Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Mam Problem ze swoim Bandytą. Zdarzyło mi się to już kilkakrotnie i nie bardzo wiem co się dzieje ponieważ jest to mój pierwszy motocykl. Otóż zdarza się że w trakcie jazdy po wciśnięciu sprzęgła motocykl gaśnie. Ponadto zdarzało się, że motocykl gasł mi bez żadnego powodu na skrzyżowaniu i nie mogłem go przez dłuższą chwilę uruchomić. Może ktoś z Was spotkał się z podobnymi problemami i jest w stanie podpowiedzieć mi co się dzieje. Z góry dziękuję.
OdpowiedzCzujnik sprzegla u mnie okazał się powodem podobnych problemów. Po wymianie wszystko ok.
Odpowiedz" Przy przebiegach rzędu 25-30tyś. km staje się on tak miękki, że zawieszenie dobija nawet w czasie zdecydowanego hamowania na jakże u nas popularnej, „tarce” przed skrzyżowaniem ze światłami. " Posiadam bandita 600 N z 99r z przebiegem 40tys km i zero problemów z przednią amortyzacją. Wszystko śmiga elegancko, kwestia gsutu i przyzwyczajenia a o żadnym dobijaniu widelca nie ma mowy:) Pozdrawiam.
OdpowiedzDo sprzedania GSF600 super stan https://ssl.olx.pl/i2/oferta/suzuki-bandit-gsf-600-od-motocyklisty-bez-wkladu-finansowego-film-CID5-IDcCtKz.html?
OdpowiedzBandit do sprzedania: http://olx.pl/oferta/zadbane-suzuki-gsf-600n-bandit-2003r-zarejestrowane-cb-cbr-hornet-CID5-IDaXPdR.html
OdpowiedzWitam! Czy przebieg 50tyś to dużo na Bandita 600??
OdpowiedzTo jest korwa malutki przebieg noo
OdpowiedzWitam ponownie. Mam jeszcze jeden problem, chodzi o przedni błotnik odkręcił sie w czasie jazdy i spadl na ziemię, na szczęście trochę sie porysował i wygiął chłodnice ale jej nie uszkodził. mam problem z ponownym go założeniem, jak bym nie kombinował to nie da się go podciagnać wyżej niz 5mm na oponę (opona jest wymiarowa) a jak troche postoi to zaczyna trzeć o opone, wystarczy, ze błotnik posiedzi ze 2h i juz trze, nie ma mozliwości by sam schodził bo jest dokręcony solidnie. Moze ktos miał taki problem i pomoże. Dziekuję
OdpowiedzNiedawno kupiłem sobie też bandita 600N (do nauki jazdy) i raz miałem taka sytuację, że na ciepłym silniku, po dystansie ok 100km, postał ze 20 min i nie chciał zapalić bez ssania, jak juz zapalił na ssaniu to przy delikatnym odkręceniu manetki gasł, tak jak by nie docieralo paliwo (paliwo było) postał jeszcze z 10 min i zapalił bez problemu. Drugi raz koło bloku nagle stracił moc i zaczął głośniej pracować, okazało się, że juz rezerwa była i zjeździłem ja do końca, czy mogly polecieć syfy (które sa w zbiorniku0 do gaznika i go gdzies przytkać? czy może problemu szukać w świecach, świece są suche i czyste iskry nie sprawdzałem. poradźcie cos. Dzięki
Odpowiedztak to syfy ze zbiornika
Odpowiedzto już 15 lat odkąd kupiłem w salonie suzuki bandit gsf 600.Przejechałem ponad 100 000 km niemal bezawaryjnie.Jedyna usterka to pęknięta dzwigienka sprzęgła,która znajduje się pod deklem zębatki zdawczej.Poza tym zwykłe czynności serwisowe:opony,klocki,filtry,olej,reg.zaworów,synchro gażników itd.Zużycie oleju to 200 ml na sezon(jazda turystyczna)
Odpowiedzbandit do sprzedania: http://otomoto.pl/show?id=M3118001&preview=1
Odpowiedzdalej aktualne ? prosze o szybka odpowiedź
Odpowiedzjeszcze aktualne ? prosze o szybka odpowiedz
OdpowiedzWitam drodzy forumowicze mam maly problem z bandziorem mianowicie po wrzuceniu 1 i ruszeniu slychac obijajacy sie lancuch o poczatek wachacza co zrobic w twkiej sytuacji ? podciagnac lancuch czy moze jest cos do wymiany ? sprzeglo bierze mi przy koncu cy to oznaka iz konczy sie sprzeglo ? i po rozgrzaniu troszke miesz w granicach 1000 1500 obr min czy jest to moze wina swiec ? z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam
Odpowiedzwitam mam wielki problem z odpaleniem bandita 600 po 4miesiecznej przerwie od grudnia do marca.wyczyscilem gazniki,dysze itp. po zalozeniu i zalaniu ich,wogole nic nie lapie;( jak go krece przez dluzszy okres to potem jest takie glosne kichniecie z tlumnika. najprawdo podobniej jedna swieca ma przebice, ale slyszalem ze to nie szkodzi bo i tak powinien na trzech tlokach odpalic.staralem sie mu strzykawka wstrzykna bezposrednio przez gaznik troszke benzyny na kazdy tlok i tez tylko psikniecie z tlumnika,przez filter powietrza prubowalem psikac samostartem i dalej cisza.jak ma ktos wieksza widze prosze o kontkat. gg 31077200 dzieki
Odpowiedzjuz zrobilem;)
Odpowiedznapisz co zrobileś proszę. Niedawno kupiłem sobie też bandita 600N (do nauki jazdy) i raz miałem taka sytuację, że na ciepłym silniku, po dystansie ok 100km, postał ze 20 min i nie chciał zapalić bez ssania, jak juz zapalił na ssaniu to przy delikatnym odkręceniu manetki gasł, tak jak by nie docieralo paliwo (paliwo było) postał jeszcze z 10 min i zapalił bez problemu. Drugi raz koło bloku nagle stracił moc i zaczął głośniej pracować, okazało się, że juz rezerwa była i zjeździłem ja do końca, czy mogly polecieć syfy (które sa w zbiorniku0 do gaznika i go gdzies przytkać? czy może problemu szukać w świecach, świece są suche i czyste iskry nie sprawdzałem.
OdpowiedzJa miałem z Bandit 600 podobny problem po myciu. Dostało się dosłownie 5 kropel i nie chciała odpalić za nic. Dopiero po zdjęciu tłumika odpaliła wypluwając kilka kropel wody. Pozdrawiam, myślę że pomoże...
OdpowiedzWitam wszystkich miłośników Bandita:). Mam problem. Oddałem motor do mechanika, przygotowanie do sezonu. Synchro gaźników, regulacja zaworów nowy rozrząd i wymiana oleju. Problem dalej nie został rozwiązany a mianowicie z prawj strony silnika odchodzą dziwne cykania. jeżeli podkręce do 2 tyś obrotów to zanikają jeśli odpuszczę i spadną do 1 tyś słychać znowu cykanie, jeśli przekroczę 2 tysiace obrotów dalej słychać. Nie wiem czy Mechanik się nie zna na robocie, nie moze mi powiedzieć co to jest. Napewno nie rozrząd. Proszę o pomoc
Odpowiedzjak wyglada spalanie w takim bandziorku przy spokojnej jezdzie?takie 6.5l mnie zalamuje przy obecnych cenach paliwa pozdrawiam
OdpowiedzCo masz na myśli spokojna jazda ? Bo mi przy spokojnej jeździe na trasie nie spali więcej 5 litrów ;)
OdpowiedzWitam kupilem bandziora 600 z 2000 r i mam taki problem ze czasem po wrzuceniu biegu moto gasnie i nie wiem czy to skrzynia czy sprzeglo aha no i jeszcze jedno gdy moto jest na biegu i wciskam sprzeglo to opona dalej sie porusza czy w sprzegle trzeba wymienic tarcze czy co i jakie sa tego koszty mniej wiecej prosze o pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam
OdpowiedzJak Bandzior ci gasnie po wrzuceniu jedynki to albo masz stopkę rozstawioną, albo czujnik przy tej stopce uszkodzony, może kabelki na łączeniach zaśniedziałe. Przeczyść, nasmaruj co trzeba a będzie działać. Z tą stopką to takie zabezpieczenie żebyś nie jeździł z rostawioną. A jak masz go odpalonego i postawionego na centralce to puki olej sie nie nagrzeje a tym samym nie zrobi się żadszy to będzie ci się kręciło to koło siłą odśrodkową. Zrób sobie doświadczenie i odpal moto przejedź się aby go rozgrzać przeleć wszystkie biegi góra dół aż wszystko się nagrzeje i postaw go na centralce to zobaczysz że koło się już samo nie kręci. Chyba że masz jakiś stary lub gęsty olej wlany. Pozdro
Odpowiedzdziekuje ci kolego za pomoc moto mialem na centralce tylko nie wlaczalem silnika i chcialem na wylaczonym wrzucic 1 ale mi nie wchodzila a z ta stopka wiem wczoraj czytalem cala instrukcje obslugi a powiec mi bo chcialbym sie dowiedziec dla pewnosci bo widze ze bardzo kumaty jestes w temacie jak podciagnac sprzeglo przy silniku w bandycie bo jak wrzucalem 1 na rozgrzanym silniku to strasznie zgrzytala i jak wciskalem wtedy sprzeglo to nie trzymalo i opona sie delikatnie krecila z gory dziekuje za pomoc
OdpowiedzPo pierwsze silnik w naszych bandziorach pamięta jeszcze piękne lata 80-te więc nie oczekuj od niego i skrzyni biegów aksamitnej pracy jak w samochodach. Bandziory znane są z tego, że troche hałasują. Po drugie jeśli wrzucasz jedynkę na ssaniu lub lekko podwyższonych obrotach to napewno zazgrzyta. Jedynka to tak max 1500 obrotów. Po trzecie w motocyklach skrzynia ma budowę tzw. kłową jak np. w samochodach rajdowych dlatego nie obce są zgrzyty czy szarpanie zwłaszcza przy jedynce. Skrzynia taka pozwala przy umiejętnym operowaniu rollgazem na wbijanie biegów bez używania sprzęgła no poza jedynką ;) Wrzucaj biegi dość zdecydowanie chlaps i wbity, a nie delikatnie aby sam wskoczył to nie taka skrzynia. Tu nie ma jak w samochodach synchronizatorów między biegami, są wspomniane kły, które wyglądają jak litera C i takie dwie litery C zazębiają się do siebie lub C wchodzi w koło zębate. To tyle o skrzyni. Jakbyś miał spalone sprzęgło to na mój gust miałbyś odwrotną sytuację, że na luzie czy wysprzęglonym koło by się nie kręciło. Spalone sprzęgło objawia się czymś takim, że wrzucasz bieg i jak chcesz ruszać to obroty ci rosną a moto słabo przyśpiesza. A najlepiej to sprawdzić jadąc np. na 3 biegu na obrotach ok 3000 i odkręcasz na full. Jeśli obroty gwałtownie rosną a przyśpieszenie takie niemrawe i smierdzi no to sprzęgło się ślizga. Natomiast jeśli czujesz przyśpieszenie a tak od 7000 niezłego kopa to sprzęgło wporzo. Z tego co widze to stawiasz moto na centralce wrzucasz 1 i nie puszczając sprzęgła koło się lekko kręci. Dzieje się tak bo przy sprzęgle masz napęd od silnika który się cały czas kręci. Wprawia on w ruch olej w którym są tarcze sprzęgłowe tzw mokre sprzęgło. To własnie olej powoduje że koło się lekko kręci. Jakbyś złapał ręką to bez problemu zatrzymasz koło. Na zimnym silniku nie musisz wbijać biegu żeby to zaobserwować. Natomiast jeśli siedzisz na motorze, wbijasz 1 i moto chce jechać bez puszczenia sprzęgła to już wtedy masz do czynienia z awarią. Ten objaw i slizganie lub po puszczeniu sprzęgła moto nie jedzie oznaczają remont. I pamiętaj jeśli podciągniesz linkę to tak jakbyś lekko wysprzęglał wtedy dojdzie do ślizgania. Nigdy w moim Bandziorze nie miałem problemów ze sprzęgłem te objawy które opisujesz to taki urok tego motoru. Nie sprawdzałem czy jest możliwość regulacji linki czy czasem nie jest ona zrobiona na wymiar ewentualnie reguluje się jakąś śrubką. Jutro to sprawdze. Pozdrawiam
Odpowiedzwitam wszystkich...mam na oku bandytke do kupna...bardzo mi sie spodobala, ale nie rowno pracuje na wolnych obrotach,czy to normalne czy ma jakas wade??poza tym wszystko ok...
OdpowiedzWitam do wymiany beda albo swiece lub klania sie czyszczenie gaznikow albo regolacja zaworow moj tez troszke plywal na wolnych obrotach wymienilem swiece zrobilem czyszczenie gaznikow oraz regolacje zaworow i wszystko jest oki pozdrawiam
OdpowiedzDziekuje ci bardzo kolego za pomoc jest to moj pierwszy motocykl dlatego sie tak dopytuje o rzeczy ktore mnie niepokoja bede musial podciagnac linke sprzegla przy silniku troszke i wyregolowac przy klamce i mysle ze bedzie oki jak odpale i zbadam sprawe z tym czy moto ruszy na biegu to dam ci znac a powiec mi bo jest to rocznik 2000 lac mu normalnie olej 10w40 czy jakis inny ?? z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam
OdpowiedzDziś sprawdziłem linka ma regulacje przy klamce i przy skrzyni biegów, skasuj luz na klamce ewentualnie lekko naciągnij jeśli zajdzie taka potrzeba. Olej 10W40 jak najbardziej Motul, Repsol, Castrol. Ja mam zalanego Repsolem 10W50. Wlałem taki z dwóch powodów: ta końcówka 50 oznacza że olej będzie miał swoją odpowiednią lepkość w wyższych temperaturach, tzn. w letnich upałach jak i przy pałowaniu silnika, a olejaki zdziwiłbyś się do jakiej temperatury mogą się rozgrzać. A drugi powód dostałem go w śmiesznej cenie 120zł z filtrem :D za 4litry :) Nie żałuj na dobry olej Pozdrawiam :)
OdpowiedzPrzerabiał ktoś może S na N (rocznik 1999)? Jak tak to niech sie odezwie na gg 849930
OdpowiedzSPRZEDAM Suzuki bandit 600N z 1998r, cena: 6500tyś zł, Rybnik --->kontakt: wb320@interia.pl
Odpowiedzwitajcie ,mam pytanie czy można zamontować do bandita N 600 '98 wahacz+amor+tylną felgę od któregoś gixera?
Odpowiedzwitam od hayabusy na 100% monowahacz z vfr też ale podejrzewam że trzeba by było go gdzieś tam lekko puknąć a co do giksa myślę że nie było by większych problemów
OdpowiedzWitam Mam pytanko odnośnie liczników. Znajomy mi mówił, że bandziorki 600S nie były wyposażone w liczniki w których jest cyfrowa godzina i wskaźnik paliwa. Przeglądając oferty kupna bandziorków, duża część ich ma, czy jest to spowodowane może wymianą przez danego posiadacza na taki licznik, czy dzwonem, czy jednak bandziorki wychodziły z produkcji z takimi licznikami? Z góry dzięki za odpowidzi. Pozdrawiam
OdpowiedzJa mam bandziora , tez S, z 99 r i oba zegary sa analogowe - predkosciomierz i obroty. Niczego innego nie ma w oryginale.
OdpowiedzLiczniki bez zegarka, komputera podróży i poziomu paliwa występują w rocznikach do 2000 (jak dobrze pamiętam). Sam jeżdżę bandziorem z 2002 i ma wszystko o co pytasz. Pozdro
OdpowiedzCzy to normalne, że przy mega-ulewie, coś szarpie, tak jak by świece moczyło, albo co??? bandit s 600 95 rok.
OdpowiedzMożliwe że woda wyrzucona przez oponę zalała cewki zapłonowe, które są pod bakiem. Ja miałem taką sytuację.
OdpowiedzSpredam Bandita 600s 2004r stan bdb 722 162 178
OdpowiedzZ jakiej miejscowości i za ile?
OdpowiedzA z jakiej jestes miejscowosci ??
OdpowiedzMam problem z banditem na wolnych obrotach gaśnie jak jest ciepły, robiłem regulację zaworów, czyszczenie gaźników, wymiana świec, filtr powietrza. Chodzi jakiś czas a po chwili spada z obrotów, raz załapie znowu ale za trzecim czy czwartym razem gaśnie. Może ktoś wie jaka może być przyczyna. czekam na odp. Rok 2001 600s
Odpowiedzmam ten sam problem i tez szukam na to odpowiedzi. dowiedziales sie moze co to bylo bo widze ze trioche czasu minelo od czasu twojego postu :)
OdpowiedzWitam serdecznie Panowie, Mam pytanie: autor pisze o tym, że niźsi bikerzy będą mieli problem z zatrzymywaniem się, czy mógłby mi ktoś posiadający ten moto jak bardzo niźsi? Mam 175cm pozdro
OdpowiedzSpokojnie ja mam banita 600 z 2000 r przejeżdziłem sezon bez problemu i mam 174cm wzrostu
OdpowiedzNie wiem czy aktulane ale... Mam 168 cm i waze 55 kg i spokojnie daje rade :) Mysle ze spokojnie dasz rade, szczegolnie ze mozesz go jeszcze dociazyc swoim ciezarem.
OdpowiedzMam pytanie odnośnie przewodów pod bakiem i nie chodzi mi tu o przewód paliwowy tylko o dwa przewody znajdujące się w górnej części baku a dokładniej jeden z nich który jest połączony z trójnikiem i teraz oba przewody idące od trójnika nie są z niczym połączone.I teraz nie wiem czy dlatego że demontując bak je wyciągnąłem czy dlatego że tak ma być ???
Odpowiedztak ma być
Odpowiedzsprzedam moje maleństwo http://otomoto.pl/suzuki-gsf-bandit-od-motocyklisty-M2535230.html
Odpowiedzsprzedane?
OdpowiedzTydzień temu kupiłem bandita 1200 N z 2003 r Dodam, że jest to moje pierwsze duże moto. (przesiadłem się z mz 250 ;D) Wiem jestem hardkorem. Motocykl świetnie się prowadzi i wcale nie jest takie ciężkie w prowadzeniu i paliwożerne jak to się często słyszy. Ale z jednym się zgadzam ten motor to prawdziwy potwór. pozdro
OdpowiedzWitam!!! dobry wybór też chciałem kupić Bandziora 1200 ale S. Chciałem bo cały czas chodzi mi po głowie FZ1 Fazer tylko nie ta półka cenowa :-/ Ale mam narazie Bandziora 600S i jest super. Szerokości!!!
Odpowiedzkoledzy czy ktos w bialym wyregulowal by mi bandita mojego,
Odpowiedzmam problem z bandit kupilem w niemczech tam jezdzilem przywiozlem do polski na lawecie i nie moge jej zapalic wina tego ze jest tak zimno.paliwo idzie swiece iskre daja.
OdpowiedzSpróbuj zalać swieżego paliwa.Jak bandzior stał troszke dlużej a miales resztki w baku. Ja miałem podobnie tylko z tą różnicą że u mnie doszła regulacja i czyszczenie gazników.
OdpowiedzSpróbuj zalać swieżego paliwa.Jak bandzior stał troszke dlużej a miales resztki w baku. Ja miałem podobnie tylko z tą różnicą że u mnie doszła regulacja i czyszczenie gazników.
OdpowiedzSpróbuj zalać swieżego paliwa.Jak bandzior stał troszke dlużej a miales resztki w baku. Ja miałem podobnie tylko z tą różnicą że u mnie doszła regulacja i czyszczenie gazników.
OdpowiedzSprzedam Suzuki Bandit GSF 600S -- 2002r stan bdb wiecej info gg7572079
OdpowiedzCzesc mam taka bandite i musze wyregulowac gazniki i slyszalem ze jest urzadzenie slurzace do ustawienia ilosci powietrz,tylko nie wiem jak sie one nazuwa wiec jak by ktos wiedzial to bylbym wdzieczny za pomoc
Odpowiedzposzukaj na forum o gaznikach i ich problemach jak regulowac aczy samemu dasz rade
OdpowiedzWitam wszystkich! Rozważam na zakupem tego cuda, ale chciałabym zapytać was o radę odnośnie samej jazdy Banditem. Ogólnie wiadomo, że motocykle firmy Suzuki są "ciężkoskrętne". Ja jako postać dość drobna i troszeczkę słabsza docenię każdą uwagę dot. prowadzenia tego motocykla. Pozdrawiam!
Odpowiedz