Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeZa pomysł wskrzeszenia modelu PLUS Za wykonanie.............. silnik z VTEC-a zamiast powrócić do kół zębatych. Tłumik to jakieś nieporozumienie..... W VTEC-u było lepsze rozwiązanie. Przód nawiązuje trochę do FI trochę do większego brata, ale te ochydne wielkie plastikowe powierzchnie................. To ani ewolucja ani rewolucja, tylko kolejny akt zabicia legendy. Wygodnego niezniszczalnego motocykla sportowo-turystycznego.
OdpowiedzZa hugo nie mam pojęcia, co Wam nie pasuje w tym motocyklu. Przecież to ma być reaktywacja i wyszło świetnie. Powtórzę się: bardzo chętnie widziałbym w podobnym tonie nową-starą Africę Twin!
OdpowiedzZa hugo nie mam pojęcia, co Wam nie pasuje w tym motocyklu. Przecież to ma być reaktywacja i wyszło świetnie. Powtórzę się: bardzo chętnie widziałbym w podobnym tonie nową-starą Africę Twin!
Odpowiedzdramat firmy - pod koniec lat 80-tych, ponad cwierc !!!!!!!!!!!!! wieku temu to był szok, teraz wstyd za odgrzewanie kotletów....
Odpowiedz"...oczywiście nadal mamy V4 i mocy 105 KM, ale fakt ten można raczej uznać za pozytywny zważywszy na spore uwielbienie tej jednostki wśród fanów" Co prosze? Uwielbienie? Nie spotkalem nikogo w gronie polskiego forum VFR-OC kto pial by z zachwytu nad tym silnikiem, V-Tec od zawsze mial srednie opinie. Uwielbienie to ma poprzedni silnik 800cc bez tego systemu z rozrzadem na kolach zebatych! To na prawde jest istotne gdy mowi sie o VFR w kontekscie jej silnika. Co do testu... porownanie ekonomi, ergonomi i subiektywne + realne odczucia czy dzieki nizszej masie sprzet jest zwawszy od poprzedniego modelu. Najlepjej w formie tabelki z informacjami jakie jest srednie spalanie, jaki jest zasieg na 1 baku itp. Honda mocno cisnie z tematem ekonomii, ciekawi mnie czy cos poprawili czy to tylko marketingowe bzdury.
OdpowiedzWazy 10 kilo mniej.... roznica w spalaniu pewnie bedzie zadna w porownaniu do vteca. Swoja droga pamietajmy, ze ta v-ka nie jest zbyt oszczednym silnikiem... ale dzieki temu nadrabia trwaloscia i elastycznoscia.
OdpowiedzSmigam Vteciem już prawie 4 rok i mam za sobą ponad 30 tys km i ten silnik jest ekonomiczny o ile jest zdrowy mój pali od 4,6 do max 8,5 ale średnio ok 5,5. Więc jest Wporządku, przejechałem już dwa razy Czarnogórę i raz albanie :)
OdpowiedzTroche mi podchodzą tematy artykułu pod to co robi wp.pl . TESTUJEMY HONDE VFR !!! (testy juz za miesiąc) buahahaha
OdpowiedzPrzepraszam ale nie rozumiem o co Ci chodzi?
Odpowiedz