Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze"producenci tablic musieliby liczyć się z pięciokrotnym spadkiem zysków." i ja się z tym zgadzam. Państwo powinno dbać o interes kilku firm bardziej niż o kasę i wygodę milionów posiadaczy samochodów, motocykli, traktorów, kombajnów i przyczepek ;) Aha o dodatkowe podatki też :D
OdpowiedzRaczej powinny być przypisane do osoby. Sprzedajesz moto lub auto i blachy zabierasz ze sobą do następnego. Czysto i czytelnie .
OdpowiedzZle.. a co z osobami ktore nie chca miec pojazdu?!
OdpowiedzAlbo P0 JEEP
OdpowiedzTylko żeby można było zmienić za opłatą, bo głupio wyglądałby brodaty facet z tablicą W1 ANIA tylko dlatego, że kupił motocykl od dziewczyny.
OdpowiedzTak jest w UK - standardowe tablice przypisane do pojazdu na zawsze, personalizowane jako zamiennik nalezacy do osoby, rozwiazanie banalnie proste. Kolejki w urzedzie komunikacyjnym to relikt przeszlosci, panstwu zglaszasz tylko ze nabyles lub sprzedales pojazd, jak tego nie zrobisz to jestes odpowiedzialny a w dokumentach musi byc Twoje nazwisko. Jesli prowadzi pojazd ktos inny niz wlasciciel to tylko z pisemna zgoda i wszystko jasne.
Odpowiedz