Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeSzkoda, że nadal żaden producent nie decyduje się na 1 cylindrowy lekki silnik.
Odpowiedz..czyli brakuje świeżych pomysłów i wraca się do sprawdzonych.. i dobrze, bo Big miał to coś.. w porównaniu np do poprzedniej generacji Stroma 650 (tzw kaczuszki)..
Odpowiedztemat BARDZO mnie interesuje. Może na tym etapie (zanim sprawdzę ja jeździ) zabrzmi to głupio, ale interesuje mnie kilka kwestii: głównie cena i co dokładnie za tą cenę dostaniemy - na wszystkich prezentowanych zdjęciach maszyny mają gmole i osłony rąk (hb) - czy są w cenie? Ile ona dokładnie wynosi? Co dokładnie można będzie zobaczyć na ekranie wyświetlacza? - nawigacja z telefonu zachęciła by mnie do wydatku, piszą o wbudowanym żyroskopie, a czy będzie doświetlanie zakrętów - bardzo lubię nocne przeloty - na zdjęciach jest wielomodułowa lampa. O silniku nie ma co pisać, bo go wszyscy znają. Podnieśli normę emisji spalin i tyle.
OdpowiedzNa niemieckiej stronie Suzuki wersja podstawowa 12790 euro. Wersja XT 14190 euro.
Odpowiedzprzynajmniej zaczelo to jakos wygladac.. jak stary DR Big ;) niestety jakos Suzuk zawsze bylo dla mnie najslabsze z calej japonskiej czworki
OdpowiedzMyślę, że większość wymienionych przez Ciebie opcji będzie albo niedostępna (doświetlanie zakrętów) albo dostępna jako akcesoria. Zapewne później ukazywać się będą wersje "wzbogacane" o akcesoria np. turystyczne. Taka jest polityka Suzuki, żeby produkt nie miał zabójczej ceny. Niemniej Sztormiaki to super motocykle. Wiele lat jeździłem najpierw 650, a później 1000. O żadnym z nich nie da się powiedzieć ani jednego złego słowa. Świetne motocykle.
OdpowiedzNie będę się wykłócał, bo nie o to chodzi, to raczej forma zabawy. Obczaj sobie to zdjęcie: https://www.advpulse.com/adv-news/suzuki-steps-it-up-with-a-new-v-strom-for-2020 / - widać na nim, że reflektor posiada SZEŚĆ żarówek (dwie diody do jazdy dziennej, u góry duże światło mijania, i na dole zagadka, są tam trzy źródła światła, ja stawiam, że środkowe to światło drogowe, a dwa boczne to właśnie doświetlanie zakrętów. Dodaj sobie do tego, że na pokładzie masz komputer SIRS (czyli żyroskopy). Tak więc skoro masz źródła światła i żyroskop, to dodanie świateł skrętu jest już tylko kwestią update oprogramowania. Niczego więcej nie potrzebujesz, tylko krótkiego skryptu w oprogramowaniu, co w dzisiejszych czasach jest zabiegiem trywialnym. Nie wspomnę już o tym, że takie światła ma Kawasaki Versys 1000 i Africa 1100
Odpowiedz"upgrade" miało być!
OdpowiedzW końcu Srom, który po prostu podoba mi się. Trzeba będzie przetestować i być może kupić ;)
Odpowiedztylko nieliczne SROMY mi się nie podobają
OdpowiedzCzyli w sumie nic z silnikiem nie zrobili bo model '14 na hamowniach wypluwał 107KM.
OdpowiedzTo akurat bardzo dobrze że niewiele zrobili, bo to najbardziej pancerny silnik jaki znam a jego bezawaryjność graniczy z niezniszczalnoscią. Pozdrawiam i lewa w górę
OdpowiedzJest dokładnie tak, jak piszesz. Lepsze zwykle jest wrogiem dobrego.
Odpowiedz