Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzePowoem tak: jezdzilem jedym i drugim moto i zdecydowanie wole gladiusa. Dlaczego? Bo z motocyklista tworzy on jednosc. No i hamowanie silnikiem jest duuuzo bardziej przyjazne. W sv redukcja biegu na mokrej nawierzchni, nie dodajac gazu, )to prawie pewny poslizg tylnego kola.
OdpowiedzPowoem tak: jezdzilem jedym i drugim moto i zdecydowanie wole gladiusa. Dlaczego? Bo z motocyklista tworzy on jednosc. No i hamowanie silnikiem jest duuuzo bardziej przyjazne. W sv redukcja biegu na mokrej nawierzchni, nie dodajac gazu, )to prawie pewny poslizg tylnego kola.
Odpowiedzile zmienia się wysokość siedzenia w Gladiusie, po zamianie na opcjonalne fabryczne podwyższane siedzenie?
Odpowiedzpo przekopaniu zagranicznych dyskusji o Gladiusie odpowiedź się znalazła. Zmiana siedzenia na akcesoryjne wysokie OEM, nie zmienia komfortu jazdy dla tylnego zakończenia pleców, jedynie zwiększa wysokość siedziska o około 20-25mm, co może troszkę wpłynąć na komfort nóg kierowcy.
OdpowiedzPowiem tak ... Ten kto zdawał egzamin na prawo jazdy wie co to znaczy jeździć Gladiusem ... Dno i metr mułu ...
OdpowiedzFakt, do nauki to może zbyt wymagający. jak ktoś wcześniej jeździł rowerem...
OdpowiedzJa wiem....normalne ruszenie ze skrzyżowania i egzaminator zaginął, trzeba było stanąć na poboczu i czekać
OdpowiedzHello is this auto available for sale? contact me on donkelly700@gmail.com ...
OdpowiedzGladiusem nie jeździłem. Ale mój start to była SV 650 2001rok. Ocena? Świetny motor dla początkujących. Dość wygodny, biegi wchodziły w miarę, przy 2 było dziwne wrażenie oporu; na długie trasy motocykl się zbytnio nie nadaje. 40-60 km i dość podróży tm motocyklem. Jedyną wadą są średniej jakości hamulce, ale do tego można się przyzwyczaić.
Odpowiedzczyli krótko zwięźle i na temat gladius jest krokiem w tyl dla suzuki pomijając wygląd to zapasiona svka gorsze osiagi i metroseksualny wygląd
OdpowiedzA słyszałeś o limitowanej wersji? też jest metro seksualna? czy nawet nie wiedziałeś o tym!
Odpowiedza nie odwrotnie z tymi kontrolkami rezerwy? jezdze sv gaznikowa i najpierw mruga a potem swieci sie na stale..
OdpowiedzPotwierdzam. Moja gaznikowa esfalka ma tak samo. Sprawdza sie to rozwiazanie poza tym wystarczy kasowac licznik co tankowanie i wiadomo czego mozna sie spodziewac.
OdpowiedzTrochę z innej beczki. Zaczynacie przeginać z reklamami, chodzi mi o wyskakujące banery, zaczynają wkurzać. Zastanówcie się czy warto, bo jak przestaniemy tu zaglądać to i reklamodawcy się skończą, nie tędy droga.
OdpowiedzKolego polecam Firefoxa bądź Operę i dodatek AdBlock Plus. Reklamy odejdą w zapomnienie!
OdpowiedzNie ma tez problemu z tym dodatkie mw chrome :) Taka prawda.. jak by reklamy byly lekkie i nie zaslanialy pol ekranu to by nie przeszkadzaly... a tak trzeba je usuwac.
Odpowiedzjest jeszcze sv 2003-2009
Odpowiedzdobry watek z wyscigiem spod swiatel i niedobry zarazem dlaczego ? piepsz.nie ze wiele zalezy od kierowcy mi9ja sie z celem przy ocenie stricte motocykla a nie tego kto jak umie jezdzic stad powinniscie d,py wolowe zrobic rolke od 50 na 2 do vmaxa a nie takie bzdory jak starty spod swiatel .
OdpowiedzRobiliśmy:) SV jest szybszy:) Uznaliśmy, że nie ma sensu w tekście poświęcać temu więcej miejsca :)
Odpowiedzaha no to fajnie. czemu uznaliscie ze niema sensu poswiecac temu wiecej tekstu przeciez po cos sa te konkretne liczby okreslajace moc i masa motocykla to bardzo wazny aspekt oceny danego modelu wedlug mnie i elastycznosc.
OdpowiedzGladius może wyglądać zupełnie nieźle. Naprawde mało mu trzeba: http://media.photobucket.com/image/recent/SalisburyGuy/DSC00615.jpg
Odpowiedzhttp://t3.gstatic.com/images?q=tbn :ANd9GcSkqgd8BfoPWGTOBQwaeqTQbZOOnL1nVQ4Ymn5VV-hIFnZ3v0EYWg&t=1
OdpowiedzDevil... to jest komin. Dźwięk naprawdę fenomenalny.
OdpowiedzDevil... to jest komin. Dźwięk naprawdę fenomenalny.
OdpowiedzJa pierd....Powrócił stały temat. W zasadzie red. Boczo ma dwa ulubione i jeden dyżurny zapełniacz: temat 1: v-srom, sv 650 i gladius, we wszytskich kombinacjach, trójkącikach etc. - po prostu pasjonujące motocykle; temat 2: bmw, w zasadzie modele gs, duże i małe, we wszytskich kombinacjach, trójkącikach etc. - po prostu pasjonujące motocykle; i żeby dopchać to filmiki z wypadkami z dróg matuszki Rosji... W ten sposób, niewielkim nakladem pracy, jeżdżąc non stop na kilku motocyklach, mozna miesiącami prowadzić portal (!)motocyklowy... Ku świetlistej drodze rozwoju! Hip hip hurrraaaa!
Odpowiedzno tak-słusznie
Odpowiedzco racja to racja
OdpowiedzGdyby Gladius miał poprowadzone wydechy pod siedzeniem jak GSR były poprostu piękny :)
OdpowiedzZ ktorej strony piekny hehehe to gejus i tyle
OdpowiedzDodatkowo w SV można tanim kosztem zrobić "mod gaźnikowy" i wtedy gladius nie ma szans w żadnym starciu;D
OdpowiedzChyba, że w starciu na stacji benzynlwej;-)
OdpowiedzA mógłbyś coś więcej o tym napisać?
OdpowiedzFiltr K&N, przelot, sportowe dysze i można uzyskać ponad 80 koni, na svformum.pl jest taka SVka i dokladnie opisany temat- warto sprawdzić. Forum bardzo dobre, mimo że z sv przesiadlem sie na gsxr'a to często odwiedzam to forum i tęsknię za swoją SVką i powoli zaczynam zastanawiać się nad litrową :)
Odpowiedzpoprawa adresu svforum.pl
OdpowiedzSuzuki zrobiło wielką krzywdę Gladiusowi, kierowanie takiego motocykla w targiet damski nie było mądre. Szkoda bo to fajny motocykl. Myślę że zmienili by malowanie i kilka drobnych elementów. Hi murowany za to cenę. Jeździłem tym motocyklem jaką zastępczy w serwisie przez cały dzień. Zabawa była super. Widać duży postęp do swojego ojca
OdpowiedzCzy tylko ja wolę AC/DC od fluorescencyjnych sznurówek?
OdpowiedzNie, nie tylko ty. Pozdrawiam.
OdpowiedzNie jesteś sam !
Odpowiedz