Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeI koniecznie musicie mi odpowiedzieć na jedno nurtujące mnie od dłuższego czasu pytanie: Czy nadaje się jako motocykl do codziennych dojazdów do pracy? :)
Odpowiedzgdyby miala homologacje - to dlaczego nie? musi cie tylko stac na przeglady
Odpowiedzhttp://www.kawasaki.pl/pl/products/supersport/2015/ninja_h2/specifications?Uid=08E9UAwJWA1aUAwLClkMXFtZWwpeXFtZDV9eCQtRCl0LW1A - Proszę bardzo, i wszystkie szczegóły nt. różnicy mocy między H2 a H2R zostały rozwiane.Czyli na pewno nie jest to kwestia wydechu i oprogramowania, to zapewne inny silnik.Ninja H2 ma teraz takim sam silnik jak ZX-10R, na to przynajmniej wychodzi.
OdpowiedzZapytajcie na tej prezentacji kogoś ogarniętego co zrobić, aby H2 miała moc H2R, czy jest to tylko kwestia wydechu i oprogramowania?
OdpowiedzSkoro wersja H2 kosztuje ok.25 000 Euro a H2R ok. 50 000 Euro, to pomijając karbony, przypuszczam , że różnią się czymś więcej niż wydechem i oprogramowaniem. Niezmiernie mnie też ciekawi, jaka jest żywotność tego grubo ponad 300-konnego silnika - oby nie 500km !
Odpowiedzprzy uzyciu odpowiednich materiałów żywotność powinna być na poziomie 100 konnej 600 ;) tez mysle ze wydech i oprogramowanie raczej niekosztuja 25 tys euro może z 5 ;) chyba ze wydech jest wysadzany diamentami ;)
Odpowiedz"Testujemy Kawasaki H2R!" , Co to jest, jakiegoś rodzaju prolog ? Bo ja żadnego rzetelnego artykułu z testu nie widzę. Nabijacie sobie page rank z unikalnymi wejściami? To zróbcie jak onet każde zdjęcie na osobnej stronie ;)
Odpowiedzwejdź w galerię, tam masz wymarzone 1zdjęcie/stronę ;)
OdpowiedzJako jedyny chyba nie ogarnąłeś ze to zapowiedz testu. A wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem tekst.
OdpowiedzCoś mi się wydaje , że H2 z H2R ma tyle wspólnego, co "cywilny" VW Polo w max. wersji silnikowej z VW Polo WRC , którym jeździ Ogier. Ale trzeba przyznać , że pomysł marketingowy Kawasaki jest znakomity.
Odpowiedzczytam czytam i nie wierzę że można tu pisać takie głupoty i bzdury..... ogarnijcie się co niektórzy to miejsce dla rozumnych ludzi których ciekawi ten temat , mam świadomość że pewnie nigdy nie zobaczę na żywo H2R i bardzo chętnie poczytam co napisze nam człowiek któremu będzie dane się na tym przejechać i nie ukrywam że bardzo mu zazdroszczę.... Co do pytań , czy znajdą się w artykule filmy z jazdy ?
OdpowiedzA mnie interesuje jakie to uczucie jeździć czymś takim :)
OdpowiedzNie rozumiem poprzednika? Idziesz do dealera, zamawiasz. Kupujesz i to tyle. Sam zobaczysz jakie są osiągi. LWG
OdpowiedzMarketingowy popis siły i techniki Kawasaki.Trzeba przyznać ,że robi wrażenie.
OdpowiedzTak się składa że rozmawiałem z osobą która już jeździła po torze zwykłą H2 - i stwierdziła że żadna zx10r czy s1000rr nie ma startu. Że nie da się opisać tego przyspieszenia..
OdpowiedzRozumiem ekscytację czymś wyjątkowym, ale wersja drogowa, czyli H2 ma raptem 200KM przy masie 240 kg bez możliwości ścigania się w żadnej klasie.. I po co mieszać ludziom w głowach kosztującą krocie wersją H2R, która nie ma prawa jeździć po drogach publicznych (czyli nie będzie lansu) i nie posiada gwarancji producenta.... Co nie zmienia faktu, że chętnie poczytam materiał z testu :-) Jestem ciekaw jak wypadnie na 1/4 mili...
OdpowiedzA gdzie tu redakcja coś miesza? Czy pisze że H2R będzie na drogi? Czytać się nauczyć ze zrozumieniem zalecam.
Odpowiedzdokładnie drogowa wweersja ma 200 KM ! A NIE 326 KM ,326 KONNO WERSJA PO DRODZE TO CO NAJWYZEJ BEDZIE MOZNA JECHAĆ ALE NA LAWECIE ! NIECH SIE REDAKTIORZYNA WRESZCIE NAUCZY ! ZE 326 KM WERSJA TO TORÓWKA BEZ PRAWA JAZDY PO DRODZE RÓWNIE DOBRZE KTO,S MOGŁBY SOBIE KUPIC MOTOCYKL MOTO GP , H2R DO TESTÓW PORÓWNAWCZYCH Z INNYMI MOTOCYKLAMI BEDZIE DOSTEPNA TYLKO W WERSJI 200 KM.
OdpowiedzMotocykla Moto GP nie może kupić NIKT.
Odpowiedzco ty powiesz ;) a uckji odnośnie kupna moto gp w przeszłości było od najepania ;)
Odpowiedz1. "326 KONNO WERSJA" - z jakiej wsi pochodzisz? (jestem etnografem) 2. wylacz caps lock 3. naprawde sadzisz, ze autorzy art. ktorzy dostaja ten sprzet do testow nie wiedza o tymz ze sa dwie wersje o roznych mocach i zapewne myslisz, ze im podstepnie dadza ta slabsza??? 4. masa nie ma znaczenia - jest to najmocniejszy sprzet dostepny "u dilera" jaki kiedykolwiek zaoferowano klientom - osiagi beda legendarne :) 5. warto, zebys zgodnie ze swoim nickiem wskoczyl do golfika tdi i cmoknal "wio, malenki!"
Odpowiedzasutor nie jest rzetelny psizac najmocniejszy produkcyjny motocykl i pisze tylko ow ersji 326 km która nigdy drogi na oczy niezoabczy a w wersji 200 konnej to nei żaden najmocniejszy produkcyjny motocykl tylko zwykła popierdłka jakich wiele jeździ w dodoatku z nadmiarem kg ,odnośnie punktu 4 ze niby masa niema znaczenia otóż masa ma takie samo znaczenie jak moc to to cos niedorówna w cioagu na prostrej bmw s1000 rr itp. chyba ze 200 km katalogowe niebardzo będzie się pokrywało z wynikami z hamowni ktpore pokaza więcej :P ,a co do nicku tdi to mam seata ibize anie golfa , a czemu ibize anie golfa ? bo jest lzejsza o 100 kg od golfa iż tyms amym silnikiem idzie lepiej heheh ;)
OdpowiedzA gdzie autor pisal ze jest to najszybszy motocykl z homologacja na drogi publiczne? Sam wlasnie powtorzyles, ze jest to najmocniejszy produkcyjny motocykl. Przy takiej nadwyzce mocy i momentu 40 kg nadwagi nie robi roznicy. Kawa stworzyla 326 konnego potwora i chwala jej za to. Ps.to forum motocyklowe a nie dla milosnikow dizelkow.....
OdpowiedzPo nicku "TDI" i komentarzu wnioskuję, że jesteś typowym Januszem o niskich możliwościach intelektualnych :)
OdpowiedzNieprawda, na pewno jakiś zapaleniec kupi h2 i dorzuci jej kompresor :). Dodatki karbonowe i tuningowe także się zaraz znajdą. Wiec możesz sam stworzyć h2r.
Odpowiedzzwykła H2 też ma kompresor
OdpowiedzO kurde, ale im powiedziałeś. Teraz pewnie pouciekają gdzie pieprz rośnie.
OdpowiedzHahahaha :D No poważnie? Dobrze że powiedziałeś, bo nikt o tym nie wiedział :D Dlaczego uważasz że H2R na testach ma mieć 200KM jak zwykłą K2? :D
OdpowiedzJa mam pytanie, które nurtuje wszystkich: ILE TO WYCIĄGA? Jak boicie się sprawdzić, to ja się zgłaszam na ochotnika. Serio.
OdpowiedzCzłowieku a kto by ci dał nawet dotknąć ten motor... po 100 metrach najdalej zatrzymałbyś się na najbliższej latarni i musiałbyś spłacać do końca życia....
OdpowiedzTak myślisz? Bo mnie nie znasz. ;P
OdpowiedzAby rozpędzić to do prędkości maksymalnej potrzeba prostej o paru kilometrach długości. Na torze, nawet na torze MotoGP (Losail) raczej nie da sie rozpędzić tego do prędkości maksymalnej.
Odpowiedzpiszesz o której wersji ? tak czy powak jedn ai druga wciemna vmax będzie osiagac na podobnym odcinku , 90 konny kompakt osiąga vmax 180 km.h na podobnym odcinku i wszytkie inne wiec nie wypisuj jakiego to odcinka potrzebuje każdy nowy litr o mocy 200 koni na osiagniecie 300 potrzebuje odcinka na którym 70 konna pouszka rozpędzi się do 165 km/h ;)
OdpowiedzWyciąga dwie laski tygodniowo
OdpowiedzDwie laski? Chyba dynamitu. Ta pokraka z nadwagą nic nie wyciąga.
OdpowiedzMarian konar Ci nie płonie ?
OdpowiedzSpecjaliści już wszystko wiedzą ;)
OdpowiedzDobrze,że w Akashi nie czytają naszych komentarzy bo ktoś popełniby seppuku.
OdpowiedzA moze czegoś mógłby naczyć sie od takich specjalistów? :)
Odpowiedz