Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeWitam Chciałem zapytac o realna prędkość maksymalna tego bandita. Ponieważ producent podaje że wynosi ona 205 km/h a ja widzialem klipy na youtube pokazujace v-max na poziome 250 km/h. Oraz jaka jest stala predkosc przekotowa. jedna osoba 68 kg + plecak hard top. Trochę obawiam sie masy tego motocykla. Czy w tej klasie za cene do 35 tys znajdę motocykl klasy naked z półowiewka który będzie lżejszy?
OdpowiedzJa swoim bandziorem jechałem 240 km h a prędkość przelotowa to około 190 km. Jak dla mnie nie czuć wagi suzuki.
OdpowiedzPosiadam Bandita 650 S i mysle ze do turystyki jest motocyklem idealnym.W ciagu jednego roku zrobiłem 17000km bez najmniejszej awarji-kupilem z przebiegiem 5000km.Oczywiscie w trakcie eksploatacji zmiaenilem mu osobiscie swiece,filtr powietrza, olej i fitr oleju-kilka razy,tylnie klocki hamulcowe (zawory i gazniki bez regulacji jako ze nie ma takiej potrzeby przy 22000km na zegarku) W miescie grzejej sie jak diabli co czuć po kilku dluzszych postojach na swiatłach. Niestety jest motocyklem ciezkim ze wzgledu na stalowa rame w przeciwienstwie to innych nawet duzo starszych posiadajacych ramy aluminiowe.
OdpowiedzBandit to legenda. A jego najnowsze wcielenie jest naprawdę udanym, dopracowanym motocyklem uniwersalnym. Brawo dla Suzuki!
OdpowiedzNa zdjęciach jest zdecydowanie Bandit 650 :) Bandit 1250 wyposażony jest w zupełnie inny wahacz tylnego zawieszenia oraz inne hamulce. To takie najważniejsze różnice widoczne na pierwszy rzut oka. Pozdrawiam, Lovtza
OdpowiedzNa zdjęciach jest Bandit 1250 a to artykuł o Bandicie 650
OdpowiedzBardzo fajnie, że Bandit dobrze brzmi ale to cecha wielu motocykli. Obiecaliście ocenę tych trzech sprzętów pod kątem ich wszechstronności. Maszyny te kupują chyba raczej ludzie, którzy posiadają jeden motocykl a nie dwa (na miasto i w trasę). Brakuje tu opinii na temat a) jazdy z plecaczkiem i bagażem (zawieszenie, komfort) b) wyprzedzania i użytecznych zakresów prędkości z obciążeniem i bez c) przydatności do wyścigów spod świateł d) kosztów serwisu (!) Bandit to inna liga niż nowy fazer czy f800. To stary motocykl, wielokrotnie ganiony za kolosalną masę i miękkie zawieszenia. Jak oceniacie ten motocykl pod kątem eksploatacji przez osoby niedoświadczone? Czy któryś znich jest bardziej przydatny dla osób, które nie chcą babrać sobie rąk? Więcej, więcej, więcej... tabelkę z danymi znajdę na stronie producenta.
Odpowiedz