Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeJa jednak chyba nigdy nie zrozumiem co to za różnica czy motocykl typu naked lub naked z owiewką czyli taki, który i tak nie nadaje się do jazdy z prędkościami pozwalającymi wykorzystać taką moc ma 140 czy 180 KM Tutaj naprawdę ważniejsze jest jaki ma moment w całym zakresie obrotów zwłaszcza u dołu i w środku ale znając litrowy silnik w GSX-R to chyba i tu będzie dość momentu w każdych warunkach. A że 4 cylindrowe silniki mogą być lepsze od V2 także pod względem elastyczności i dużych możliwości u dołu dowodzi np. Versys 1000. Design choć nieprzełomowy to przynajmniej na zdjęciach jest nawet bardzo fajny, nowoczesne zegary również.
OdpowiedzJa bym wolał żeby bandita 1250 nieco podrasowali tak do 150KM niż wprowadzać tego GSX-S1000 i GSX-S1000F. Bandit ładny i fajny pięknie ciągnie z dołu ale pasowało by mu więcej pazura a ten mi się ne podoba miejsce pasażera fatalne i w ogóle fatalny dizajn typu street-plastik fantastik i brzydkie zegary typu smartfonotabletofon. Poza tym to liter o takiej mocy na pewno będzie miał znacznie słabszy dół od 1250. Jedyna zaleta to pewnie masa bo domyślam się że będzie lżejszy od bandita 1250.
OdpowiedzZatankowany ma wazyc ponizej 220kg...
OdpowiedzNa Polskiej stronie Suzuki informacja o mocy jest od jakiegos czasu więc żadne odkrycie: http://www.suzuki-moto.pl/2015_GSX_S1000.html Ja strzelalem ze bedzie 150, widac ze w Suzuki bardzo konserwatywnie podeszli do tematu. Pozostaje miec nadzieje ze podobnie podejda do ceny i będzie adekwatna do poziomu technologicznego motocykla.
Odpowiedz