Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeA jak z wygodą sznurowania? Można je poluzować związać jednym ruchem czy trzeba to robić "na raty". Mam buty V Quatrro o to jest ich największą wadą.
OdpowiedzKaruk powiedziałabym, że raczej trzeba wiązać je na raty. Nie mówię o dolnej części a raczej o górnej. Ma to wady i zalety. Wadą jest to, że przy zakładaniu trzeba się namęczyć jednak zaletą jest fakt, że but dobrze trzyma zarówno stopę jak i kostkę. Ogólnie przez pierwszych tygodniach użytkowania bez łyżki do butów nie dało się obejść, bo sznurowania tak mocno trzymały. Coś jednak za coś :)
OdpowiedzE tam gadacie glupoty, że robione we Włoszech = super drogie. Wczoraj w Katowicach widzialem trampki made in italy zrobione przez Shima za bodajze 370zl, jakosciowo identyczne jak tcx..
OdpowiedzButy faktycznie przemyslane. Pytanie tylko ile razy ich szczesliwy posiadacz uslyszy za plecami wyswiechtana fraze "pan zdrapka"
OdpowiedzRaczej ludzie byli zaskoczeni, że są to trampki dedykowane motocyklistom. Po prostu większość nie zdaje sobie sprawy, że technologia poszła do przodu. Obecnie można jeździć w ciuchach przypominających normalną odzież a pomimo to zapewniających większe bezpieczeństwo (celowo użyłam sformułowanie "większe" bowiem trzeba zdawać sobie sprawę, że trampki nawet jeśli motocyklowe i z protektorami nie zapewnią nam takiej ochrony jak długie, skórzane obuwie). Moim zdaniem to jest dobry kompromis jeżeli chodzi o jazdę w mieście.
Odpowiedz@Pabloo TCX i Stylmartin to firmy, które robią buty we Włoszech, więc nie będą kosztować po 200zł...
OdpowiedzFajne buty i fajny motyw z sznurowkami, ale troche przy drogie tak jak tcx..
Odpowiedz