! :)
Odpowiedzmialem ducati monster 750 z 99 r , miałem też suzuki bandit 1200 s z 2003 r , jezdziłem cbr 600 f3 , suzuki sv 600 , honda hornet i szeregiem innych motocykli . w tej chwili nie mam nic :'( . Ale jak tylko bedę miał możliwości zakupu motocykla będzie to wyłącznie Ducati Monster . Wysłuchaj mnie Panie !!! :)
Odpowiedzmialem ducati monster 750 z 99 r , miałem też suzuki bandit 1200 s z 2003 r , jezdziłem cbr 600 f3 , suzuki sv 600 , honda hornet i szeregiem innych motocykli . w tej chwili nie mam nic :'( . Ale jak tylko bedę miał możliwości zakupu motocykla będzie to wyłącznie Ducati Monster . Wysłuchaj mnie Panie !!! :)
Odpowiedzmialem ducati monster 750 z 99 r , miałem też suzuki bandit 1200 s z 2003 r , jezdziłem cbr 600 f3 , suzuki sv 600 , honda hornet i szeregiem innych motocykli . w tej chwili nie mam nic :'( . Ale jak tylko bedę miał możliwości zakupu motocykla będzie to wyłącznie Ducati Monster . Wysłuchaj mnie Panie !!! :)
OdpowiedzZapomnieli dodać Suzuki gsx750f. Motocykle w **** wytrzymałe. Starsze wersje można nawet kupić za 3,5 tys. W dobrym stanie.
OdpowiedzDo listy dodał bym Hondy CBF500, CBF600, Transalp i Deauville oraz Suzuki Bandit
OdpowiedzBandita 600, I gen. Tez mozna za te pieniadze kupic. Olejak nie do zdarcia, wiele wybacza, wazy tylko tyle co slon :)
Odpowiedza Kawasaki ER-5 ;>
OdpowiedzCo do cbr125. Mam wzrost powyżej 175cm i zastanawiałem się nad tym motocyklem, jednak wszyscy piszą, że jest to bardzo mały motocykl i nie umiem się do niego przekonać. Jest ktoś z "wyższych" i ma ten motocykl, rzeczywiście jest to takim problemem?
OdpowiedzCo prawda ja mam 185cm, jeździłem na CBF 125 ale wymiary i moc podobne... Mozesz powaznie przemyslec dozbieranie np do Yamahy YBR 250. Przez niską wagę i moc uyebauem za pierwszym razem prawko (dluga historia, ale jechalem tym bzykiem pierwszy raz wlasnie na egzaminie).
OdpowiedzNo 250 jeszcze niestety nie mogę, nie jestem pełnoletni. Więc muszę wybierać spośród 125, a jest to ciężki wybór. YBR125 jakoś mi się nie podoba. Myślałem jeszcze nad nsr125, ale dużo spala, ma okropny dźwięk i ponoć bardzo awaryjna. Do rs125 jakoś się nie mogę przekonać.
OdpowiedzMarudzisz. CBRka ma tyle mocy jak przeciętna 80 w 2T. Znudzi Ci się po tygodniu. Postaw na 2T i się dźwiękiem nie przejmuj. Wrażenia z jazdy zrekompensują Ci to w 150%.
OdpowiedzJa bym dorzucił do dzikiej kary yamahę YZF 600R Thundercat
Odpowiedz125 pierdopedy ?? Haha . Nawet nie wiesz jak moze na niej sponiewierac:p. Moze przypomne ze jest cos takiego jak Cross:)
Odpowiedzproponuje Yamaha YBR 250 , ideal dla poczatkujacego , tylko trudno znalezc do 5000 zl
OdpowiedzA Suzuki VX800? Same zalety... Cena 3500-5000zł. V-ka, wał kardana, wygodny, doskonały na miasto i do turystyki po szosie. Silnik nie do zdarcia! Minusy? Spora waga. Czemu go nie ma?
OdpowiedzOj tak, teraz jak się przewrócisz, to plastiki kosztują po 3500 za stronę, a taka mz/wsk, to najwyżej się stopki pogięły, a i tak wszystko metalowe było, no, ale fakt, nie było tak piękne jak teraz. Dla mnie wzorem piękna starszych wiekiem motocykli jest CBR F4i, żaden chyba nie miał tak pełnych owiewek zasłaniających niemal cały silnik.
OdpowiedzHONDA NTV i tyle
OdpowiedzA GSX-F?? Imbrole od 2000 do 5000tysi, jajka od 4000->10000zł Najtańsze 200cie itd... Nie wiem co w zestawieniu robi CBR125... Inna liga...
Odpowiedzja wiem,czy cbr tu pasuje,klasa 125 to w sumie motorowery...
OdpowiedzNo jeśli motorowerem "polecisz" 120-130 km/h to OK, niech Ci będzie. Poza tym artykuł jest o motocyklach za 5.000 zł, bez względu na pojemność. Klasa 125cc to też motocykle. Wiem, wiem, dla niektórych bez litra nie ma jazdy ale ten temat był już przerabiany wielokrotnie ....
Odpowiedzklasa 125 to nie motocykle, tylko pierdopędy dla dzieciaków więc NIE - nie pasuje
Odpowiedznie każdy musi leczyć kompleksy pojemnością motocykla, niektórzy lubią małe zwinne 125-ki niż słoniki 1000
OdpowiedzGdy byłem w gimnazjum to każdy kolega z klasy marzył o CBR125... mały człowiek - mały moto, duży człowiek - duży moto
OdpowiedzCo ty na tej stronie robisz? To strona głównie dla motocyklistów którzy szanują każdego bezwzględnie na sprzęt... 125ccm3 to już motocykl tylko mniejszej pojemności, więc nie zgrywaj znawcy ani żadnego doświadczonego motocyklisty skoro nie umiesz uszanować drugiej osoby!
Odpowiedzhaha ok :) jak dla kogoś szczytem marzeń jest przepłynąć kajakiem staw a nie marzy o rejsach po oceanie to jego wybór. Nie spinajcie się tak, bo wam wątroby wysiądą :D
Odpowiedza kajakiem przepłynąć ocean to dopiero jest wyczyn
OdpowiedzNajpierw trzeba mieć ten kajak xd
Odpowiedzz wymienionych cbr 600 lub (dlaczego nie ma?) honda cb 500 - duzo lepsza od gs 500 i troche od kawy gpz500
Odpowiedzdokladnie, dlaczego pominieto cb 500? swietny twin, zwinny, bardzo dynamiczny powyzej 5tys. niezle osiagi, calkowicie niezawodny, lac i smigac.
OdpowiedzMam tdm 850 3vd ... Motocykl kupiony za 4500 i to z wieloma akcesoriami i olejem do wymiany ... Jezdzilem nim sezon bez zadnych napraw ... Przez ta zime sam rozebralem cale moto bez wiekszego problemu mozna powiedziec ze 4 kluczami ... Sam je zlozylem i czeka na sezon :-D bardzo dobre moto laczace enduro , turystyka i szlifiere ... Do 180 km/h bez problemu... Zbiera sie tez niczego sobie ... Dla mnie ideal
Odpowiedzdobrze kombinujesz ;-)
OdpowiedzA gdzie np ETZ 250,Jawa 350 TS ?Do 5k można dostać ideały wręcz. :)
OdpowiedzNiestety, współczesny świat odrzucił "brudne i śmierdzące" dwutakty ery komunizmu, na rzecz "lśniących i pachnących" maszyn ery komputerowej. Czy słusznie? Raczej nie. Trzeba pamiętać, ze gdy jeszcze istniał blok wschodni, były to często jedyne środki transportu, które na dobrą sprawę, w społeczeństwie o niskiej kulturze technicznej, dowiodły swej niezawodności. Wszak wiele było wypraw na MZ'tkach do chorwacji, czy Jawą do Grecji, nie zapominając o wielu MZ'tkowiczach, co roku wyruszających na zlot MZ klubu.
OdpowiedzToż to nie są motocykle! ;) Oj, przygarnąłbym jakieś WSK....
OdpowiedzCBR F3 ma w sobie coś z uległej owieczki? no może, chyba że wsadzisz tłoki 67mm z F4i (100zł+rozwiert 250zł), wałek ssący (80zł) i zapłon +5* przy kompresji 13:1 i pojemności (wtedy) 637ccm robi się lekko ponad 120 ;> a jak się budzi przy 9kRPM to nie wiesz czy siedzisz na fireblade czy na rakiecie ;p
OdpowiedzAle to dalej 600-tka. Nie ma takiej reakcji na gaz jak "litr".
OdpowiedzA gdzie Kawasaki ER5 ?? za 5000zł można w nich przebierać !!
Odpowiedzer 5 ma identyczny silnik co gpz tylko posiada jedną małą zmiane.
Odpowiedzzdecydowanie powinien znaleźć się tutaj bandit 600, a zmiast f3 po prostu f2, która można wyrywać faktycznie za 5 tysi w fajnym stanie w przeciwieństwie do f3.
OdpowiedzDo tego zestawienia dodałbym jeszcze Kawasaki Zephyr, bardzo przyjemny motocykl
Odpowiedza gdzie bandzior?
OdpowiedzDo zestawienia dołożyłbym Suzuki GSXF - zarówno przed 1998, jak i po 1998. (Imbryk/jajko)
Odpowiedzja, ja, jawohl das ist panzer moto
OdpowiedzW VTR-ach dość szybko zużywają się napinacze łancucha rozrządu. Jeśli sie ich nie wymieni na czas (koszt zestawu bez wymiany w Hondzie to ok 500zł) to mogą wyjść z tego nie małe problemy...
OdpowiedzNie TDM 3TX a 3VD
Odpowiedz