Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeHehe, jeden z kandydatów do "Motocyklowego garażu marzeń", z tym Everestem w modelach z pierwszych lat produkcji to trochę przesadziliście, bardzo szybko Suzuki przeszła modernizację, bo pierwsze modele co prawda stabilniejsze niż 750, lecz nawet doświadczonemu kierowcy jeżyły sierść na karku...(Earlier bikes are lighter but the square-section alloy frame is prone to warping under extreme stress ).....Ostatni modelowo olejak to 143 konna wersja z 1992 roku, potem chłodzenie cieczą i 155 KM. Pozdr.
OdpowiedzMasz błędne dane bo ostatni olejak miał 150KM, produkowany kilka miesięcy, a do tego na hamowni do dziś na gaźnikach 41mm pokazuje odczyt 170-180KM w standardzie :)
OdpowiedzKatalogowo olejak miał 146 koni a nie 150 dodatkowo nigdy nie miał fabrycznych gaźników 41 a maksymalnie 40. 41 jedynie jeśli ktoś założył mechaniczne FCR 41 .
OdpowiedzSilniki te nie tylko w Bandicie pracowały. Rozwiert do 1400 chodził w suzuki GSX 1400 do 2007/2008 nie licząc egzemplarzy special edition (SE) produkowanych na rynek australii
Odpowiedzże co??? w GSX 1400 nigdy nie chodził ten silnik . To całkiem inny piec .
Odpowiedzhttps://rideapart.com/articles/suzuki-airoil-cooled-history
OdpowiedzŁadnie to tak usuwać komentarze? Może łatwiej byłoby przeczytać tekst 2 razy przed opublikowaniem? Jak potrzebujecie kogoś od sprawdzania ortografii, to ja za drobną opłatą chętnie (skoro i tak już to czytam). ;P
Odpowiedz