Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzezapomniałem o jednej informacj marketingowej odnosnie ktm 1290 superduke w ile on mial rzekomo robic 0-200 km/h? z tego co pamietam cos około 7.2 sekundy wtedy pisałem ze bedzie im to ch...e ciezko uzyskac bo im wyzsza predkosc tym bedzie coraz wolniejszy wzgledem bmw s1000rr które 0-200 robi w okolo 7.0sec ale dawałem katowi szanse w tym ze bedzie miał mniejsza tendencje do whelli n iz bmw na poczatku i w tym upatrywałem jego szanse bo zarówno mase ma o 10 kg wieksza jak i moc o 20 km mniejsza i dawłem mu w najlepszym razie 8.0 sec do 200 i jak słusznie myslałem marketingowe rpzechwałki ktm to stek bzdór wyssanych z palca a oto wyniki z testu mcn 0-100 km/h 3.3sec 100-160 3.1sec 160-200 2.8 sec =0-200 km/h w 9.2 sec do 7.2 daaaaaaaaaaaleka droga w warunkach wktorych testowane były motocykle kat musiałby miec chyba z 240 km na 7.2 sekundy albo wysiegnik klej do dragu i 100 musiałby zrobic ponizej 2.0 sec zeby sie zblizyc do granicy 7-7.5 sekundy.
Odpowiedztakze co do tych lotniczych mozliwosci kata 1290 to bym troche zastopował :) dynamika w górnym zakresie predkosci nierózni sie wiele od sportowych 600 :P
Odpowiedza jezeli chodzi o tą liste to najbardziej mi sie podoba ktm rc390 głownie dzieki niskiej masie i pieknej aerodynamicznej przedniej obudowie .
Odpowiedzzdecydowanie bardziej ciekawi mnie bmw s1000r naked niz ktm 1290 ,własnie ogaldałame test na youtube ,test MCN na ich pase startowym porównywali speed czy tam street tripla ,aprilie tuono i ktm 1290 ktm jest wolny jak h..i zmierzyłem stoperem 160 -200 km/h w 2.8 selundy dla porównania bmw s1000rr potrzebuje okolo 1.5 sekundy predkosc max jaka zmierzyli katowi to zaledwie 256 km/h ,moc na kole 160 km aprilia tuno osiagneła 8 km/h wiekszy vmax i 156 km na kole juz po fiilmiku gdzie s1000rr jezdziło z katem na torze widziałem jak kat kuleje pod wzgledem aerodynamiki i stad niecierpie tego motocykla ale do miasta w sam razo ile predkosc nie ebedzie rpzekraczac 160 km/h hahahahaha.
OdpowiedzNie ma Kawasaki ???
OdpowiedzHyosung Exiv 250. Zdecydowanie tak! Jakiegoś testu możemy się spodziewać po premierze?
Odpowiedzten Indyjski Harley to wygląda jak stara Hoonda Vt500 Ascot...
OdpowiedzOdnośnie poz. 8 - jak ktoś jest bogaty, inwestuje w złoto diamenty, czasem giełdę itp. Jak ktoś jest obrzydliwie bogaty, inwestuje w obrazy, wazony, Ferrari Enzo, bądź limitowane Ducati - to jest zwyczajna lokata kapitału dla wnuków i dalszych zstępnych. Pasja motocyklowa ma tu znikome znaczenie...
OdpowiedzTrochę to smutne, ale w 80 % taka jest rzeczywistość, ale dobre i 20 % pasjonatów, w naszym kraju i tak motocykliści to ledwo ułamek populacji...
OdpowiedzA ja czekam na ZZR z kompresorem. Czekam, czekam i boje sie ze skoncze jak ta laska co czekala na faceta idealnego.
Odpowiedzprzekornie do tego co piszecie - ja nadal czekam na nową VFR-kę. bo ta to rynku nie podbije. honda wypuszczając 1200 zrobiła krok do tyłu. kolejny to 800. japońce dobijają legendę. daleko tak nie zajadą. a szkoda bo była szansa naprawić błąd i wrócić do zębatej vfr. nic tylko trzeba samemu taką zbudować.
OdpowiedzNa Superleggerę nie ma co czekać, ponieważ już limit wyczerpany... ot co...
OdpowiedzA ja czekam na wysłanie Boczka w kosmos.. hmm..?
OdpowiedzNie Ty jeden koleżko. Ustaw się w kolejce :-)
OdpowiedzWtedy roznica miedzy twoim i jego poziomem bedzie nie kilkukrotna, ale tysiecykrona.
Odpowiedzale dlaczego tylko szosówki ? niema chromu ? jekieś choppery ?
OdpowiedzKupe robisz w majtki jak widzisz Ducati na ulicy...
OdpowiedzZapewniam cię, że nie. Szkoda mi tylko nieszczęsnika za kierownica. Ale tez nie zawsze.
OdpowiedzO widzę że "znaffca" tematu, który nigdy Ducati nawet nie jeździł. Wracaj na pudelka, gdzie twoje miejsce.
OdpowiedzEh, jeździł, jeździł...
OdpowiedzJeździł, jeździł, tylko stary konsolę zabrał...
OdpowiedzZadna konsola nie jest w stanie wygenerowac takich wibracji, problemów z elektryką, przypalania ud żarem buchajacym z silnika. No i kosztow takich nie generauje żadna konsola. Po przesiadce na japończyka bylem zly na siebie ze tyle czasu meczylem sie z tym pazdzierzem.
OdpowiedzJa tam nie narzekam, wibracji wcale nie generuje, na przypalanie jest sposób- nie jeździć w slipach i klapkach, i jeździć konkretnie, w elektryce wysiadają najczęściej japońskie pierdółki, a koszty jak dla mnie mniejsze niż porównywalnej japonii, tylko że ja sam ogarniam motocykle.. Jeżdżę: 999, Paso 750( taki zabytek) i Cagivą z silnikiem Ducati... Pozdr.
OdpowiedzSzkoda Twojego czasu. On i tak wie lepiej :)
OdpowiedzW sumie, pewnie masz rację :-) Pozdr.
Odpowiedzzabrakło mi tu trochę monstera 1200 :(
OdpowiedzNie ma nad czym płakac. Ducati to kupa.
OdpowiedzHmm, bardzo to dojrzałe i promieniujące mądrością stwierdzenie....
Odpowiedz