Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeNie bede polemiziwal ze statystykami, ale z glowna teza artykulu sie chyba nie zgodze. Zwroccie uwage, ze piloci mysliwcow wartych miliony zlociszy to ludzie raczej grubo po trzydziesce, przypomne tez kapitana Wrone, ktory zaslynal z ladawania samolotem za ok. 100mln zl z 200 ludzmi na pokladzie bez podwozia, rowniez nie wygada na studencika. Chyba jest jakis powod, ze takim ludziom powierza sie tak odpowiedzialne zadania. Jesli jedynym kryterium oceny jest predkosc, to owszem, najlepsze wyniki w sportach motorowych maja chlopaczki z przedzialu 20-30 lat, tyle tylko, ze sport to w gruncie rzeczy tylko zabawa i nic po za tym. Popatrzcie chocby na Kubice, sam Polsat wywalil kase na prawo transmisji F1 na pare lat do przodu, a Robert co? Chcial sie pobawic w jakim gownianym wyscigu i nie dosc, ze sam ledwo przezyl, to jeszcze spowodowal wielomilionowe straty.
OdpowiedzZdecydowanie, opóźniona reakcja i przytępione zmysły osób starszych, to tak jakby młody jeździł pod lekkim wpływem alko. Co do statystyk, no to są jakie są i można tutaj mocno manipulować danymi, wiadomo, po prostu statystyka...
OdpowiedzMłody narwaniec może liczyć na swój refleks i mocne kości. Poza tym zwykle ma nieco mniejszą masę własną. Stary narwaniec raczej już nie pochwali się refleksem pilota F-16, tylko pokaźnym brzuchem, przytępionym słuchem i wzrokiem. Za to przerost ambicji mieć może - śmieszył mnie widok z pewnym reportażu ZDFu na YT bikerów z pokaźnymi brzuchami ujeżdżających ścigacze. Ale jak zawsze od każdej średniej są wyjątki - np emeryt z sokolim wzrokiem (z wiekiem lepiej widzi się to co daleko), niezłym słuchem (jeśli nie przesadzało się z disco, dzisiejsi 20to latkowie potrafią być bardziej głusi od swoich dziadków :) ), bez piwnego mięśnia i z niezłym refleksem.
OdpowiedzSir Piernik Bo stare dziady to powinny ujezdząc tylko czoperowate muły taaak? No to przyjmij do wiadomości - że pokaźny brzuch na ścigaczu oznacza Zwycięstwo nATURY nad techniką. Młody szczupły łosiek z kaloryferem na brzuchu jadąc na scigaczu opiera się jajami o zbiornik - w razie buum jego nabiał wyciska na zbiorniku odcisk anatomiczny dla przyszłych pokoleń - co jak wiadomo nie służy prokreacji. A i z racji wibracji plemniki głupiejąc powodują, że progenitura może przejawiać Grodzkie cechy. Tylko pokaźny brzusio wychodowany przez prawdziwego, świadomego motocyklistę ujeżdząjącego ściagaczowate - chroni wymienione wyżej utensylia przed trwałymi urazami. Natura wie co robi . I tu apel do wszystkich kobiet - mężczyźni po 50-tce, jeżdżący na ścigaczowatych z wydatnymi brzucholami - to nie zapuszczone, cuchnące browarem, niechlujne samce przeżywajace kryzys wieku średniego. To swiadomi i odpowiedzialni mężczyźni-motocykliści a nie pryszczata , bez grama tłuszczyku gównażenia, cuchnaca perfumerią ;-) pozdrawiam
OdpowiedzHahaha nie przypuszczałem że wspomnienie o brzuchu wywoła taką gwałtowną reakcję. W przypadku wypadku fizyka jest nieubłagana i żadna dorabiana do tego ideologia na nic się nie przyda. Dopóki energia obiektu zależy od jego masy i prędkości w kwadracie to chudzielec zaliczający glebę ma większe szanse na późniejsze wstanie i odejście niż grubas. Poza tym wyćwiczone mięśnie utrzymują również na miejscu i chronią zawartość brzucha zmniejszając ryzyko obrażeń wewnętrznych. Apelowanie do kobiet też się na nic nie zda bo hormony kierują je albo w stronę agresywnego macho który zapewni silne potomstwo lub misiowatego nieudacznika, który się zaopiekuje niewiastą i jej potomstwem. A wpływ dwóch kółek jako magnesu na płeć piękną włożył bym między bajki lub dał do sprawdzenia pogromcom mitów.
Odpowiedz