Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeJeżdżę takim osobiście i jest nieźle...aczkolwiek czuć już jego czas zaprojektowania. A drobny lifting niewiele zmienił. maxiskutery.pl
OdpowiedzSiemka, lajkujcie jak możecie i wysyłajcie swoje maszyny, które będą udostępniane na naszym fanpagu https://www.facebook.com/pages/Nie-liczy-sie-marka-ale-pasja/605237492900037?fref=ts
OdpowiedzSiemka, lajkujcie jak możecie i wysyłajcie swoje maszyny, które będą udostępniane na naszym fanpagu.
OdpowiedzPan prezes nie jeździ skuterem. To by było na tyle :)
OdpowiedzJak prezes jest od skuterów , to musi !
Odpowiedzjeździ
OdpowiedzPanie Łukaszu, w Pana "teście" pojawiło się bardzo dużo odważnych i kompletnie nieprawdziwych stwierdzeń. Większość wyłapała już Konkurencja :) Z mojej strony sugeruję podawać wzrost opisując wygodę motocykla. To co może być wygodne przy 176 cm wzrostu zazwyczaj jest porażką w okolicach 1.90 cm. Tak też jest z nowym Burgmanem, wyższe osoby mogą co najwyżej zająć pozycję krzesełkową a o wyciągnięciu nóg, o którym Pan pisze, tylko pomarzyć... Stwierdzenia, jak to nowy Burgman góruje nad konkurencją oraz opinii o beznadziejności zawieszenia komentował nawet nie będę. Odsyłam do testów porównawczych, np. na Burgmania.net. Pozdrawiam i życzę więcej przygotowań merytorycznych przed kolejnymi testami maxiskuterów. Mają one dużo zwolenników w naszym kraju i "radosna twórczość" na ich temat raczej nie przejdzie.
OdpowiedzKolejny niewidomy bez umiejętności czytania, który wyłapał tylko 1% tekstu. Przeczytaj cały, uważnie, używając, hmmm, oczu? A wtedy nagle okaże się, że wg autora ten skuter jest naprawdę niezły. Co ty na to?
OdpowiedzJetson, to bardzo nieładnie odpowiadać na korespondencję wysyłaną nie do Ciebie ale odpowiem Ci "co ja na to". Nie obchodzi mnie czy ten skuter jest niezły czy zły. Jeździłem na nim i mam o nim swoją opinię. Chodzi mi o kilka niesprawdzonych informacji w teście Autora, którego testy skądinąd bardzo lubię i sobie cenię. Czytaj ze zrozumieniem.
OdpowiedzTak mnie zastanawia dlaczego ten skuter jest lepiej wykonany niż GSR 750 ? To i to Suzuki. Zna ktoś odpowiedź? Poważnie pytam.
OdpowiedzSzanowny Autorze, Nie wiem skąd wziąłeś informację o wyższych osiągach B650 L3 nad BMW C650 GT lub T-MAXem 530. O ile ten ostatni prawdopodobnie idzie "łeb w łeb", o tyle BMW tłucze Burgmana bezlitośnie ze startu, powiększając przewagę z każdym km/h. Nie wiem także, skąd opinia o zawieszeniu - chyba jeździliśmy innym B650 L3. Zgoda, to nie jest BMW GS i zawieszenie (ze względu na masę) nie robi szału, ale mowa o jego beznadziejności jest dużym nadużyciem. Jak nazwałbyś wtedy pracę zawieszenia w MyRoadzie czy X-MAXie 400, bo nie wiem jakie jest stopniowanie przymiotnika "beznadziejny". Jeździliśmy pewnie innym T-MAXem, ponieważ "ta wariacja na temat R6" ma genialne zawieszenie, świetne osiągi i cudowne prowadzenie w zakrętach, bijące na głowę wszystko co oferuje B650, oprócz miejsca pod kanapą i gadżetami. Ogólnie mam wrażenie, drogi Autorze, że tym razem recenzja napisana na kolanie. Nie zwróciłeś uwagi, że w nowym Burgmanie jest nie tylko mniej miejsca na nogi ale i mniej miejsca pod kanapą. Proponuję także na drugi raz wzięcie GPSa i stopera i porównanie osiągów testowanych maszyn ze sobą, a nie pisanie "pod względem dynamiki Burgman króluje nad T-Maxem, nad Hondą SW-T600 i skuterami BMW", ponieważ to zwyczajna nieprawda. PS. A propos tabelki "Konkurencja": Xciting 500 nie jest już produkowany, za to Kymco produkuje np. MyRoada 700.
OdpowiedzOk :-)
Odpowiedzstosunku do poprzedniego modela... Boczo... wstyd!
OdpowiedzPrzykra sprawa, ale w tekście jest błąd. "Poprzedniego modela" Może chodzi o " poprzedniego modelu" Pozdrowienia
Odpowiedz