Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzeWitam chciałbym zapytać jak poprawić Romet Ogar 900, ponieważ porusza się tylko 50 km / h, ale wydaje się, że chce cały czas iść, ale istnieje jakiś ogranicznik i chcę jechać co najmniej 70 km / h proszę jakieś rady PS: Jestem Czech więc przepraszam jeśli piszę coś złego
Odpowiedztam na gaziku znajduje się iglica tam jest cała zabawa z tym ja tez posiadam ogara 900 nie zawodny tez powymieniałem rzeczy przy nim bo to wymaga po latach eksploatacyjnych tak jak wszystko się psuje
OdpowiedzWitam! Rometcika kupiłem nowego w 2010 roku. Na dzień dzisiejszy ma on około 8500-9000km przejechane i niestety jest to koniec jego sprawności. Cały czas co chwile coś się psuje. To głowica to łańcuszek rozrządu,to napinacz to linka sprzęgła. Plastiki się nie odkręcają - śrubki stoją na miejscu. Jest lepiej. Plastiki od wibracji pękają, bo silnik generuje strasznie dużo wibracji. Po 30 km jazdy, zchodząc, trzeba na nowo uczyć się chodzić :) Generalnie odradzam, był to mój pierwszy motor, no ale człowiek uczy się na błędach, następny będzi już japończyk :P Pozdrawiam.
Odpowiedzczemu ja tam nie nazekam jakość do ceny jest adykwatna nie licze tu mechanika bo sam go sobie klepie aktualnie latam na 110 mam 30 000 nawinięte na koło . owszem z 50 ccm miałem wiele problemów , lecz jak sobie poskładałem go sam najpierw 70ccm latałem jakieś 12 000 tys km i trzasnoł zawór ssący po przerubkach na 110ccm zrobiłem jakieś 10 000 km i narazie jest ok. Co zasługuje na mega pochwałe to wpożądku cylinder, swietna skrzynia która jest od począdku niezłe sprzęgło . oczywiście pisze tutaj o jeździe normalnej bez jakiś stuntów czy palenie gómy. jak na pierwsze moto spoko przygoda.
OdpowiedzDzie ty sie howaueś rze pisatś nje umjeż?????
OdpowiedzJa mam mojego romecika od 2lat,kupiłem używanego od tej pory tylko leje paliwo i nic więcej.pali od pół kopniaka czy to zimny czy ciepły.motorek godny polecenia.
OdpowiedzWitam. Powiem tak, mam Ogarka 900 R Racing przez pół roku i na razie, żadnej usterki. Polecam bo sprzęt naprawdę dobry, a z tym pękaniem plastików, odkręcaniem się śrubek itp. ? Połowa to bzdury. :) Prócz śrubki od " ssania " nic się nie odkręca, silnik pracuje jak należy. Świetny sprzęt za te pieniądze... Polecam również jak użytkownicy z góry. :)
OdpowiedzMam taki sam tylko z cylindrem 72 cm. Problemy tych motorów to ciągłe odkręcanie się śrub a także ich łamanie . I mam zamiar włożyć w niego jeszcze 500zł na jego ulepszenia wyglądu i mocy :P
Odpowiedzcylinder 72 zawsze sie psuje praktycznie w kazdym motocyklu jak ci sie śruby łamiąto najlepiej załozyc cos mocniejszego albo jeszcze raz przegwintowac wszystko i zablokowac jak zerweisz gwint top juz po ptokach czeba to robic spokojnie :D
OdpowiedzMam takiego samego. Oto problemy jakie wydarzyły się w moim: -ciągłe łapanie kapcia na tylnej oponie (nawet po wymianie opony i dętki) -odkręcanie się śrub tłumika od strony cylindra, które zamieniłem dwoma nakrętkami kontrującymi -przepalenie się tłumika w miejscu przymocowania do ramy motoroweru (blaszka mocująca odpadła z kawałkiem tłumika od reszty) -ciągłe odkręcanie się śrub od: wieczek kierunkowskazów, obudowy tłumika... Dotychczas zrobiłem na nim dopiero 2500km, a już mam dosyć jego ciągłych mankamentów. Jestem wręcz chory na ciągłe sprawdzanie śrub, powietrza w tylnym kole, itd. Mój Ogarek gdyby nie te problemy byłby najlepszym motorowerkiem jaki może być za te pieniążki. Jeśli chodzi o silnik to na razie nie miałem z nim żadnych problemów (i mam nadzieję, że nie będę miał). Co do polecania tego "motocykla" mam mieszane uczucia. Z jednej strony to ciągły problem na kołach, w którym zepsuć może się wszystko, z drugiej natomiast jazda na nim to frajda nie tylko dla niepełnoletnich zapaleńców motoryzacyjnych, ale i starszych osób, które nie mają żadnych dokumentów pozwalających im poruszać się pojazdami po polskich drogach. Wystarczy tylko dowód osobisty lub karta motorowerowa i można jeździć Ogarkiem, a później w garażu sprawdzać co wydarzyło się tym razem
OdpowiedzJa też ciągle łapię kapcia z tyłu. Ale na tym sprzęcie to ja jeżdze jak na ścigaczu.
Odpowiedzproblem z kołem to NIE jest problem sprawdź dokładnie felgę czy w środku nie ma zadziorów lub zardzewień a najepiej weś papier ścierny o gęstości 2000 ładnie zmadowić wewnętrzną stronę koła i pomaluj minnią do metalu zostaw na 2 3 dni niech konkretnie zareaguje z metalem wsadz ochronną gumkę na szprychy i nie powinno być problemu ja zrobiłem swoim 25 000 i od jakiś 20 000 problemów z kołami nie mam a co do tłumika to mam od junaka tej nowszej starszej wersji który był krutrzy nisz teraz co robią działa świetnie gruba rurka wydechoa Z głowicy idzie, mniej się grzeje a co za tym idzie dłużej działa. jeszcze jedno jak będzież robił remont np. 72ccm przy zakupie głowicy pełnej i tak musisz ją rozebrać w celu sprawdziena odlewów czy nie odstają niepotrzebne kawałki .Ale co najważniejsze musisz zawory dopasować do głowicy czyli oślifować na necie znajdziesz na peno jak to zrobić ręcznie,noi recznie najlepiej bo to niestety słabe są materiały i maszynowo można narobić bałaganu
OdpowiedzWitam miałem to kalectwo to mocy niema te plastiki to szkoda słuw po 1200 km olej się leje ze śilnika i co jeden tydzień 100 mililitruw trzeba dolać . Kupiłem honde cbr 125 cm to inne rzycię jak się da gazu da to poćisk ogarka nie polecam.
OdpowiedzA ja ci polecam słownik ortograficzny :)
OdpowiedzSory ale twoja wypowiedź mnie troszkę dziwi oraz dobija... Mam ogarka od 2007r.(od nowości) i wkład jaki miałem to kupno nowego tylnego koła oraz nowego akumulatora (pomijam oczywiście opony, klocki hamulcowe itp. ponieważ to oczywiście czasami wymienić trzeba). To wracając do ogarka ma on przejechane 14 tyś. km. na oryginalnym silniku w którym nic prócz simeringów nie było wymieniane (oczywiście wymieniane były z powodów czyszczenia silnika oraz gaźnika) i motorek uciąga 90 dyszek bez żadnych przeszkód. A jeśli szkoda Ci "słuw" to lepiej kolejny razem się nie wypowiada, chyba że użyjesz do tego słownika ortograficznego. Ja osobiście ogarka polecam z czystym sercem. Jedynym jego mankamentem jest pękanie plastików przez drgania silnika.
OdpowiedzDzięki wielkie, namówiłeś mnie. Tylko ja chyba kupię wersje 900, a plastikami się nie przejmuje
Odpowiedzsuper jak ci działa to cieszy mnie to bardzo nie chcesz to nie czytaj moich postów BAJO KOLEGO!!!!
OdpowiedzMiałem identyczne problemy, ba a nawet większe do tego co piszesz dodaj 5 razy w naprawie co prawda na gwarancji 2razy pęknięty tłok 3razy zawory . Lecz jak sobie sam poskładałem od podstaw ogiego z 50 zrobiłem 110ccm wszystko idealnie zrobiłem jak w książce piszą ba a nawet lepiej to zrobiłem ponad 15 000km na koła i dalej latam bez żadnych problemów, więc ogólnie nie polecam jak ktoś się nie zna na mechanice lub nie lubi się paprać . Ale to wszystko dowiecie się na forum ogar 900 są dwa i obydwa świetnie prowadzone można złożyć ogiego tanim i dość mało awaryjnym sposobem pozdrawiam ogi super jet tanie części to wielki plus trzeba je dotrzeć dopasować zrobić lub kupić dobrą uszczelkę miedzianą pod głowice i gitara jak ta lala. Ogulnie hinole nie są złe ciekawe ile zabulisz za części do swojej cbrki hehehe bo sama jazda to nie wszystko nie ma to jak naprawić porządnie samemu i wtenczas ruszyć w trasę. http://www.youtube.com/watch?v=0w5enElvP5k
OdpowiedzWszyscy tak gadaja na te chinolki ale one niesą wcale takie złe i ich cena jest przystępna a większość osób które tak mówią niemaja nawet pojecia o czym mówią Pozdrawiam
Odpowiedzpopieram to fajny sprzęt na początku, wiadomo jak józ nauczysz się jeździć zawsze można kupić coś lepszego i tyle
Odpowiedzjak neszprychowac koł tylnie do rometa ogara 900
Odpowiedzraczej nie zrobisz tego sam zbyt monotonna i trudna wbrew pozorom praca wręcz kunszt trzeba mieć fach w rękach. Albo dać do najbliższego sklepu z rowerami może uda się sprzętem rowerowym wymienić szprychy w ogarku. A swoją drogą proponuje wymienić na te grubsze z roku 2008 są dostępne na allegro
Odpowiedzbo z mojej strony to przerobiłem sobie troszeczkę mojego ogiego znaczy wygląd identyczny ale jakość nieporównywalna natomiast tylny wahacz zipp salmo ,alum felgi honda cbr 125 ,silnik z instalacją elektryczną HONDA innova . Jakość : zrobiłem 25 000tys i wszystko dalej działa bez zarzutu.podsumowanie: warto kupić coś oryginalnego
OdpowiedzCześć. Widzę że jakoś sobie radzisz z tym tematem. Został mi w spadku po teściu Ogar 900 firmy Romet. Po mieście nie przeszkadza mi prędkość ale jak tylko wyjadę za miasto , strzela mnie szlag. 45-48km/h!!! Nie jestem jakimś wielkim specem ale może dam rade coś poprawić żeby szedł troszkę szybciej. Potrzebuję rady. Nie chodzi mi żeby zaraz na maxa ingerować w pojemność. Ale może najpierw jakieś drobniejsze rzeczy. Co radzisz? Proszę o kontakt deejay.michalski@op.pl
OdpowiedzA nie jest on jeszcze zablokowany na module ? Może wystarczy wymienić modul na odblokowany i będzie lecial
Odpowiedzustaw zawory na forum wyjaśnią ci jak dokładnie to wykonać czynność jest prosta lecz należy ją powtarzać mniej więcej co 3000km chyba nawet na youtubie znajdziesz jak to dobrze zrobić .
Odpowiedzbuna am un ogar 900 romet cu 101 km la bord si nu mere cum ar trebui nu fuge ce ar trebui sai fac
OdpowiedzSIEMA TO ZNOWU JA POWIEDZCIE MI NA JAKIEJ STRONIE MOŻNA ZAMÓWIĆ JAKIEŚ CZĘŚCI DO OGARA. CHODZI MI O PLASTIKI I TAKIE PODSTAWOWE CZĘŚCI. Z GÓRY DZIĘKI.
OdpowiedzWitam 1. osłona przednia lewa i prawa 75 zł brutto za str. 2. osłona tylna lewa i prawa 72 zł brutto za str. 3. osłona akumulatora 35 zł brutto za str. Koło tył 300 zł brutto. Pozdrawiam Piotr Kudłacz czesci@romet.pl
OdpowiedzSiema mam takiego ogara na oryginalnym silniku i zdjętą blokadom. Gdy nagle przyśpieszam zaczyna go szarpać i dusić . nie wiecie co mogło się mu stać ???
Odpowiedzwyczysć gaźnik ustaw pływak najprawdopodobniej za dużo bezy w gaźniku i się dusi i dławi zamiast płynie przyspieszać
OdpowiedzNie czyściłem gaźnika ani nic tylko zatankowałem na innej stacji i pomogło. Teraz gra gitara. Ale dzięki.
OdpowiedzNO nie radze kupowac chinoli, jedyny plus tanie czesci... Made in Japan;)
OdpowiedzDzieki
OdpowiedzNo ja mam 72ccm i idze dobrze , ani sie nie zamuli :D a czy na 110 ccm wal w ogarku wytrzymie ? :P
OdpowiedzWał też musisz zmienić do 110 .
Odpowiedznormalniue na allegro dostaniesz wał do 110ccm w granicach 100pln cały tuning na 110 to około 350pln czyli w zestaw wchodzi wał 110 głowica pełna cylinder są dwa rodzaje 52,00 lub 52,40 szpilki jak się nie mylę 2 x 20,5mm 2x 19,5mm łańcuszek rozrządu 84 ogniwa. http://www.youtube.com/watch?v=HnGX5jL-lhg
OdpowiedzMógłby mi ktoś dać instrukcje jak taki moduł wymienić?
OdpowiedzWitam ściągnij plastik tam gdzie akumulator tma jest taka kostka ale nie radzie ściogać bo pali nie 2 a 3 litry i bndzie rzar olej wylewuw dostanie i jak mu dasz 60 kilometruw na godzine to trrzy nieda się steru utrzymać.
Odpowiedznajprościej otwierasz siedzenie wykręcasz ten czrny plastik i po prawej masz moduł drugi sposób więcej roboty ale lepszy dostęp po prostu zdejmij cały prawy bok plastików... P.S a robiłeś jakiś tuning silnika 72ccm czy 110
Odpowiedznie robiłem żadnego tuningu. Wielkie dzięki za instrukcję.
OdpowiedzNie słuchaj tego gościa ... Najprostszy sposób ?? Moduł możesz wymieć wykręcając jedną śrubkę od małego czarnego plastiku po lewej stronie który jest tak jakby nad wahaczem i pod tym plastikiem z napisem "europe design"
Odpowiedzhahahhahahahaha zom ile masz latek 16 no to się schowaj jak ma zrobić tak jak mówisz to będzie miał strasznie zapierdzielony dostęp do modułu a jeszcze trzeba go rozpiąć z wtyczki i wyjąć z gumy trzymającej go więc nie słuchaj dzieciaka i zrób jak ci mówiłem. HHAHHAHAHAH JAKI PORONIONY POMYSŁ A POTEM SIĘ DZIWISZ CZEMU MOTO NIE DZIAŁA JAK SIĘ COŚ ROBI NA SKRUTY I SZARPIE INSTALACJE CHINSKĄ BARDZO DELIKATNĄ ZdaNN .. naprawde teraz to mnie rozbawiłeś
OdpowiedzZachowujesz się jakbyś miał 13 lat ... Wejdź sobie na jakiekolwiek forum, bądź stronę o ogarze i będzie pisało o właśnie takim sposobie. Poza tym moduł jest po lewej stronie, więc idiotycznym pomysłem jest sciąganie plastików po prawej stornie ... ? Ja sam ściągałem sposobem który opisałem, i dostęp do modułu jest bardzo dobry, piny można łatwo przepiąć, z gumy trzymającej moduł także banalnie jest zdjąć ... Więc nie zgrywaj znawcy, bo dowodów nie masz, że gadasz dobrze, a wprowadzasz tylko chłopaka w błąd .
OdpowiedzMógłby mi ktoś podać stronkę z odblokowanymi modułami pasującymi do rometa ogara 900 racinga ? Z góry bardzo dziękuję.
Odpowiedzproponuje NARAKU mam taki jest dość drogi 115 złoty ale moja 110ccm za to lata ponad 100kmh
OdpowiedzWszystkie są takie same, różnią się tylko ceną . http://allegro.pl/modul-zaplonowy-odblokowany-skuter-skutery-4t-prom-i1780972645.html
Odpowiedzczemu pali mi sie modul od 110
Odpowiedzsprawdź dokładnie instalacje może gdzieś się kable przepaliły i zwarcie robi. Ja osobiście latam na module od 50ccm i jest gitara jak ta lala ponad 100kmh najprawdopodobniej coś może być ,te kable co od silnika cewek wychodzą tam jest też elektroniczny zapłon któryś kabel mógł się przetopić i zware robi albo do bani moduły kupujesz na forum piszą że te orginalne są dobre lecz tez pierwszego wypustu a jeżeli chodzi o moduł do 110 to 30pln 50pln to minimum sory za składnie pisowni ale to z rana pisałem i jeszcze mam mroczki hehehehehheeheeehheheheeehehheh
Odpowiedzkto ma moduł do mz etz 150 orginalny
Odpowiedzznajdź forum na ten temat albo szukaj na allegroszu
Odpowiedzwitam właśnie zrobiłem remont ogiego na 110 ccm przyspieszenie ma lepsze od 72 ccm z ty ze na najwyższe obroty się nie wkręca po prosto osiągam po 250 metrach 82kmh i dalej nic a zapas manetki jest spory ale tylko bucvzy i tyle pomóżcie bardzo prosze bo mi się już pomysły skończyły pozdrawiam MIŁEGO weekendu
Odpowiedzkwestia obrotów po prostu ogi nie wkręca sie na wyzsze obroty. Albo trzeba wyregulować gazik albo kupic moduł z mapą zapłonową dostosowaną do 110cm ( ogar powinien osiągac o 10 -25km/h. Jak pomogłem napisz e-maila.
Odpowiedzale jak taki moduł kupić jak tego jest pełno
Odpowiedzkto ma na sprzedaż przednią felge
Odpowiedza moduł i dusze w gaźniku zmieniona ??;>
Odpowiedzoczywiste moduł wymieniony ale dyszy w sumie nie ruszałem dałem większą dawkę na iglicy a co do dyszy to jaką wielkość podaj link będę wdzięczny. Niby przyspieszenie jest ale powinien rwać na koło przełożenia mam 13/ 42
Odpowiedzmi się wydaj że to będzie dobre http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html . Jeżeli to nie pomoże to może króciec trzeba będzie wymienić bądź powiększyć otwór. Mam nadzieje że pomogłem ;)
Odpowiedzzobaczymy obadamy jeżeli podniesienie iglicy coś dało ale jest zbyt czuły i płynnie się nie wkręca pewnie będzie lepiej na dyszy a co do kruśca to jak go powiększyć znaczy czym zwiększyć otwór
Odpowiedzmi się wydaj że to będzie dobre http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html . Jeżeli to nie pomoże to może króciec trzeba będzie wymienić bądź powiększyć otwór. Mam nadzieje że pomogłem ;)
Odpowiedzmi się wydaj że to będzie dobre http://moto.allegro.pl/tuning-quest-vilga-wapor-dysza-72-gaznika-do-80cm-i1647237627.html . Jeżeli to nie pomoże to może króciec trzeba będzie wymienić bądź powiększyć otwór. Mam nadzieje że pomogłem ;)
OdpowiedzJa mam nowego... I nic nie puka i nie stuka... Więc nie pierd***** że ogar jest lipny. Bo jak kupujecie używane tak zaś jest...
Odpowiedzczy wam pekaj owiewki
OdpowiedzTak , szczególnie dolny pług i reszta przy śróbkach ;(
OdpowiedzTak , szczególnie dolny pług i reszta przy śróbkach ;(
OdpowiedzWitam mam mały problem z ogarem ;) mianowicie nie moge zgasic swiateł długich zapaliły sie i zgasić sie nie da co może być przyczyna raz na jakiś czas samo sie przełączy na krótkie i zaraz powracają na długie ? prosze o pomoc gg 442001
OdpowiedzStandardowy problem z żarówkami H4. Uszkodzony jeden z dwóch żarników. Wymień żarówkę powinna być ok.
OdpowiedzKto wie jak ustawic zawory ?????
Odpowiedzhttp://www.ogar900.boo.pl/Poradniki/regulacja_zaworow.html
OdpowiedzRomet 900 R różni się od zwyklego tylko hamulcami i mocniejsza elektryka. Pozdrawiam i polecam zwyklego, bo jest tanszy o 500 zł.
Odpowiedzwitam mam taki maly problem z ogarem 900 racing poniewaz zepsol mi sie czujnik od paliwa spalily mi sie dwie tylne lampy a takze z przodu mi nie swieca ale sprzodu jest prad ale z tylu nie ma i nie wiem co sie stalo jakis bezpiecznik??
OdpowiedzWejdź synek może na www.ogar-900.pl Tam może ktoś by ci pomógł!!!!
Odpowiedzpomoze ktos??
OdpowiedzJa mam Ogara Racing i jest swietny odblokowalem go i wrzucilem sportowy modul chodzi swietnie 70km/h spokojnie 80km/h no troche ciezej a z gorki to 90km/h glos piekny blokady i modul byly robione u wachowca dalem 200 zl jest to moje oczko w glowie ale niedlugo bede go musial sprzedac bo mam okazje kupic TZR..niedlugo wgram zdjecia;)
Odpowiedzchcialbym tez zdjac blokade ale nie wiem jak to zrobic i gdzie ona jest o ogarze 900 czy moglbys mi poradzic
Odpowiedzbardzo dziękuję za odp :>
OdpowiedzDobry Wieczór :P Mam pytanko odnośnie modułu, ten moduł (po tuningu) aby zwiększyć prędkość Ogara gdzie go można zakupić? I drugie pytanko, moduł można samemu wymienić, czy lepiej jechać z tym do fachowca? (olej sam wymieniałem, więc gwarancji i tak już nie posiada mój ogar :P)
OdpowiedzJa kupiłem moduł na allegro i jest super śmiga mi 65-70 km/h po samej wymianie modułu. Nie radze kupował taniego modułu tak ok 20zł ponieważ wtedy dużo paliwa żłopie!!!!!!!! Taki od 40-60 zł będzoe wporzo np: http://www.allegro.pl/item1045554679_sportowy_modul_cdi_vapor_wilga_quest_tuning_4t.html http://www.allegro.pl/item1035195379_sportowy_modul_zaplonowy_chinskie_skutery_4t.html Bez problemu sam sobie go wymienisz to jest poprostu taka w tyczka.
Odpowiedzco ty, chinski moduł do rometa wwalarz? na allegro za 50 złotych możesz znaleść moduł do ROMETa OGARa 900 RACNIG za 55 zeta tuning/odblokowany :) pozdr
OdpowiedzTo ten niby nie chiński ...?? Za 10 zł będzie tak samo działał jak za 80 zł ...
Odpowiedzmoduł odblk. kosztuje ok.80zł...ciśnie ok.80
Odpowiedzchwalę ten motorek ;) jest super ;P jestem dziewczyną i to jest serio zajebiaszczy sprzet. oczywiscie po zdjeciu blokady. bo z blokada to masakra jest bo wolniutki taki muł ze hoho i jeszcze troche ;p mam go 10 miesiecy i jeszcze nic nie wymienialam. jedno co mnie w nim wkurza to to ze ma malutki bagaznik. jak jezdze na zakupy to musze brac plecak. ;/ a tak bym wsadzikla i byloby git. no ale.. reszta jest spoko. polecam zakup tego cuda ;)
Odpowiedzwitam jestem posiadaczem ogara 900-r i mam do was pytanie. po ilu razach naprawy motoru na gwarancji dają nowy ??? bo mi juz sie trzeci raz to samo zepsulo :/ i czy wogole takie cos jest ?? bo dla mojego znajomego po trzecim razie naprawy wymienili na nowy ale nie bylo to w serwisie ROMETA :P prosze o szybką odpowiedz !!!
Odpowiedz