Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeMyślę, że to będzie godny rywal S1000R jeżeli chodzi o osiągi a co do wyglądu to podoba mi się bardziej niż S1000R. Jednak muszę przyznać, że z praktycznego punktu widzenia ten motocykl ma mało sensu ale jako drugi w garażu obok jakiegoś turystyka lub enduro jak najbardziej może być :)....
OdpowiedzSmigam na XJR1300 i nie uwazam zeby to moto było jak Ty to mówisz freakiem. Wyglada klasycznie, jest wygodne, a większość plastyków zjada spod świateł.
Odpowiedzmam litra i nie będę odwijał ...
OdpowiedzTo jest mega wiadomość. Mam GSR750 i jest po prostu zajefajny, więc już widzę siebie na literku :)
OdpowiedzFajny moto by wyszedł jak by tak z 2 silników SV 650 zrobić V4 (podobny jak w starej Hondzie Magnie) o mocy tak ze 150KM, do tego 5 biegów (mniej wajchowania bo liczy się frajda z jazdy a nie ciągłe zmiany biegów), wał kardana albo pas napędowy i z tego wszystkiego zrobić takie GSR 1300 w 2 wersjach (lekko turystycznych) z owiewką i bez tak jak to zrobiła Yamaha z FZ1 i FZ1 FAZER. Mile widziana niska waga takiego moto a najlepiej poniżej 200kg.
OdpowiedzPo co 1300 V4, skoro jest odświeżony silnik V2 z VStroma 1000. Dać takiemu nakedowi 120-130 KM i elektronikę. Na bank był by fajniejszy niż GSR 1000.
OdpowiedzV4 dlatego że równiej pracuje niż V2, mniej szarpie na niskich obrotach oraz mi się bardziej podoba jego dźwięk (przypomina mi dźwięk motocykli z Mad Maxa). Natomiast 1300 żeby miało mnóstwo momentu obrotowego już od samego dołu. Miałem na myśli silnik który ma mało biegów (5 biegów) i mnóstwo momentu i mocy aby nie musieć za dużo redukować a jak zredukować to mieć naprawdę niższy bieg a nie podobny (w FZS 1000 jest mała różnica np miedzy 5 a 6 biegiem). Nowy silnik V stroma 1000 w takim moto też był by świetny ale jak widzę ludzie jakoś strasznie się nie rzucali na SV 1000.
OdpowiedzV2 z V-stroma 1000 w tym motocyklu miałby większy sens.
OdpowiedzNigdy nie rozumiałem sensu produkcji i kupowania nakedów z tak mocnymi silnikami poza głupim podniecaniem się liczbami, ale skoro ktoś kupuje takie freaki to i Suzuki chce na tym zarobić :)
OdpowiedzPrzyspieszenie spod swiatel przyjacielu, przyspiesznie spod swiatel. To jest cudowny antydepresant. W motocyklu najbardziej cenie wlasnie odejscie, a nie predkosc.
Odpowiedz