Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeCiekaw jestem czy Suzuki zaprezentuje nowego V-Strom 650 w związku z majstrowaniem przy tym silniku. Coś ktoś?
OdpowiedzSkoro stara SV według Boczo to Ducatii które się nie psuje to ciekawe co myśli o Cagiva Raptor 650
OdpowiedzSkoro stara SV według Boczo to Ducatii które się nie psuje to ciekawe co myśli o Cagiva Raptor 650
OdpowiedzJeździłem właśnie testową SV ( ładny czarny mat ) i muszę przyznać że to bardzo udane moto, wygodna pozycja, świetna poręczność, niezły kop i fajne brzmienie. Bardzo dobra praca sprzęgła i skrzyni - wg mnie to zaleta większości modeli Suzuki. Poprawił bym tylko hamulce, bo ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne, przyjemność z jazdy gwarantowana, ja zdecydowanie polecam.
OdpowiedzSV z 2004 też był udany, a przy tym był ładny i budził emocje. Ten jest zupełnie bezpłciowy. Nadaje się co najwyżej do szkoły nauki jazdy.
OdpowiedzSV z 2004 wygląda nowocześniej i lepiej niż ta nowa wersja. I nie ma nic z charakteru tej poprzedniej, zupełnie nijaka, nie budzi pozytywnych emocji. Bliżej jej do Gladiusa niż do SV, nie wróżę sukcesu.
OdpowiedzNuuuuuuda ! Odgrzewany kotlet w starej panierce. Mając MT07 za tą kasę i porównując parametry obu tych sprzętów...mnie przynajmniej kompletnie nie przekonują. Taki trochę ''nowy'' model zrobiony na siłę.
OdpowiedzA dla mnie właśnie lepiej prezentuje się Suzuki niż MT07. Ciężko o lepszy napęd, niż ten z SV. No i ma tę zaletę, że już jest sprawdzony, wiesz, co kupujesz i że nie zawiedzie. O Yamasze nie można tego jeszcze powiedzieć.
OdpowiedzPrzecież yamaha MT07 waży 30kg mniej! (z pełnym bakiem 182kg vs 211kg). Każdy wie, że to przepaść. I kosztuje 2.000 mniej. I hamuje porządnie. Jakkolwiek lubię ten silnik, a Suzuki DL650 uważam za jeden z najlepszych motocykli, to nowy SV650 jest kiepską propozycją.
OdpowiedzAle jej ładowność to 178 kg...
OdpowiedzMT-07 waży mniej i jest zarąbista do nauki jazdy w przeciwieństwie do przyciężkawego i topornego Gladiusa. Zbyt późny skręt tym klocem i już slalom wolny do d... A Yamaszką bez problemu się wywiniesz. Ciekawe, na ile w nowej SV650 obniżenie wagi wpłynęło na lekkość prowadzenia przy prędkościach parkingowych.
OdpowiedzCzekam na litra. :)
OdpowiedzPierwsza generacja miała jednak więcej uroku. Temu modelowi brakowało tylko w pełni regulowanego zawieszenia. Wykonałem w swojej SV taką modyfikację. Motocykl niesamowicie zyskuje wizualnie i funkcjonalnie: https://vimeo.com/160512239
OdpowiedzWyglada konkretnie. Z czego ten USD?
OdpowiedzZ Gsx-r 600 k4. W USA jest człowiek, który seryjnie wykonuje łożyska główki ramy specjalnie dla takiej przeróbki. Z tyłu siedzi damper z Ninja 636.
Odpowiedzpolityka suzuki to wciąż odgrzewane kotlety, które podaje się klientom jako świeże
Odpowiedz