Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeJa jestem bardzo ciekaw porównania ze Street Triplem R :D niby mniejsza pojemność ale 3 cylindry no i bardzo lekki. Mocowo tak samo. Mam okazję jeździć streetem od czasu do czasu i ciągle jestem pod wrażeniem. Człowiek od razu dziczeje ;P
Odpowiedza te 3 cylinderki nie tłuką tyłka czasem jak betoniarka??
OdpowiedzJeździć nie jeździłem, natomiast co do wrażeń wizualnych - to naprawdę ładny motocykl praktycznie wszędzie oprócz... wahacza. Wahacz jest tragiczny - tym bardziej ciężkie to do zrozumienia, że w GSR600 ten element jest ok. Wg mnie lepiej gdyby moto kosztowało tysiąc zł więcej i wahacz wyglądał tak jak powinien wyglądac w nowym modelu motocykla. Co do jakości wykonania to porównywalna z yamahą, kawasaki np Z750R jest moim zdaniem może nie wykonane gorzej, ale z całą pewnością materiały użyte w suzuki są lepsze.
Odpowiedza skad masz taka pewnosc? robiles badania w laboratorium?
Odpowiedza tu macie fajną homemade reklamówkę GSRa, i co można: http://www.youtube.com/watch?v=N-QQR5jObF4
Odpowiedzextra
OdpowiedzŚwietny filmik świetnego GSRa
OdpowiedzFajny bike. Testowałem w zeszły weekend. W mieście spoko. Silnik jak elektryczny w każdym zakresie obrotów się spisuje, nawet na wysokich biegach. Nie szarpie. W zakręty wchodzi jak 600-ka. Bardzo poręczny. Na autostradzie do 200 km/h też spoko. Szybko się uwinął. Od tej prędkości zaczynają się lekkie wibracje. Maszyna ergonomiczna (ja mam 176cm i 85 kg). Siedzi się wygodnie choć ze znacznym pochyleniem. Nogi rozstawione dość szeroko. Pasażer ma wygodnie ale nie ma się czego złapać. Polecam na trasy takie do 100 km. :-)
OdpowiedzA mnie zastanawia jedno co robi miejski motocykl na torze? to nir moto do tego wypad raz na jakis czas spoko, ale moto miejskie i tam sie najlepiej czuje. dostalicie karnety na tor i latacie czym sie da ?? zacznijcie robic wkoncu testy takie jak kilka lat temu a nie jakies lanie wody z katalogu i porownywanie suchych danych ...
OdpowiedzWszystkie motocykle w tym także choppery przed wprowadzeniem do sprzedazy testuje sie na torach bo tylko tam da sie z nich wycisnac wszystko w bezpiecznych warunkach. Mi to zwisa gdzie zostały zrobione zdjecia. Jakbys mial troche pojecia to moze bys sie nie przypierdalal bez sensu.
OdpowiedzTest motocykla przedprodukcyjnego na torze rozumiem, ale takiego testu juz nie... w miescie nigdy nie bedziesz miec taki warunkow. testujac na torze nie da sie przetestowac codziennej przydatnosci pojazdu...
Odpowiedza co sie moze tutaj nie sprawdzić na mieście? Poza tym skad wiesz że był jeżdzaony tylko na torze? moze tam robili tylko zdjęcia.
Odpowiedzbo nic nie jest o tym wspomniane. a co moze sie nie sprawdfzic testujac tylko na torze miejski motocykl... heh porecznosc reakcja na niskie obroty zmaina kierunku jazdy przy niskich predkosciach, widocznosc w lusterkach... dalej nie bede wymienial ;)
OdpowiedzStalowa rama, zwykły i tani tylny wahacz dyskwalifikują wg mnie GSR-a. Panowie Z Suzuki zniweczyli to, co udało im się stworzyć pokazując 600. Jeździłem GSR 600 3 lata (bliskie spotkanie z innym pojazdem zakończyło jego żywot). Był lekki, zwrotny i dynamiczny. Mało palił. Jak na pierwsze moto - rewelacja. I miał to coś. Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.
OdpowiedzKawasaki też ma stalową ramę i jakoś to nikomu nie przeszkadza... W zwykłej wersji ma brzydki prostokątny tylni wahacz, dopiero w wersji R zmieniono go na bardziej ''elegancki" . Dodatkowo jest sporo cięższy od GSR 750. Jak dla mnie oba motocykle wyglądają równie dobrze, trzeba więc poczekać na bezpośrednie testy porównawcze i wtedy wyrobić sobie opinie o tym sprzęcie.
Odpowiedztak i wagę niestety też zmieniono, najlepsza zetka to mk1 co do suzuki id obrze że stalowa moze przestanie pękać w okolicach główki ramy
Odpowiedzhmm, chyba jeździłem innym GSR 750... Wszystko jest super, z wyjątkiem silnika, który tak zachwalacie. W ogóle nie ma kopa. Dla porównania testowałem Speed Triple i jest to demon w porównaniu do grzeczniutkiego GSRa
Odpowiedzco ty porównujesz? 750 (106KM) i 1050 (130KM)?
Odpowiedzporównywałem oba moto głównie do poczciwej CBF 500, którą obecnie jeżdżę. Porównanie 500 (57 KM) i 750 (106 KM) ma chyba sens? Sądziłem że GSR będzie dużo lepszy pod względem przyspieszenia.
OdpowiedzOgolnie po jazdach testowych moto mi sie podoba, jedyny klopot to apetyt na paliwko przy jezdzie i trzymaniu moto "na obrotach" przy sprawnej jezdzie, komputer pokladowy wyliczyl mi srednia na poziomie 10,5 l/100 km :/
OdpowiedzGSRa 600 ujeżdżałem dwa sezony i twierdzę że jest to bardzo udany motocykl. Po jeździe testowej 750-tką bardzo pozytywnie oceniam znakomite współgranie wszystkich podzespołów dając prawdziwą frajdę jeźdźcowi. No i te fajne brzmienie seryjnego tłumika na wyższych obrotach. Wyśmienite wyważenie i nieprzeciętna poręczność dają mi powód, by już szykować na GSR 750 miejsce w garażu :)
Odpowiedzjezdziłem ostatnio GSR 750 i co wszystko fajnie ale cos walilo w skrzyni jakby lancuch trzaskal przy przyspieszaniu moze to moja nieumiejetnosc, niepodoba mi sie ta chromowana kierownica i brzmienie tez troche piskliwe, pozniej pojechalem pojezdzic z750R i chyba sie zakochalem zadnych trzaskow zajebiste brzmienie jak na seryjny tlumik za****** sie wkreca od zera (gsr zreszta tez) czterotloczkowe chamulce tylko ze ich kur.... nie idzie kupic bo nigdzie nie ma chyba ze testówke pozdrawiam
OdpowiedzJak dla mnie zabrakło info o aeorodynamice (jeśli o takiej mozna mowic w nakedzie). Jak jest z naporem powietrza przy wyzszych prędkościach?
Odpowiedzjak w nakedzie.. 140 i zaczyna dmuchać choć wystarczy się trochę pochylić mini owiewka daje jakieś mini efekty .. 187 cm 90kg
Odpowiedzmoze to i dobry motor, ale jakis taki bez wyrazu, kompletnie sie mi nie podoba. Ktos musi bys zagorzalym fanem Suzuki zeby wolal to niz Z750.
OdpowiedzJak GSR750 zacznie się sprzedawać, Suzuki zrobi wzmocnioną wersję z ostrzejszymi heblami i pewnie z aluminiowym wahaczem, podobnie jak to kawasaki zrobiło w Z750R. A wygląd? Kwestia gustu. Oba motongi są/będą porównywalne.
OdpowiedzZ drugiej strony ktoś musi być zgorzałym fanem Kawaski by wybrać Z750 niż GSR 750...
OdpowiedzHa..w końcu ktoś napisał prawdę o tym sprzęcie..mówią ludzie że stalowa rama,że heble nie takie,że wahacz przedpotopowy..ale kurcze..ten motong naprawdę b.dobrze jeździ i nie ma się do czego przyczepić.Dokładnie tak jak napisaliście. W moim przekonaniu leje FZ8,Z750,F800R. GSR750 jest 2 w moim prywatnym rankingu motocykli z tego przedziału ( pojemności,kasy ). No i co ciekawe spalanie na poziomie 6,5 - 6,8 l/100km jest całkiem do przyjęcia
OdpowiedzZe spalaniem się zgodzę, moja FZ8 pali jednak wyraźnie więcej, ale nie oszukujmy się - nikt takiego motocykla nie kupuje licząc przy tym, że będzie oszczędzał na paliwie :) Nie wiem skąd bierze się ten pogląd, że GSR sprawia lepsze wrażenie niż FZ8 ja bym te maszyny postawił na jednym, wyrównanym poziomie - może faktycznie fabrycznie ustawiony widelec jest za miękki w FZ8, ale jak spojrzymy na osiągi i możliwości to FZ8 sprawdzi się tak samo dobrze: zarówno na torze jak i w codziennym dojeździe do pracy. Na GSR również bardzo dobrze mi się jeździło, może za krótko go miałem, ale nie zauważyłem żeby był wyraźnie w czymś lepszy od swoich konkurentów.
Odpowiedz