Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeWITAM Czy mógłby ktoś mi wyjaśnić jedną rzecz: Mianowicie czy podczas jazdy na motorze przy manewrze pokonywania zakrętu występuje w kierownicy jakiś 'przeciwskręt' (oczywiście teraz cytuje bo takie informacje przekazał mi znajomy który rzekomo miał do czynienia z jazdą na motorze ) Twierdzi że podczas wchodzenia w zakręt motor skręca w przeciwnym kierunku kiedy skręca się kierownicą delikatnie w lewo to motor jedzie w prawo Mam nadzieję że utwierdzi mnie ktoś w przekonaniu że jest inaczej bo wydaje mi się że to są jakieś brednie kiedy to usłyszałem
OdpowiedzMa nadzieję, że już wszystko wiesz o przeciwskręcie i w teorii i praktyce . są tu też mądralińscy, którym się zdaje, że od zawsze wiedzieli bo zawsze wszystko wiedzą. pytanie: po jakiego grzyba czytają to forum?
OdpowiedzRozumiem, że tym pytaniem robisz sobie jaja na portalu dla motocyklistów. Zwykłym motocyklem o wadze np. 200 kg nie da sie jeździć nie używając przeciwskrętu. Można używać techniki rowerowej, z balansowaniem ciałem, ale na motocyklu robi to wrażenie słabe. jeżeli naprawdę nie potrafisz jeździć na motocyklu (a używanie przeciwskrętu to technika podstawowa), zobacz filmiki, spróbuj, poćwicz i szerokiej drogi z milionem zarkętów!
OdpowiedzZa nim wsiądziesz na moto to może obejrzyj to https://www.youtube.com/watch?v=vLtEoQo_3-I
Odpowiedzhttps://www.youtube.com/watch?v=d3-pe4s_4To
OdpowiedzPrzykro mi, ale ma rację, tak się jeździ i to podstawa
OdpowiedzCzłowiek jadąc szybciej nawet na rowerze wchodząc w zakręt stosuje przeciwskręt nie wiedząc nawet . Wyobrażasz sobie że jedziesz rowerem np ok 25 km/h i chcesz skręcić w lewo w zakręt 90 stopni , to dajesz ot tak kierownicę w lewo? Nie. Ona zostanie wypchnięta w prawo a Ty się lekko pochylisz w zakręcie lewo ..... Analogicznie do zakrętu w prawo
Odpowiedzcały ten temat , ,, jak siłujesz sie z moto to 1 masz złe ustawienia zawiechy koła , geometria , itd 2 albo sie boisz koniec tematu
OdpowiedzBeznadziejne są te artykuły z CSS, każdy napisany tak, żeby nic nie przekazać. "Co z położeniem Twojej górnej części ciała? W jaki sposób zapierasz się o motocykl zewnętrzną nogą i co robisz z wewnętrzną?" No więc? Czytelnik się pyta: CO?!?
Odpowiedzzgadza się. Parę zdań, stracone minuty na przeczytanie, a nic z tego nie wynika. Te artykuły to nic innego jak zapchaj -dziury. Taka papka, którą wtyka się w pustkę... Co raz rzadziej tu zaglądam.
Odpowiedzdokładnie to samo myślę i zgadzam się z Lechem ,ja odbieram te artykuły jako reklamę CSS i wszystko by było w porządalu gdyby ktoś z redakcji napisał że to reklama i nic się z niej nie dowiesz oprócz tego jakie tematy porusza się na CSS
OdpowiedzWidac od razu chlopaki ze nie rozumiecie jak dziala szkolenie. Zakladam ze chcielibyscie dostac od razu gotowa odpowiedz co i jak masz zrobic zeby od razu zostac Marqezem? Niczego nie nauczysz sie w innych warunkach niz na szkoleniu, mowiac inaczej, jak chcesz sie czegos nauczyc to musisz przyjechac na szkolenie, niekoniecznie na CSS bo z tego co wiem w Polsce jest wiecej szkol. Takie artykuly maja jedynie rozbudzic swiadomosc zagadnienia. Wiekszosc motocyklistow nie ma pojecia co to przeciwskret, szczyt zakretu, punkt skretu, szybkie skrecanie itd. Przez internet mozesz ich uswiadomic ze coś takiego jest, ale ich tego nie nauczysz. A jak widze szkolenie by sie wam przydalo ;)
OdpowiedzSpieszę wyjaśnić, że byłem na szkoleniu (w nie jednej firmie), a do tego mam dość duże kompetencje w metodyce nauczania ruchu (co wiąże się dość ściśle z jazdą na motocyklu). Oczywiście, że szkolenia nie da się zastąpić artykułem, ale artykuł można napisać tak, żeby w nim przekazać informacje (np. właśnie o tym którą nogę wciskać w podnóżek w skręcie, co robić z kolanem, rękami i tułowiem - intruktor na szkoleniu przecież też przekazuje w końcu te informacje słownie...) Można też napisać tak jak TEN został napisany - jest to KRYPTOREKLAMA szkoły CSS i uważam, że straciłem czas czytając ten artykuł. Hasła w niej zawarte można było wrzucić na animowany baner i przykleić na stronie. BTW, po jednym z wykładów w szkole techniki jazdy mogę się powchwalić, że znam też krótką odpowiedź i receptę na problem siłowania się z motocyklem - ODP*** się od KIEROWNICY :D
OdpowiedzByłeś w różnych szkołach, ale nie w CSS... Skoro masz tak duże doświadczenie z innymi "szkołami", to koniecznie musisz ich odwiedzić ;) Wtedy porównuj... :D
OdpowiedzDokładnie. Całkowicie podpisuję się pod wypowiedzią Ucznia 1. Chłopaki powyżej. Pływać również nie nauczycie się z książki :)
OdpowiedzBeznadziejne są te artykuły z CSS, każdy napisany tak, żeby nic nie przekazać. "Co z położeniem Twojej górnej części ciała? W jaki sposób zapierasz się o motocykl zewnętrzną nogą i co robisz z wewnętrzną?" No więc? Czytelnik się pyta: CO?!?
Odpowiedzjestem bardzo zmeczony i caly mokry
Odpowiedzto z shimmy sie nie zgodze , kłóci sie z fizyką , gdyby to bylo jak twierdzicie , nie zdarzaloby sie to na gp , i poza tym no niby jak masz dociażyc przód jak moto ci z pod d,,,, wyjezdza , według mnie shimmy to anioł stróz co mówi , chlopie wolniej sprzet nie nadąrza przed manetka ,
Odpowiedzsądzisz, ze "dociazszych przód" sciskajac mocno kierownice?
OdpowiedzChopieeeeeeee, ty shimmy w życiu nie widziałeś... Jedno szarpnięcie kierownicy to nie shimmy. Osobna sprawa że na GP ludzie też popełniają błędy.
Odpowiedz