Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeProsze was. Niech każdy zajmie sie soba, tylko najezdzacie na motocyklistów a tak naprawde to nawet mozna sie zabic na takim prostym w prowadzeniu pojezdzie jak rower. Takze prosze odpierdolcie sie od motocyklistow. Kazdy niech sie patrzy na siebie i jak jezdzi.
OdpowiedzDelikatnie mówiąc słaba interpretacja. Takie wytykanie, że tam też są wypadki i nawet procentowo więcej osób zginęło. No litości... czyli autor tekstu twierdzi że motocykle są bardzo bezpieczne tak? Ile osób zginęło w samochodach, ile na motocyklach, a ile w ciągnikach? Z tego grona jednak najmniej na ulicach jest motocykli. Jestem motocyklistą żeby nie było. Artykuł do śmieci.
OdpowiedzPorównajcie proszę te dane z danymi z roku 2015go. Wyglada na to, że ilość wypadków motocyklowych w całkowitej ilosci wypadków atomiast ilość zgonów motocyklistów wzrosła w stosunku do ilości wypadkow motocyklowych. O ile dobrze pamiętam. Coekawi mnie trend w ostatnich latach.
OdpowiedzPozwolę sobie zacytować początek tego artykułu: "Jak głosi stare porzekadło, jest kłamstwo, wielkie kłamstwo i ... statystyka." Analizowanie statystyk jest jak czytanie z kryształowej kuli. Nie znając przyczyn indywidualnego wypadku ciężko cokolwiek analizować. Uważam również, że bardzo dobrze, że media nagłaśniają sprawę motocykli bo dzięki temu trafia to do większej ilości odbiorców - czytaj kierowców i jeśli uratuje życie choć jednej osobie to chwała im za to.
Odpowiedz