Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzecbf 125 niewiele gorsze osiągi ? jeśli wierzyc danym etchnicznym które podaje producent to 70 km/tone z kierowca scmb 250 vs 50 km/tone to jest duza roznica jak cbf dobije do 80 realnych w 15 sekund to scmb w 10 albo mniej vmax cbf to kolo 100 realnej a scmb jak zalozyc odp przleozenie ze 120 km/h pojdzie a kojarzycie roznnice meidzy 110 konna 600 a 170 konnym litrem ? to taka sama roznica jak miedzy cbf a scmb ;)
Odpowiedzcbf 125 niewiele gorsze osiągi ? jeśli wierzyc danym etchnicznym które podaje producent to 70 km/tone z kierowca scmb 250 vs 50 km/tone to jest duza roznica jak cbf dobije do 80 realnych w 15 sekund to scmb w 10 albo mniej vmax cbf to kolo 100 realnej a scmb jak zalozyc odp przleozenie ze 120 km/h pojdzie a kojarzycie roznnice meidzy 110 konna 600 a 170 konnym litrem ? to taka sama roznica jak miedzy cbf a scmb ;)
OdpowiedzJakich japońskich 250-ek? Poza CRF i KLX, to na rynku praktycznie nie ma japońskich 250, Japończycy poszli w 300. Ktoś wspomni o Inazumie i Z250SL, ale te dwa widziałem tylko w katalogu. Z europejskich Tango 250 też tylko na obrazku.
OdpowiedzWyglad jest bardzo fajny. Niestety Romet chyba nie rozumie, ze za takie pieniadze mozna kupic uzywany i to bardzo dobry motocykl. Nie wiem, kto za to zaplaci tyle kasy. Po za tym jak dojdzie ABS to chyba za 15k go beda chcieli wystawic.
OdpowiedzItaldesign Buccaneer 250 - projekt, Longija - wykonanie i patent na silnik.
OdpowiedzChinczun o i tyle tragedia 12 000 koła psu w dupę never
Odpowiedzjestes widze zatwardziałym fanem japońszczyzny i z jednej strony slsusznie bo robia dobre motocykle ;) ale mam chinczyka i daje niemniej rfrajdy z jazdy porównywalne motocykle japońskie tej kkasy dużo droższe neidzadza nic więcej poza prestiżem i ewentualnie trwałoscia na przestrznei być moze 10-15 lat taki scmb 250 vs co tam jest z japońszczyzny w tej klasie chwilowo nieprzypominam sobie ale przytoczony z artykułu cbf 125 jest fajnym sprzętem oczywiście ale zaloze się ze 80% osob wybraloby scmb w tym proownaniu nieliczac ludzi z stricte ustalonymi preferencjami na starcie bo cbf to nieco wygodniejszy sprzet nacechowany bardziej trybami eco ;) sporo wolniejszy na prostych w starciu z taka honda cb 250 ta starsza ona tam maial 21 koni chyba i mase 160 kg to scmb wypada zupełnie rpzyzowicie pod każdym względem jest trochę słabszy ale własciwosci jezdne niema wcale albo niewiele gorsze wygląda lepiej kosztuje mniej niż nowka cb 250 kosztowała uprzedzenia w kat i przeanalizować trzeb akonkretna konstrukcje , wiadomo ze za ta cene kupi się używanego japonca o mocy 100 koni 600 itp. tak samo jak za skuter japoński nowy klasy 50/125 i co z tego niekazdemu zależy na takiej mocy itd. a hamowanie i zakrety masz na tym samym poziomie ktoś kupi skuter japoński klasy 125 turystyczny za 20 tysktos inny uzywana r1 no i h,j z tym tematem ;)
OdpowiedzTak z ciekawości sprawdziłem. Mogę za tyle kupić np. Yamaha XJ6 2011 :-)
Odpowiedzi pewnie tylko 6tys. przebiegu ;)
OdpowiedzNo pewnie, że 6tyś km... w pierwszym roku eksploatacji :D I do tego 100% nie bita ;D bo złożona z 2 nieuszkodzonych połówek od innych moto :D
OdpowiedzYamaha niektóre swoje motocykle produkuje w Chinach.
OdpowiedzPolska to tutaj tylko jest nazwa
OdpowiedzJaka wysokość siedzenia?
Odpowiedz