Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Od kiedy kupiłem GLADIUSA to uśmiech nie schodzi mi z ust. mała przeróbka przodu i tyłu żeby nie wyglądał na damski i jest super, a jazda nim to prawdziwa przyjemność.
OdpowiedzDzisiaj moja Kobieta miała jazdę testową na Gladiusie. Kiedy zsiadała ( a jest osobą na codzień powściągliwą ) wykrzyczała "ZAJE...SZCZO fajna jazda!" Jechała naturalnie, bez walki ze sprzętem. Dałem się namówić i też się przejechałem. Skrzynia biegów bez zarzutu. Elastyczność silnika świetna. Zwrotność na ulicach wzorcowa. Pod tym względem lepiej niż kawa er6f Niby wszytko ok, ale... Przy 120-tu wyraźnie czułem opór powietrza a powyżej 150-ciu to była prawdziwa walka z pędem. Fajne moto ale na miasto.
OdpowiedzDzisiaj moja Kobieta miała jazdę testową na Gladiusie. Kiedy zsiadała ( a jest osobą na codzień powściągliwą ) wykrzyczała "ZAJE...SZCZO fajna jazda!" Jechała naturalnie, bez walki ze sprzętem. Dałem się namówić i też się przejechałem. Skrzynia biegów bez zarzutu. Elastyczność silnika świetna. Zwrotność na ulicach wzorcowa. Pod tym względem lepiej niż kawa er6f Niby wszytko ok, ale... Przy 120-tu wyraźnie czułem opór powietrza a powyżej 150-ciu to była prawdziwa walka z pędem. Fajne moto ale na miasto.
OdpowiedzGladius to bardzo udany motocykl o wspaniałym silniku, a ta praca sprzęgła i skrzyni biegów to czysta poezja - ten wie kto jeżdził i nie inaczej !
OdpowiedzMało który motocykl wzbudza tak ambiwalentne odczucia. Miałem okazję,uczestniczyć w karawanie Suzuki w 2009 roku. Byłem nim zachwycony. Miałem wtedy skromne doświadczenia -jeździłem głównie skuterem. Byłem zachwycony poręcznością tego sprzętu-jak łatwo składa się w zakręcie wręcz intuicyjnie. Odczucia były porównywalne ze skuterem. Nic mnie nie przytłaczało-nie zmuszało do dociążania skrętu i walki żeby pogłębić zakręt. Poza tym pamiętam, że silnik i skrzynia biegów były niezwykle elastyczne-wybaczały ewentualne błędy w wyborze przełożenia. Co innego opinie starych bikerów-"Nie no pomyłka","Co to jest","Nieporozumienie","Dobrze ,ze jest czarny bo reszta jest niemęska niemęskaczarny
OdpowiedzA ja miałem gladiusa i jak ludzie przyjeżdzali go testować przy sprzedaży to wyjadacze podjeżdzali 1000 kami bo pomagali koleżance, a po jeździe gladiusem mruczeli pod nosem.... lepiej się jeździ nim niż moim... To mówi samo za siebie.
Odpowiedzjaka kryptoreklama, jesli tak cudnie sie jezdzi to czemu nikt niekupuje? bo jest metroseksualny
OdpowiedzWidze że cześć ludzi wypowiadajacych sie tu tylko widziało lub słyszało albo słabo czyta ze zrozumieniem o tym motocyklu. Gladius kierowany jest tak naprawde do kobiet a nie do " królów prostej z internetu". Jest idealny na miasto leciutki zwinny wszystko pracuje bardzo przyjemnie. Panie bedą tym zachwycone a dla Panow bedzie brakowało przysłowiowego pierdolni....a. To naprawde fajna zabawka moja dziewczyna, która kupiła gladiusa na pierwsze moto jest bardzo zadowlona hehe i smieszy mnie jak objeżdza cwaniaków na 600tkach ich głupie miny bezcenne :D
Odpowiedzi właśnie o to chodzi! opisałeś w zajefajny sposób gladiusa, który słucha mnie mimo świeżych umiejętności!. miałam dziś okazję hamować awaryjnie i z poślizgiem, piskiem opon - dziwię się, że nie ślizgnęłam się w nieznane. fajny, dający się okiełznać sprzęcik! motocykliści uważają, że baby nie powinny jeżddzić na moto - ja z galdiusem zawsze i wszędzie:)
OdpowiedzWygląd motocykla to subiektywna ocena każdego z osobna, ale właściwościowi jezdne i temperament sprzętu to co innego. Jestem ciekawa co by powiedzieli niektórzy krzykacze, gdyby testowane moto było czarne... Moim zdanie nie można oceniać motocykla tylko na podstawie koloru!!! www.scigacz.pl Pozdor
OdpowiedzA ja mam gladiusa od 2 miesięcy!!! I powiem wam tyle - po mieście rewelacja, moc idealnie dopasowana do naszych wąskich uliczek, często w korku ja mogę się wcisnąc a koledzy na plastikach zostają bo bak za szeroki itp. jedyne co to mogły by być hamulce mocniejsze ale kwestia wyczucia i myslenia. Pozdrawiam wszystkich znajków którzy oceniają tylko ze zdjęcia po wygladzie - jak kobietki się zachowują a sami mówia że gladius dla kobiet .... chyba takich jak oni :)
OdpowiedzTak..to prawda ze starej sprawdzonej sv-ki zrobili damskie poruszadlo....szkoda,bo moim zdaniem model powinien bardziej przypominac model po 2003,,a nie grzechotke...dla dziecka
OdpowiedzA ja myślę, że jest to typowy osiołek roboczy (o czym autor pisze zresztą w tekście) i nie ma co się tu doszukiwać jakiś ekstrawagancji. Myślę, że w tym kontekście nie ma co krytykować tego sprzętu, ponieważ do tego, do czego został stworzony nadaje się idealnie. Nie jeździłem nim oczywiście, ale same parametry, no i opinia testującego jednoznacznie ne to wskazują. Lekki, poręczny, oszczędny i tani. Taki miał być i taki właśnie jest.
OdpowiedzMiałem bardzo podobny zacisk w GS 500 =/
OdpowiedzSzkoda, że z surowej SV-ki zrobili taki pedalski cukiereczek ...
OdpowiedzPieprzycie jak poharatani. Żaden z Was tym nie jeździł. Ja spędziłem na motorku godzinkę, jeździliśmy z kolesiem Gladius vs. GSR, ok. 40km. Bez porównania - każdy wybierał Gladiusa. Koleś z historii o krzakach pewnie nie docenił sprzętu - to idzie, oj idzie. Oczywiście bez przesady, ale sam mam RSV Touno i zaprawdę powiadam Wam, sprzedaję Aprilię i kupuję to małe g..... Sig!
OdpowiedzMam SV650 '00, swietny motocykl miejski - zwawy, zwinny, nisko obsadzony moment pozwala na blyskawiczne wyprzedzanie w miescie. Kolega z ktorym jezdze codziennie ma Ninję '03 stuningowaną do 140 KM - moje SV jest szybsze na 1 i 2 biegu, dopiero pod koniec dwojki Kawa wystrzela jak z procy,zostawiajac mnie w tyle. Kiedy zabieramy sie do miejskiego slalomu czy wyprzedzania SV jest gotowe w ulamek sekundy po odkreceniu manety [gazniki jednak lekko spowalniaja]. Widzialem dwa gladiusy jezdzace po miescie - to juz nie ten motocykl. Mniejszy, mdly, cukierkowy... Stracil charakter i klase, tak jak wspolczesne mercedesy.
Odpowiedztylko że wielu by dało wiele za współczesnego mercedesa i tak jest z gladiusem :)
OdpowiedzPachnie mi tu sponsoringiem... gladius jest naprawde beznadziejny i do sv mu brak wiele
OdpowiedzNie podoba mi się. Te małe boczne owiewki obok lampy pasują jak pięść do nosa. Ogólnie linia tego motocykla mi nie podchodzi
OdpowiedzMotocykl dla fryzjera ;-)
OdpowiedzMiałem polatać Gladiusem w ramach Suzuki motocaravan w Łodzi i okazało się że dzień wcześniej jakiś baran hamując zredukował bieg do 1, potem skręcił gaz i tylne koło się zablokowało + blokada przedniego przy hamowaniu i przyglebienie gotowe. No i z jazdy ****, ale co by nie czarować dwa cylindry to nie cztery - tu gazu nie używa się jak przełącznika 0-1. Z sylwetki - totalna niekonsekwencja granicząca z głupotą: jak ktoś chciał wyeksponować ramę a'la ducati to po grzyba są te tandetne plastiki imitujące aluminium??? Albo odsłonić stal albo dać ramę alu jak w SV. No i brak czachy :( Nie wiem o czym myślą producenci motocykli ale na pewno nie o normalnych użytkownikach. Jak potrzebujesz przelecieć się po trasie (a przecież wygodna pozycja za sterami do tego zaprasza) bez owiewki może głowę urwać - taka eskapada nie świadczy o charakterze motocyklisty lecz o głupocie - kierowca później reaguje na sytuację na drodze.
OdpowiedzHe - to niestety zdradliwe zwierzątko dla niedoświadczonych kierowców. Na Caravanie we Wrocławiu gość zgruzował Gladiusa na oczach mojego kumpla wpadając w krzaki przy wyjeżdżaniu z parkingu. Coś pechowo się zaczyna kariera tego moto w PL. pozdrawiam
Odpowiedz